Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Her er det nesten gått sport i å si at sønnen vår kun ligner på faren... He he, synes det er litt trist at ingen ser han ligner litt på ho som faktisk la på seg 100 kg og lå sykemeldt med høyt blodtrykk i 9 mnd. for hans skyld:-D He he.. Hvem ligner deres på? Og er 1 eller 2, eller kanskje 3??
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 cornelia er veldig lik pappaen sin, men har mine øyne! marina er vel mest lik meg foreløbig! hun er bare 1 uke gammel da...
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Eldste ligner mye på oss begge, øynene til far og munnpartiet mitt. Mellomste er veldig lik meg. Yngste er det ingen som vet hehehehe
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 S er bare ille nydelig ho se:DDD
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 1 uke ja:o) Gratulerer så myyyye da:) Blir skøy å se hvem hun vil ligne på da...
Leirha Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer Kinemor, har ikke fått med meg at du hadde fått nå jeg
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Ja hun er jo uten tvil den vakreste hvis man kan si det høyt.... men hun ligner ikke på noen jeg kjenner hehehe
Leirha Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Min eldste var prikklik meg da han var liten, bare en gutteversjon. Nå da han nærmer de seg glade tenårene (11 idag faktisk) SÅ ser jeg mye pappen i han (eksen). Yngste som er 5mndr er sånn en herlig blanding. Min mor sier at han her er mer lik meg enn lestemann og kaller ham bare fro lille Lene. Han har øynene mine, men håret og nesen til faren, ingen tvil der Blir spennende å se.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Hun ligner på pappan, svigermor, svigerfar og svigerinnen min hehe, altså stort sett H`s familie Noen ganger har hun trekk som kan minne litt om meg eller min pappa men det er sjeldent synes jeg. Når hun var nyfødt var hun prikk lik svigermor og svigerinnen min, skummelt nesten hehe..
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Ligger i navnet det, Leadern =p Datteren min PRIKKLIK lillebroren min, mens egentlig ligner hun på faren sin! Merkelig det der.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 hehehehe tipper på siklis jeg da:) Og så har du vel bare 4 til?
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. juli 2008 Mami: Så på bildene dine i bloggen her om dagen.. Gud så skjønn Natalie er:-DDD Hun kler navnet sitt så godt!!! Nesten litt rart å se en så nydelig liten jente..Blir litt stum, hihihi.. (ikke misforstå- godt ment). Leadern: Jaaaa, det er ho!!! Må bare smile av ho, liksom vakker utapå og inni! J er jo veldig skjønn ho og!!! Spesiellt med kakaobart, hihihi... Store snupp har jeg ikke sett enda...
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #16 Skrevet 30. juli 2008 Neida, BARE tre fornavn til.. Også noen etternavn da=D!
BettyBoob Skrevet 30. juli 2008 #17 Skrevet 30. juli 2008 han likner faktisk en del på meg da jeg var på sammen alder men har helt klart mange av trekkene til sin far - flotte lepper og nydelige store blå øyne!
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #18 Skrevet 30. juli 2008 Han ligner på meg! Ser det tilogmed selv nå, etter 3 år med, "guuud sååå lik han er på deg!!" haha Like så greit siden vi har minimalt med kontakt med pappaen. Men han er mye penere enn meg, så helt greit om han ligner på ham når han blir voksen!
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #20 Skrevet 30. juli 2008 Nåh, tusen takk tippen mamman er jo så stolt vet du så hun klarer ikke helt å begrense bilderasene hehe.. Satt å så på lille fiskeren din på facebook også, han er jo sååå skjønn og siden vi snakker om hvem disse små ligner på så må jeg jo si at jeg ser deg i han også, selvom det er mye av pappan der.. Er nok enklere for folk som ikke kjenner familien å se hvem ungen ligner på
Sjokoladekaka Skrevet 30. juli 2008 #21 Skrevet 30. juli 2008 Eldste er lik pappa'n, eller bror til pappa'n(og han er onkel, ja, ikkje ein "skjult" pappa, nei;)). Yngste er visst tru kopi av meg:)
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #22 Skrevet 30. juli 2008 Jeg synes også T ligner på mamman sin. Takk for søte ord om ungene:) Du vet jo hvem min kommende svigersønn er:)
Zitro Skrevet 31. juli 2008 #23 Skrevet 31. juli 2008 Begge min, gutt og jente, tror vi egentlig må være en liten kloning fra faren.. ikke en dritt fra meg noen av dem... dårlig gjort syns jeg... :-)
Ioren Skrevet 31. juli 2008 #24 Skrevet 31. juli 2008 De første to mnd var han prikklik onkelen sin (samboers bror), så har han vært veldig lik kusina si som er 2 år. Men nå er han omtrent et speilbilde av pappan som baby.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #25 Skrevet 31. juli 2008 Da hun var baby var hun veldig lik meg, og enkelte ganger kan jeg se det på egne barnebilder. Men når hun gliste er hun helt lik (jaffal fra nesa og ned) på gubben og svigermor. Nå når hun er 3 aner jeg derimot ikke hvem hun likner på. Hun har krøllene til min mamma, litt spesiell hårfarge som må komme fra gubben, blå øyne som ingen av oss har men fryktelig, fryktelig søt, da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå