Gå til innhold

Noen andre her som prøver igjen etter SA/MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg hadde også en SA 11. juli, var ca 6 uker på vei. Fryktelig vonde dager etterpå, men nå går det bra:) Vi "prøver" vel ikke, men gjør det likevel daglig eller annenhver dag... Så burde jo treffe på EL, men skal lure på når det er???? Hmmm... tror faktisk at det var rundt 1. august, men jammen ikke godt å vite. I alle fall absolutt ignen symptomer her, det var det nok av sist gang. Kjipt. Men, det kan jo klaffe likevel? Tror jeg har IKM ca 15 august... Kanksje..................

Lykke til med prøvingen alle sammen, håper at vi ikke trenger å vente for lenge......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter!

Hvordan er det med dere?

Noen som har hatt IKM og fått spennende testsvar?

Har noe annet spennende skjedd?

Søndagshilsen fra meg!

Skrevet

Heisann!

Jeg har IKM om ca 14 dager tror jeg. Har hatt el-slim og positiv eggløsningstest, så dette blir spennende! Har hatt mye sex nå, så vi har iallefall truffet el!

Hvordan går deg med deg da?

Skrevet

Jeg er på min 2pp etter SA. Jeg er kun 4 dager etter el, men føler meg veldig oppblåst...nå tror jeg dette bare er innbilning og at kroppen ikke en gang hadde registrert det ennå OM jeg var gravid - men man kjenner jo etter på alt om dagen hehe.

Jeg har også en del utflod noe som jeg ikke trodde man hadde etter el...skal det ikke være "tørr" etter el? Dette er sikkert veldig individuellt men...

Skrevet

Jeg mistet i uke 10 i SA 6.august. begynner allerede å blø mindre.. så å si bare på papiret... vil begynne å prøve med en gang, så må vel kjøpe meg noen EL-tester...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...