Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Lurer på hva du hadde sagt om du hadde blitt voldatt og grisebanke av en gjeng fra ett asylmottak. La oss si du kom på legevakten etter voldtekten og prøver hadde vist at du hadde blitt smittet med HIV??? Dette skjedde med en venninne av meg. Hele livet hennes er ødelagt. Hun og mannen holdt på å prøve å få barn. De hadde nettop flyttet sammen i nytt hus og hun svevde på en rosa sky... Helt til dette skjedde. De var 7 somalienere som gjorde dette mot henne. Dette gjorde så hun nå ikke kan få barn (hun kan men tar en sjans da siden hun har HIV) og mannen hennes ville jo iukke ha ubeskyttet sex med henne lenger. Hun fikk store psykiske problemer. Nå bor hun på en liten hybel alene og er svæert ulykkelig. UANSETTTHVA DU SIER SÅ VOLDTAR UTLENDINGER MYYYYYE OFTERE EN NORSKE! Om ikke der du bor så skal jeg love deg at det er hva som skjer her! Blir skikkelig forbanna over måten du beskytter disse krimeinelle jævlene!!! Hva om det var Anniken som ble utsatt for hva min vennine ble!? Og hadde alle hatt samme holdning som deg hadde det vert mange flere innvandrere her og sjansen for at dette kunne skjedd deg eller en av dina hadde vert mye større. TENK deg om kjære deg! Har ett utrolig godt inntrykk av deg ellers men dette blir for dumt. Sier såklart ikke at alle er sånn! har naboer fra somalia som spiate hos oss senest i går. de kommer ofte ned til oss med somalisk mat og vi besøker hverandre ofte og barna våre leker bra sammen. VÆR SÅ SNILL IKKE VÆR SÅ TRANGSYNT!!! Og ja, det finnes kriminelle nordmenn også! Men åone øynene. se på statistikken i det norske fengsel bare.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Enig med deg HI. Mennesker har alt for alpp holdning til disse tingene:( Desverre. Fikk helt vondt av venninnen din HI.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Det er alltid noen som ødelegger for flertallet. Jeg har blitt voldtatt av både en utlending og en nordmann
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 enig med deg hi, nå er jo sauen kjent for å være bra trangsynt også.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Synd det har skjedd venninna di, men det blir for dumt å skrive et så rasistisk innlegg basert på en enkelthendelse.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Ja, sauen er trangsynt OG sta. Tror ikke du kommer noen vei med dette innlegget desverre. Kjempe synd dette med veninna di... Har selv blitt vodtatt to ganger av utlendinger begge gangene. Første gang jeg ble voldtatt var jeg bare 12 år.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Det er ikke lov å henge ut enkelte nick. Når du gjør det, bør du i det minste ikke signere med anonym
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Det er jo ikke et rasistisk innlegg i det hele tatt! Det er jo bare fakta! Selv har jeg blitt overfalt og voldtatt av 2 somalere. Så det er ikke en ENKELhendelse, du anonym 11:28. Om du følger med i omverden rundt deg og norges kriminalstatistikk, vil du se at det er flere utlendinger som voldtar og sitter inne for vold. Er ikke lenge siden en somaler ble tatt i Oslo heller for å ha voldtatt kvinner i nesten et år! Lukk opp øynene! Ikke HI, men støtter HI i alt hun skriver i innlegget sitt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Hva med alle nordmenn som voldtar da? Utlendinger har kanskje flest overfallsvoldtekter, men hva med alle voldtektene som nordmenn gjør på fest f.eks? Dette er ofte voldtekter som ikke blir anmeldt og som derfor ikke synes.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Enig med HI. Dette er ikke et rasistisk innlegg, men et realistisk et.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 JÆKLA RASSISTA HELE GJENGEN HER, makan til trangsynte idioter som kan påstå noe slikt, er jo helt på jordet. Og hvem blir så klassifisert som utlendinger. Svensker, dansker, eller må de faktisk ha en annen hudfarge for å få denne betengnelsen. Det fins faktisk like mange jækler som er både hvite og norske, men de kommer ikke like ofte fram i media, for når noe slikt blir gjort av en nordman skal det dyssest ned... få opp øynene for hvordan verden faktisk er og ikke lev i deres egen lukkede FRP verden
Silvia Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Holder med Sauen jeg, hun er mye klokere enn dere.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #15 Skrevet 30. juli 2008 Enig med hovedinnlegger av diverse grunner som jeg skal komme tilbake til når jeg har tid senere i dag. Men ville bare si at jeg har ufattelig vondt av venninnen din. Stakkars jente! Klem til deg.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #16 Skrevet 30. juli 2008 Hva var poenget med dette innlegget egentlig. Selvfølgelig er det så grusomt at man ikke kan sette seg inn i situasjonen engang å bli voldtatt. Og så i tillegg sitte igjen med HIV. Men hvor har du det fra at menn med utenlands opprinnelse voldtar mer en etnisk-norske? Fordi du leser om det i VG?
mamma til 2 små:=) Skrevet 30. juli 2008 #18 Skrevet 30. juli 2008 Det er bare allmenkunnskap:=) Alle vet at statistikken viser at di fleste voldtekter blir gjort av invandrere.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #19 Skrevet 30. juli 2008 Jaha, du mener statistikken som viser antall annmeldelser da eller? Antall domfelte kanskje? Hva får deg til å tro at den statistikken gir et bilde på den faktiske situasjonen? Hvor mange jenter og kvinner tror du blir voldtatt rundt om i landet på fest, nachspiel osv. hver eneste helg? Hvor mange av de tror du annmelder? Hvor mange tror du ender med en dom? Tror du virkelig statistikken viser alle disse tusener (kanskje ti-tusener) av voldtekter?
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #20 Skrevet 30. juli 2008 Det skjer flest voldtekter der gjerningsmannen er en man kjenner. Så med mindre man har et asylmottak i omgangskretsen sin, så er det vel faktisk flest nordmenn bak voldtektene.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #22 Skrevet 30. juli 2008 I studien som publiseres i Tidsskrift for den norske lægeforening, oppgir kvinner tre ganger så ofte en kjent overgriper enn en fremmed overgriper. Over halvparten av overgriperne hadde utøvet fysisk vold, mens bare overgripere som ofrene kjente fra før hadde brukt grov vold, som å ha truet med våpen eller tatt kvelertak, viser studien som turnuslege Kaja haugen har gjort. Seks av ti overgrep ble politianmeldt anmeldt. I undersøkelsen blir det oppgitt at 84 av overgripernes nasjonalitet var kjent. 61 var av norsk opprinnelse og 23 av ikke-norsk opprinnelse. (ANB) Synd med venninden din HI, men du har ikke grunnlag for å påstå det du sier.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #23 Skrevet 30. juli 2008 HI her. Mine somalske venner sier at i somalia er det hekt dageligdags å voldta. Og eldre i somalia sier "jaja, gutter er gutter" og ler det ofte bort. Jeg kjenner mange fra somalia og alle sier det samme. Så putt hele statestikken i ræva da om du ikke tror på det!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #24 Skrevet 30. juli 2008 61 med norsk opprinnelse og 23 innvandrere.. Sier ikke det litt???? Hvis du da regner ut folketallet og skiller innvandrerne fra nordmannene får du garantert høyere prosentdel hos invandrerene. Nå var du med på å bevise fakta her.. Tusen takk!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 30. juli 2008 #25 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har blitt voldtatt flerfoldige ganger jeg, nordmenn og bekjente begge to. og jeg tror det var like gale som å bli voldtatt av en ikke-vestlig. At du mener jeg skal slutte å være så trangsynt eller hva du kallte meg, jaja. Jeg syns nå at vi ikke skal sende tilbake folk som kan bli dødsdømt, drept, torturert eller forfulgt fordi de gjør noe kriminellt. Det handler ikke bare om meg og mitt, men å hjelpe de som trenger det. Hvis voltektsmannen er av utenlandsk opprinnelse men med norsk statsborgerskap, vel, da er han nordmann, og har de samme rettigheter som hvilken som helst annen nordmann. Er han asylsøker kan han gjerne sendes hjem hvis han er her pga familiegjenforening, fordi han vil jobbe her osv. Men er han her og søker asyl fordi han i sitt hjemland kan bli drept, torturert, forfulgt osv,syns jeg ikke det er forsvarlig å sende ham hjem, uansett hvilke kriminelle handlinger han har utført. Det handler om menneskerettigheter, og alle mennesker har rett på trygghet, ytringsfrihet og liv, uansett hva de gjør. dersom vi da sender den utlandske voldtektsmannen til sitt hjemland, hvor det venter tortur eller drap, vil dette indirekte være hans straff for voldtekten han har utført. Jeg tror neppe du hadde stemt ja for dødsstraff eller tortur for norske voldtektsmenn. Om noen hadde voldtatt barnet mitt hadde jeg blitt forbanna uansett nasjonalitet. Jeg tror også de voldtektene jeg har opplevd ville oppleves like jævlig uansett nasjonalitet på forbryteren. Jeg mener absolutt ikke at vi skal åpne dørene på vidt gap, men at asylsøkerens trusler i hjemlandet må veies opp mot den kriminelle handlingen. Og at dersom han er norsk statsborger, ja så er han nordmann, og skal sone sin straff i Norge. I tillegg mener jeg vi bør trå litt bedre til med integreringen, og få slutt på mange fordommer. for når alt kommer til alt, er det et fåtall av innvandrerne som er kriminelle. Vi kan ikke si nei takk til alle somalere fordi det finnes somalske voldtektsmenn. Vi kan heller ikke slippe inn for mange, fordi vi trenger tid og penger til å ta oss av de som allerede er her, og trenger hjelpen vår. Trist med venninnen din, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå