Gå til innhold

JEG HATER ENGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater alle som er som syke sekter og fester helt til morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igjen... bor du på gård eller noe? Flink å sette i bås ja.. generalisering,generalisering....generalisering..... Syns det er ikke-enga folk som viser seg å være på et litt lavere nivå her jeg da..

Skrevet

"Igjen... bor du på gård eller noe? Flink å sette i bås ja.. generalisering,generalisering....generalisering..... "

 

*kremt* Hva er det du gjør med den uttalelsen der da?

 

Og bare sånn for å ha det oppklart, de fleste enga-supportere bor, eller har bodd på gård eller kommer fra landet. Så det der var vel å skyte seg selv i foten?

 

Klanen full av bønder, ÅåÅ Klanen full av bønder. Klaaanen fuuuull av bøøøønder, ÅåÅ Klanen full av bønder!

Skrevet

For å si det sånn

Hater lillestrøm sk. Hater viking å VIF, hater Rosenborg ballklubb men sportsklubben Brann elsker vi!!!

 

hheheheh ikke helt sant det derrre der jeg hater bare ett lag å DET ER VIF: Jeg spyr berre ved tanken!

Ingen ingen er mer tullete suportere enn KLANEN!!!! så om stabæk tar gullet i år så vellfortjent men BARE ENGA PENGA ikke tar det!!!!

 

sorry men Fra jeg var født til den dag i dag har jeg lært en ting enga suger!

Så for å si en ting til samboern min er rbk suporter!!!

Skrevet

må vel være en grunn for at så mange fotballsupportere fra forskjellige lag ikke liker klanen vel? eller har ikke den tanken slått dere, vif supportere?

 

Skrevet

HATER ENGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

vittig... setter ikke deg i bås fordi jeg sier at du setter enga folk i bås vel? Hvordfan greier du det egentlig?Blir like dumt å si som at alle blonde er dumme.. alle feite er late og alle tynne har spiseforstyrrelser.

 

Bare så det er sagt, så heier jeg ikke på enga.

Skrevet

Molde supporterne er verre.... haaater Molde!

Skrevet

Var ikke meg du satte i bås, jeg bare reagerte på svaret ditt jeg. Du setter jo likefullt folk i bås med uttalelser som "bor du på gård eller?"

Skrevet

For å ta den vg-reklame "stille i fjøset"...

Den beviser bare hva vi alle visste fra før; hver 3. vif-supporter er homo

Skrevet

Bergen er bare sure fordi de greier å gi bort 6 poeng til Aafk i årets liga... HAHAHA! Og som fjorårets cup vinnere... tape 8-0 mot molde? Ikke rart dere er sure på alt og alle:p

Skrevet

For å si det sånn så er ikke jeg Sur fordi jeg er Brann suporter! phø! for å si det sånn tape 8-0 er en skam for laget å skal for byen! men skal man sette seg ned å skrike som en babyrompe forde da? nix man skal reise seg å stille opp å STØTTE LAGET I SITT HJERTE!!!

 

Å for å si det sånn mener fortsatt at Tom Norlie gjorde en Bra jobb som trener i lsk å problemet var vell ikke hans men spillerne !!! sytete overbetalte drittunger! ! mener klubbene sparker trenerene alt for fort!!

 

Å en ting ting Deilig å bli kvitt Finflisa fra Brann!!! Han var min favoritt den gangen han kom til brann på 90 tallet, men er desverre blitt så fisefin å sær at det er deilig at han overlater 22 til en annen!!!!!

 

Å ja Hatttttttttttttttttttttttttter Enga!!!!

Skrevet

Bor på gård? fordi hun satt folk i bås? Tar du den ikke? Det var et ordspill... fordi det er båser på en gård... går treigt inn her gitt.. Sa vel ikke hun bodde på gård fordi hun var uenig i debatten.. to forskjellige ting det lille venn. *ler*

Skrevet

Ser du ikke linken mellom utsagnet "bor du på gård eller?" og at alle som bor på gård er litt slow.?

Skrevet

Jeg hater fotball.. er jo faen meg aldri noe annet enn fotball jo.. er det ikke det ene, så er det det andre-- *klikke i vinkel*

Skrevet

Haha! Hvor i hun har du det fra da.. nei, nå gir du meg en god latter! At alle som bord på gård er litt slow, får være ditt utsagn. Og det var da strengt tatt jeg som spurte om hun bodde på gård pga at hun satt folk i bås.. så mener å vite hva jeg mente med det. Men om du så gjerne skal ha det bevist at jeg setter henne i bås, så er du hjertelig velkommen til å tro det. Men ikke pålegg meg meninger om folk som bord på gård, for de synes jeg er like "normale" som alle andre.

 

God sommer:)

Skrevet

Ok, i denne diskusjonen tolket jeg det feil da. beklager

Skrevet

Ikke annet enn fotball?? Nå har jeg lest side opp og side ned, om bærsjing, vaksiner, dildoer, unge mødre, gamle mødre, helsetepper, amming, sløve gubber, utroskap, retningen på barneseter og aborter... AAAH! syns det var deilig med en liten forfriskende fotballdebatt jeg.. var på tide:)

Skrevet

Nå er vel ikke dette en fotball-tråd akkurat. Mer om supportere vil jeg si.

Skrevet

næmmen giiiid! Var det noe å kommentere og nå da.. beklager på det dypeste og korrigerer: forfriskende med en supporter-debatt. silly me:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...