Gå til innhold

MØTES??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jente 26 her! lurer på om det er flere gravide i oslo som har termin ca i mars 09 som kunne tenke seg å møtes og bli kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ! Jente 28 år med termin 7 mars, barn nr.2. Jeg bor i Oslo for tiden men flytter snart ut av byen, men ikke altfor langt egentlig ;)

 

 

Hvor i Oslo bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg joelsen81.

 

Jente på 26 her. Bor i Oslo. Noe jeg har gjort de 5 siste åra. Kommer egentlig fra Lillehammer. Jeg har termin i begynnelsen av mars 09.

Hadde vært gøy å bli kjent med andre som er gravide og omtrendt like langt på vei som meg selv.

Hvor i Oslo bor du? Jeg bor på Skullerud.

Fortell litt mer om deg selv om du er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei=)Er 24 år gammel, har termin 24.mars .Synes dette er kjempe spennende !

bor i oslo ,kunne absolutt tenke meg å bli kjent me andre som venter barn i mars.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 25 år og gravid med min tredje. Vi bor på grorud for øyeblikket. Er under utdannign så har flyttet litt rundt i

Vært morsomt å treffes. Jeg har termin 21 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jag e en "jente" på 29 år, bosatt i Oslo, som också skall föda (första gång) i Mars (17/3). Hänger jätte gärna med om det blir nån träff. Man har ju så många funderingar å så e de roligt å disskutera med andra som går genom samma erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil også gjerne bli kjent med andre mars-gravide i Oslo. Jeg er 29 år, og er gravid med vårt første barn. Har termin i begynnelsen av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan vi ikke ta ta å treffes da jenter?

 

* Lunsj på peppes eller noe annet ? Hiv inn noen forslag!

 

Sikkert flere som jobber og ikke kan på dagen...

 

Jeg går hjemme med lillegutt så jeg kan hele tiden stort sett...

 

Men jeg flytter 8 aug, hadde vært moro å få til ett treff før det- jeg kan også komme inn til byen selv om jeg flytter ;)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javist det hadde vært kjempe knall.. jeg går hjemme og kan når som helst! Kan dere ikke si en dato og klokke slett som passer så finner vi ut sammen når??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, jeg prøver med : mandag 4 aug. fra kl.11, evt. senere :)

 

tirsdag 5 aug. fra. kl.11, evt. senere!

 

 

Sleng dere på da jenter! Tips til sreder vi kan møtes ?

Jeg må ha med meg vognen og lillegutt da :)

 

 

*snusmusa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mandag kl 12 er kjempefint.

 

Kanskje snusmusa vil foreslå et sted der du vet at det går greit med barnevogn? En kafé kanskje?

 

Vi kunne jo også ha lagt ut informasjon om at vi skal treffes på BIM treff Oslo? Da kommer det kanskje flere - selv om det er kort tid til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei- det var synd krollan .... neste gang!

 

Er ikke så kjent med steder jeg, men peppes i Karl Johan, nederst ved oslo s er vel ok? Har jo litt forskellig der og desserter å ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å bli kjent med dere andre mars2009-mammaer. Men: er dere ledige midt på dagen alle sammen, altså?

 

Jeg begynner egentlig i jobb igjen, mulig jeg får sykmelding pga kvalme, men i såfall får jeg holde meg hjemme.. Men etterhvert blir jeg veldig gjerne med! Er 29 år, første barn, bosatt ved Valle Hovin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg er syk idag, søndag-med oppkast, svimmelhet og tungpust- men krysser fingre for i morgen lell!!

 

Kine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Da treffes vi i morgen kl 12 på peppes! Synd du ikke kan bli med denne gangen, Timan og Skrollan. Neste gang kan vi vel få til noe på ettermiddagen eller i helgene :) God bedring til dere som ikke er i toppslag for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da ringer jeg deg om jeg er i tvil om hvem det er som er andre mars-ere :-) Graviditeten er jo tross alt ikke synlig så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joelsen81: Jeg sender deg en sms snart jeg så har du nr. mitt. Om jeg kommer så er jeg der kvart på- og da kan dere spørre etter "bim bordet" . Men dere, er det pes å ta kl.13 ?

 

Jeg er på hadeland nemlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...