SuperGlad Skrevet 31. juli 2008 #26 Skrevet 31. juli 2008 Ifølge alle i tr.heim er jenta mi som snytt ut av nesa på pappan, hun er skremmende lik. I nord der hele min familie bor sier de hun er prikk lik meg da jeg var lita, skremmende lik der også å:-) Men nå skal det sies at jeg og xn var veldig lik da vi var babyer/små. Gutten min har ikke antydning til å ha noen far egentlig :-) han er lik meg og ekstremt lik min pappa. Jeg ser absolutt ikke noe av pappan i han, å det gjør ingen andre heller.
Torpekjærringa Skrevet 31. juli 2008 #27 Skrevet 31. juli 2008 Eldste mor er prikk lik mammen & tanta si ;o) Mellomste har nok like mye fra oss begge tror jeg , men tempramentet til mor si - hihi. Lille mor er nok den som av utseende er mest lik meg. - Twintipp, T er nå ganske lik deg også da - selv om det ikke er noen tvil om hvem som er faren der i går`n ) hihi !
*Rutletutt* Skrevet 31. juli 2008 #28 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har ikke sett pappaen til T, Twintipp, men jeg må si jeg ser deg i ham, ja:o) Tobias er veldig lik pappaen sin - er faktisk ingenting etter meg i det hele tatt! Det er nesten skremmende hvor like de er;o) Milla er mer blanding - hun har mange trekk som jeg kjenner igjen fra da Tobias var på samme alder, men likevel er hun annerledes - noen mener hun er veldig lik meg, men jeg klarer ikke helt å se det, selv om jeg av og til ser visse likheter.
Alba44 Skrevet 31. juli 2008 #29 Skrevet 31. juli 2008 Han har tydelige trekk fra oss begge, og de fleste sier han ligner oss begge )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. juli 2008 #30 Skrevet 31. juli 2008 De fleste syntes han ligner pappaen sin, eller broren min faktisk.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. juli 2008 #31 Skrevet 31. juli 2008 Ligner på begge egentlig, nå er han halvt thai så har jo sterkere trekk fra pappa som er thai. Men mange sier vi ligner, noe som jeg synes er veldig hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå