Gå til innhold

Dag 1: 141 kg. Here I go! =)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vært på vektkontroll...

37 kg av på 3 mnd!!!

Dette funker..endelig:-)

 

Stå på dere andre og!! Dette skal vi klare..

 

K:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei igjen...

slår meg med her... må ta av 50 kg jeg også.... trenger et kjempe spark bak...blir tent av å lese hvor flinke dere er....

går til innkjøp av vekt i morgen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra! MAAAASSE lykke til! De to første ukene er verst, så kommer du inn i det!! Gleder meg til å lese resultatene dine her!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Kan jeg bli her..??

 

Må ned masse selv.. Veier 124kg skal ned til 85kg..

Jeg startet å veie meg på ons.. Så da håper jeg at jeg kan skrive ned vekten min her til onsdag igjen...

 

(Linn) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Internett er på mystisk vis forsvunnet, så har ikke fått oppdatert i det siste. Er gått ned 10 kg nå. Herlig! =) Har forsatt ikke internett så vet ikke når neste oppdatering kommer, men jeg har ikke gitt meg!!!! =)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Motivasjonen hopper litt opp og ned, men har ikke rørt sjokolade, potetgull o.l siden jeg begynte. Sliter litt med å komme med ut å trene, men begynner å komme inn i rutine igjen nå. Sverger til sunn mat og bevegelse! Prøver å gå tur hver dag, men blir som regel 3-4 ganger i uka. Spiser enten 8 revita knekkebrød eller 4 brødskiver om dagen. Normal middag, bare mindre posjoner. Ingenting godteri, uansett hvor søtsugen jeg er! Gjør man dette så går vekta ned =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Du har vært råflink:)

Jeg (med den enorme startvekta)..er nede på 130 kg..

Har gått ned 50 kg siden mai, og det føles helt fantastisk!!

Keep up the good work, jenter..

 

K:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så flinke dere er!!!

Jeg har gått ned 22 kg siden april, og skal ned rundt 15 til, men jeg får jo GOD oppfølging av ernæringsfysiolog, og måtte ned pga høyt kolesterol.

 

Men dere går vel fortere ned hvis dere spiser mer proteiner enn karbohydrater?? Ikke det at dere ikke går ned, men bare et tips. Man blir jo mer søtsyk av karbo også. Eller det er iallefall min erfaring da. Og så gleder jeg meg til hver lørdag for da kan jeg kose meg med en kaffelatte og kanskje litt kake eller noe annet godt :)

 

Nei, dere er superflinke som klarer dette selv altså! Det gikk ikke for meg i det hele tatt!!!

 

STÅ PÅ JENTER!!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, du har jo gjort en kjempegod jobb!! =)

 

Noen tips på mat med masse protein og mat uten mye karbo? Er ikke så inne på det der...

 

HI =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...