Gå til innhold

Dag 1: 141 kg. Here I go! =)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg går på ketogen-diett..dvs masse protein, og minst mulig karbo!

Gjort det siden mai og gått ned 57 kg!! Så det har funka veldig på meg!

Jeg får knallgod oppfølging og hjelp på Fedon-klinikken...

Kjøtt (lysere jo bedre), grønnsaker (ikke rotgrønnsaker), meieriprodukter som ost o.l...

Eks taco: 100 g kjøttdeig av svin m/tacokrydder, salat, paprika, løk, agurk, tomat, sukkerfri salsa og revet Jarlsberg:)

Bare å kutte ut skjellene el lefsene..

 

K:)

Ps, men med den enorme startvekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser feks 1/2 beger cottage cheese med blåbær til frokost to dager i uken, og 1/2 beger kesam 0,1% med blåbær til kvelds. Ellers spiser jeg 2 poteter i uken (i en suppe), ingen brød og masse fisk uten annet enn grønnsaker. Det høres kjipt ut, men jeg kan jo ikke av helsemessige årsaker ha så mye karbohydrater uansett (det fører til høyt kolesterol og høye triglyserider hos meg).

Ellers drikker jeg en del Cultura.

 

Det viktigste er å finne noe som fungerer for seg, og gjøre noe som man kan leve med resten av livet. Jeg sprekker jo veldig innimellom da, men jeg har blitt veeeldig flink altså! Nå kan jeg sitte i besøk uten å spise 7 kakestykker, og jeg spiser feks kun salat hvis jeg er på kafe. Ut med masse brød og den legendariske kaken/bollen etterpå!!

 

Jeg var forresten på fest i Oslo i helgen (jeg bor i Bergen) og det var flere som ikke kjente meg igjen!! OH, GLEDE!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud K, er helt imponert over deg! Alle dere som er på denne tråden er så dyktig! Se på de resultatene vi har da! Stå på videre jenter!

 

Klem fra HI =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-)

OG jeg er like imponert over deg og alle andre her...

Dere er så flinke, og det er faktisk få mennesker som vet hvor hardt det er å slanke seg..!! Krever en god dose selvdisiplin:)

Vi er råflinke!

 

Hadde vært moro at vi som har vært på den tråden her kanskje kunne ha møttes en gang?

 

K:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig vi bor langt fra hverandre ja..har jeg ikke tenkt på gitt:)

Jeg bor ikke så langt unna Oslo jeg...

 

Noen som har lagd seg sånn før og etter bilde?

 

K:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fikk min kjære til å ta et par "før" bilder av meg. (grøss og gru) Er vel enda en stund til det blir et "etter" bilde. Men er jo godt i gang =)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra:)

Du er flink..og du klarer å holde motivasjonen oppe?

 

Jeg tror jeg hopper over anonymknappen denne gang jeg, så om det er noen som vil sende meg en pm..så må de gjerne gjøre det!

Kanskje man kan snakkes på msn tilogmed?

Utveksle oppskrifter, ideer, tips og irritasjoner..hehe:)

 

Hilsen K:)

(meg med den enorme startvekta)

 

..og nå ikke lenger anonym!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg uten internet på ubestemt tid. Skal forsøke å oppdatere her innimellom om jeg får mulighet. Gir meg ikke!!!! =)

 

God jul!!

 

HI =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du er jo helt imponerende! Skal ikke spørre deg hvordan du har greid dette før jeg har lest hele tråden din, imellomtida kan jeg jo bare applaudere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter :o)

 

Jeg hiver meg på lasset, men jeg blir ikke fullverdig medlem før 2.januar. Da skal flesket vekk for godt!

 

I motsetning til dere så skal jeg gå på cambridge kur. Jeg skal gå på ren kur og ikke spise noe annet.

 

Jeg har maaaaaange kg som skal vekk, så her er det ingen spøk! Skriver innlegg med vekt og detaljer 2. januar.

 

Hilsen Tulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...