Gå til innhold

Noen andre her som prøver igjen etter SA/MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mista 16. juli, SA. Var i uke 9+1 og skulle på UL for å se at alt var bra, men det var det ikke. Samme dag som Ul begynte jeg å blø, så legen sa jeg kom nok til å spontan abortere. ÅHH! Verste dagen på lenge, men nå er vi med godt nytt mot og håper det vil klaffe raskt igjen!

Hvordan går det med dere?

Ønsker dere lykke til! Vi må holde følge.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei....

prøver igjen etter MA 15 april... har prøvd noen mnd da, men det skjer absolutt ingenting her! I begynnelsen var jeg veldig gira på å bli gravid igjen med en gang... men er heldigvis litt roligere nå!... Nærmer seg vel snart EL her :) Hvordan går det med deg da?!

Er forferdelig å miste... heldigvis ble det bedre for hver dag som gikk :)

Skrevet

Her går d ganske bra egentlig! Trøster meg med at det var naturens gang og at d er mange som opplever å miste!

Akkurat nå aner jeg jo ikke om jeg har EL eller når jeg får mens neste gang. Håper jo at jeg ikke får mens da, at jeg kan bli gravid på ny, men vi stresser ikke med det! Brukte 1,5 år på førstemann og 1 pp på denne spira, og håper på at det ikke vil ta aaaaalt for langt tid for at neste spire skal sitte!

Samboer er ivertfall knallgira!

Når fikk du mensen igjen etter MA?

Skrevet

33 dager...:) viktig å holde tellinga hehe :) Tror jeg hadde EL ca på dag 19... det sies jo at man er veldig fruktbar etter man har mistet! :)

når sambo er gira er det jo litt større håp for at det skal skje noe:)

Skrevet

Håper jeg får EL en av de neste dagene. Har el-tester liggende, men den jeg tok i dag var neg. Er på dag 15 i dag, og den var neg i går også... Vi får se. Jeg pleier å merke når jeg har el da, og jeg har ikke merka noe enda.

Det kan jo være den er forsinket pga sa'en også.

Gleder meg sånn til å prøve igjen!! Åhh...

Skrevet

Jeg er der jeg også :) fikk påvist en MA den 27 juni.... og nå har første TR etter den tid kommet og gått, så vi er i 2pp... har vel IKM om ett par uker... er mildt sagt spent!!!

Skrevet

Hei, jeg hadde en MA som resulterte i SA 24. juni (uke 10 1/2), på ferie i Italia og jeg endte med utskrapning på et sykehus der ingen snakket engelsk... Nå prøver vi igjen, vi ventet en syklus og jeg fikk mensen nøyaktig 28 dager etter. Venter i spenning nå på hvordan det går, har startet 1pp.

Lykke til dere andre, vi fortjener at det går bra nå etter noe sånt...

Skrevet

Enig med Eli!

Syns damene på Bli gravid er veldige koselige, men jeg håper alikevel på å hoppe inn i første tri snart... Det hadde vært kjempegøy om vi kan følge hverandre fremover!

Skrevet

heisann damer.

jeg er i første pp etter SA 1 juni..trist og leit, men vi er ved godt mot..fikk mens igjen akkurat 7 uker etterpå. nå er det EL tid..og det er spenningen er på topp..tenk om ca 14 dager eller 16 august kan jeg ta graviditetstest..hehe..nesten på tuppa her jeg..både kvier meg og gleder meg..huff..redd jeg blir skuffet..håper ikke det..gikk så fort sist..1 eller 2 pp..har derfor forventninger til at det skal gå fort nå også..men tar det som det kommer..prøver å ikke stresse med det..men det er jo som dere vet ikke så lett:)

lykke til jenter:)

Skrevet

Å, det blir spennendes med alle sammen her da!

Regner med at el min er litt forsinket pga SA'en, så jeg tester hver dag i håp om å finne den, men vi har sex jevnlig uansett, så regner med å treffe!

Lykke til nok en...

Skrevet

Hei! Her er det også iherdig prøving etter MA 30 juni. Var da 11 uker på vei, og det var utrolig bittert!! Men men.. Nå venter jeg fremdeles på første mens etter MAen og det er så lenge å vente. Testet negativt på gravitest, og positivt på eggløsningstest rett i etterkant, og håpet steg. Skulle hatt ikm 23 juli hvis det stemte, og det gjorde det i hvert fall ikke!! Så nå bare venter jeg på den tanta...

Skrevet

Heisann alle søte damer!

Her er det også ei som prøver. Hadde utskrapning etter MA den 30.juni. Fikk første mend 29.juli, så da er det fult kjør igjen ;o) Håper det skal gå bra ganske fort. Har EL neste mandag, så til helge blir det mye humping ;oD

Lykke til alle sammen! Håper vi slipper å være her inne lenge!

Klem fra

Skrevet

hei på dere!

Vi mistet den 29.juli, SA. Var mellom 4-8 uker på vei.. Blør fortsatt etter SA, men begynner endelig å bli mindre, så vi snart kan vente på EL:) Pleier alltid å kjenne eggløsningen, så regner med jeg gjør det nå også:)

Skrevet

Åhh, jeg har ikke fått eggløsning enda. Skulle hatt eggløsning rundt den 1.aug... Tror dere jeg får eggløsning? at den bare er forsinket grunnet SA? tester meg også for eggløsning hver dag, itillegg kjenner jeg det på kroppen når jeg har det...

Skrevet

Legen min fortalte meg at det kunne hende jeg ikke fikk EL denne mnd, at den hoppet over en mnd før kroppen min kom skikkelig i balanse igjen.. Den kan jo også bare være litt forsinket, den er helt sikkert på vei;)

Skrevet

Åhh, håper jeg får eggløsning! Men, hvis ikje må vi bare vente til neste pp!

Skrevet

skulle du hatt EL ut fra 28 dagers syklus eller?! Er nok godt mulig at den er forsinket på grunn av at du mistet, spesielt siden du var så langt på vei!... Fikk El på dag 19-20 tror jeg... jeg testet ikke men det stemmer i fh til når TR kom! og el smerter....

Skrevet

Skulle hatt utifra en 30 dagers syklus. Kanskje jeg får el senere da:) Vi får se...

Skrevet

Halloen =)

I full prøving her og =) Etter en SA i uke 13. ... var 4 uker siden på fredag. Håper menstrasjonen kommer snart så vi har litt å forholde oss til. Nå blir det " skudd i blinde" ; ) Men men...tar det litt som det kommer, men kjenner litt stress med tanken på at jeg kunne vært i uke 18 snart....men kan jo ikke tenke sånn heller....

Lykke til dere alle =)

Skrevet

Det er mange av oss ser, jeg! Håper alle blir gravid igjen snart=)

Jeg mistet i slutten av feb, bare en mnd på vei.. Og når jeg enda ikke hadde fått mensen igjen (og ikke var gravid) i mai mnd, gikk jeg til legen og fikk provera. Spennende og se om det hjelper=)

Så vi er inne i vår 9 pp totalt... håper det klaffer snaaart=)

Skrevet

Bah! jeg blir ikke klok på denne kroppen min!!!! Småblør sånn fra tid til annen også har jeg smerter som minner mistenkelig om EL kramper og så finner ikke disse EL testene nok LH til å si at jeg har eggløsning. Om det er TR som skjer, så har jeg søren meg blødd av og på i snart halvannen uke...

Beklager sytingen!

Skrevet

Ååååååhh:( Var sikker på at jeg hadde fått TR nå, blod på papiret etter dobesøk, men nei da.. Det kom bare et par dråper!! Vil bare bli ferdig med den dritten så vi kan prøve igjen..(Klage klage klage!!)

Skrevet

Hei :)

Vi mista den 2 juli, var ca 8 uker. Begynte å blø og dro til legen og der viste det seg at vi hadde mista vår lille. Men i går ca 4 uker etterpå fikk jeg endelig TR igjen. Så nå er det bare å vente og begynne å prøve igjen!

Skrevet

Åhh.... jeg venter mens ca den 16 august... LEEEEnge til. Jeg har heller ikke fått positiv eggløsningstest enda, så jeg regner med den blir enda seinere! Jaja... ingenting å gjøre enn å bare vente! Lykke til såååå mye med prøvinga! Kroppen din virker som å være på rett spor igjen da....:)

Skrevet

*doing doing doing doing doing doing doing doing* Teststreken var sterkere enn controllstreken på EL testen! Da blir det hekking, hekking og atter hekking i dagene fremover.... Dakkels mannen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...