Gå til innhold

JEG HATER ENGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen, finnes jo ikke normale enga-supportere jo. Er akkurat som en syk sekt.

Siden det har vært Enga-kamp i dag så må jo selvsagt alle de forpulte Enga-naboene feste til i morgen tidlig. Fy faen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også hater Enga. Og særlig supporterene... Makan til uoppdragne gale og kjipe folk skal du lete lenge etter...

Etter min mening er det bedre å være død enn å være Vålerenga...

Men nå er jeg supporter for et annet lag som HATER ENGA...Og de fleste av oss har fått det inn med morsmelka...

Ta denne:

Har du en sprøytespiss i armen,en kompis i tarmen

Går på trygd,taper trutt

Ja,da er du engagutt....

Skrevet

Den var fin, stemmer overens med alle Enga-supportere jeg vet om : )

HI

Skrevet

Jeg formoder at dette omhandler ballspillet fotball? Jeg er 100% Uinteressert i fotball, men jeg ELSKER blomster-enga mi!

Skrevet

Vålerengen Idrettsforening stiller med lag i mer enn bare fotball da!

Ikke for det, supporterene deres er like udregelig uansett hvilken sport, med noen få unntak.

Skrevet

LSK alltid i mitt hjerte;))) HAAAAAAAAAAAAATER ENGA!!

Skrevet

LYN ER BEST I BYEN! hater enga som tar alle sosialpenga.

Skrevet

Åååååå, dere er så søøøte! :o)

Jippi, Panzer-Hagen er returnert!!!

Derfor de fester, så vet du det.

Ikke pga "kampen" idag.

Skrevet

var deilig da han var i russland. slapp vi å se han forsøple ullevål.. blir deilig når dere får deres egen stadion. glad dere får det snart..

Skrevet

Ehh, du vet han spiller på landslaget? :o)

Såååå - dine ord: Han kommer til å fortsette med å forsøple Norge og Ullevål med sine føtter.

:)

Og du kan tro vi gleder oss til å få vår EGEN stadion.

Slipper å dele søpla vår med fisefine j*vler av pappajenter og mammadalter :o)

Ganske søtt da når Enga spiller - Bendit-svingen har flere supportere under en kamp, enn det Lyn har tilsammen..;o)

Hihi =)

Skrevet

Kjenner mange flotte Enga supportere.. Trist dere setter alle i bås. Er selv fra Ålesund og har det flott på kamp OG med enga supporterne når de besøker oss på hjemmebane:)

Skrevet

Flott å se at det finnes folk som ikke har mistet vettet ;o)

Jeg er trønder - opprinnelig.

Har aldri heia på RBK. Da jeg ble Enga-fan så ble jeg BERGTATT av Klanens optimisme, samhold, den følelsen man får av å være "ett".

Når og hvis noen gjør noe galt (kaster noe ++) står ALLE og peker på h*n.

Rett og slett fordi vi IKKE vil ha bråkmakere - slik folk mener vi egentlig er.

Å vokse opp med RBK`s supportere har vært alt annet enn morsomt.

Makan til folk sier jeg bare. En grunn til at jeg aldri ble Rbk supporter.

Skrevet

Jøss, hvorfor har du så mange Engafolk som naboer? Bor du på Østkanten kanskje? I tilfelle så får du vel pelle deg over på andre siden av Akerselva... For sosialklientene som er Engasuportere har vel ikke råd til å bo på beste vestkant?

Liiinsupportere har tydligvis et "bittelillebrorkompleks", må jo være kjipt å ikke fylle Ullevål andre kamper enn den ene hjemmekampen mot Enga...

Skrevet

Flott for deg at LSK spiller i Adeccoligaen neste år da, så slipper dere å se Engafolk på kamp....

Skrevet

Jeg har dessverre ikke fått vært på kamp i Ålesund,men har ført mye bra om upplegget rundt kampen,og om supporterne deres:)

Skrevet

Holder at man har et par Enga-supportere til naboer vettu. De bare samler seg hos dem.

Hvordan de rett ved siden av har råd til å bo her, vet jeg ikke. Ikke jobber de, er oppe hele natta, sover hele dagen, krangler og drekker.

Mulig han som eier leiligheten leier den ut til sosialkontoret vettu, mye penger å tjene på det.

HAAAAAAATER ENGA!!!!!!

Skrevet

kan heller ikke fordra VIF. hva i helvete skal de med 7 trenere/managere etc!?! det har i allefall ikke hjulpet en dritt. martin andresen er så forfengelig at han måtte skaffe en trener som er dønn lik seg selv. nei, vet du hva...!

klanen er fyllt med en gjeng idioter etter min mening.. går det aldri an å oppføre seg?

Skrevet

Enga supporterne er faktisk veldig koselige. Alle nye medlemer blir tatt godt i mot og alle er hjelpsomme. Jeg bor på den andre siden av Akerselva ( Lyn siden) ikke søren om jeg kommer til å heia på Lyn. er enga som gjelder.

Hva er det dere Lsk supportere breker etter da? Kom dere oppover på lista dere. Er vel det dere bør konsentrere dere om.

Glad Panser Hagen er tilbake :-) Da kan han løpe ned noen bønder fra Lillestrøm.

Ådere Lsk fan... Dere er like mye hatet som dere hater oss i Klanen

Skrevet

Kan ikke ha møtt mange supportere fra Enga du da.

Skrevet

Hmmm... merkelig med d... men det er dere Enga-hatere som er motbydelige på denne tråden her. Vi andre diskuterer bare vennlig.. Det er patetisk å hate ei hel gruppe bare pga at de heier på Enga. Ja, det finnes mange idioter der, men det gjør det jo også i de andre supporterklubben. Er meg fra Ålesund lengre oppe her.. og ja, vi har mange teite supportere vi og, men majoriteten er ikke sånn. Det er sånne som dere det blir rasister av:p

Heia Vålerenga!:D:D:D

Skrevet

ja nå er det stille i fjøset. Stille i fjøset. Stilleeeeeeeeeeee i fjøset. På deg å deg å deg å deg. Hehehehehe

Skrevet

Var da ikke en Enga supporter som lagde denne tråden.

Ikke har vi sagt lsk supporterne tar alle sosialpenga og heller ikke har sprøytespiss i armen.

hva denne lsk supportern er sur for er tydeligvis at lsk ligger laaaangt nede på lista.

å hvorfor er det bare enga som skal ha dritten. Finnes da mange lag ( faktisk nesten alle) som har banka lsk denne sesongen og bare det i seg sjøl er strålende... :-))))))))))))

Skrevet

haha, til info, vålerengen fyller heller ikke opp ullevål. og vet du hva+ lyn har tilskuerrekorden i norge;)

Skrevet

haha, enga sitt slagord er: øl og vold og skamslåtte bønder. say no more..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...