Gå til innhold

MØTES??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

supert- formen kommer seg - så håper den holder nå! Jeg prøver å være der kvart på ett , men den som kommer kan jo be om bord til 3 og kalle det bim bordet så spør vi bare i døra om det er noen som har kommet ....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei

 

Jeg er akkurat tilbake fra ferie, og vil bare si at dette virker som et veldig bra tiltak, og jeg er gjerne med neste gang. Eneste "problemet" er at jeg jobber, og derfor ikke har mulighet til å gjøre slike ting før etter 16 på hverdager...

 

Var det suksess i dag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mumifrøken :)

 

Nei jeg var syk, joelsen fikk noe familieting hun måtte ordne og da ble det bare 1 igjen,,,, Så det ble ikke noe !

 

 

Men kanskje vi får til senere ?

 

Jeg flytter ut av Oslo nå til helgen , men kan hende jeg blir med på "møte" for det :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, jeg leste ikke de siste innleggene nøye nok før jeg svarte. Synd det ikke ble noe av, men jeg håper det blir en ny mulighet, for jeg tror det ville vært veldig hyggelig å møte noen jeg kan diskutere gravide-ting med, siden jeg enda ikke har avslørt hemmeligheten for noen enda ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg mumifrøken; neste gang må vi få til noe på ettermiddag/kveld, evt i helgene.. Jeg så i et annet innlegg at også Isabella's mamma gjerne ville være med på "treff". Det er sikkert mange flere som kan etter arbeidstid, og det er jo fint om vi får med flest mulig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg er med på ettermiddag/kveld jeg å!

Begynner å jobbe 1 sept i turnus så det skal nok la seg ordne :)))

 

 

Syns dere det er for tidlig å prøve å planlegge noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg synes ikke det er for tidlig å planlegge noe nå. Vi kan jo forsøke å avtale noe et godt stykke frem i tid. Og vi kan jo også legge det ut på BIM-treff? Og evt lage en ny tråd siden denne har blitt litt lang etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne være med på kveldstreff, men nå skal samboeren min reise masse framover mot jul ... men jeg vil komme på de treffene jeg klarer :)

Skal vi bare lage en ny tråd med forslag til et sted, dato og tid?

Så ser vi hvor mange som kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil gjerne være med på kveldstreff jeg også. Jobber vannlighvis 8-16 så det passer meg perfekt. Er 25 år, bor på Hauketo og har termin 1/3.09. Gleder meg til å treffe andre jeg kan delle gleder og fortvillelsen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...