Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #26 Skrevet 28. juli 2008 laybik Anonym 17:40 her er det meg du sikter til at jeg skriver om sex som det skulle være husarbeid???? (skjønner ingenting nå)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #28 Skrevet 28. juli 2008 laybik: Ja det viser hvor lite du vet om mitt sex liv. Det jeg prøvde å få fram var at om man en periode ikke klarer/orker sex, pga sykdom, personlige problemer e.l. så har man ikke noe til type hvis han stikker på byen ved første fartshump. Må man sørge for å holde typen "mett" for at han ikke skal forsyne seg andre plasser så sier det seg selv at han ikke er noe å samle på. Er forholdet sterkt så jobber man seg gjennom problemene sammen, og man tåler noen motbakker. men det var kansje vanskelig å forstå, da er det bedre å si at andre har samme forhold til sex som husarbeid da. tror jeg må skrive under på de andre her som sier du er veldig ung ja. har du opplevd f.eks sykdom av så langvarig art at sexlivet ditt har lidd under det? og da snakker jeg ikke om en influensa på 14 dager.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #29 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har en sambo som reiser mye med jobben men vi har som regel sex hver gang han er hjemme. Nå har han jobbet hjemme siste måneden og da har det vært hver dag omtrent uten unntak, gjerne flere ganger daglig også. Vi varierer veldig i hva vi gjør og ikke. Men vi har sin regel både oralsex, håndjobber og vaginalsex i løpet av en dag. Det går sjeldnere mellom hver gang vi har analsex, ikke for vi ikke liker det, men det er så mye annet godt også. Vi liker forresten veldig godt fisting også da, så det skjer som forspill kanskje et par-tre ganger i uken. Når det gjelder stillinger så kan det være alt fra en til 5-6 per gang, kommer an på hva en føler for der og da liksom Vi er begge i slutten av 20årene og vi har stor apetitt på sex begge to. Jeg vil anbefale deg å ta en prat med helsesøster, sykepleier eller gjerne en psykolog også for det virker som du har et litt vel anstrengt forhold til sex når du kun har det for å tilfredstille mannen din. For meg blir det litt som 1800-tallets kvinner som sex var en plikt for og slik skal ikke en ellers frigjort kvinne ha det i 2008. Du trenger rett og slett hjelp til å få et mer nyansert forhold til kropp og sex. Signerer anonym her for jeg bretter egentlig ikke ut sexlivet mitt til vanlig
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #31 Skrevet 28. juli 2008 det er når de stikker hele hånda t.o.m albuen inn....HE HE må jo være greit hvis man har ei stor ei etter 7 barnefødsler og en type med pianofingre HE HE sorry.... bare fikk et bilde her
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #32 Skrevet 29. juli 2008 Uff.. synes oppriktig synd på deg. Kunne det ha hjulpet å startet i samtale med psykolog for å finne ut hvilke "blokkeringer" du har? Ikke for å være ekkel på noen måte- samboer bør absolutt prøve å forstå og respektere dette... MEN.. jeg må ærlig innrømme at jeg kunne forstått og respektert, men ikke overlevd i et slikt forhold. Og som mann å overleve i et slikt forhold... syns jo ærlig talt synd på ham oppi dette og. Vi har sex..mmm... ca 6 dager i uka... men sjelden bare en gang om dagen...Så totalt kanskje 15 ganger i uka... Spoon er greit om man er stuptrøtt og ikke klarer å holde finga fra hverandre, men kun en måte å starte opp på, for etter min mening er det ikke en "godkjent" stilling. Ikke kommer man dypt, ikke får man "fraspark" til verken tempe eller kraft... Misjonær er greit nok innimellom med bein på skuldre, mine bein sammen e.l. ellers er jo standar også en stilling som "gir lite" fysisk både i forhold til dybde og friksjon. Vi har nok alle andre kobinasjoner betraktelig hyppigere i bruk, og finner stadig på nye... Har vi barnefri, er det ofte leker inne i bildet og sex i hele huset. men jeg er avhengig av et slikt sexliv....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #33 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har det nesten helt likt som trådstarter. Glad det ikke bare er meg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #34 Skrevet 29. juli 2008 Ut fra hva du skriver får jeg strkt intrykk at du har vært utsatt for voldtekt/overgrep eller blitt belært veldig med at sex og kropp er fælt og negativ i ung alder. Jeg kjenner igjen mange av følelsene dine og hos meg vet jeg at de kommer fra overgrep som skjedde da jeg var 10 år. Du er ikke gal det er bare slik du føler det, og jeg tror du må ta en lang samtale med samboern din om dette. Når du føler at du ofrer deg og tvinger deg til ting blir det bare værre og mer negativ for deg. Og følelsen av tvang fra hans side gjør det også værre. Du vil aldri komme over disse følelsene om du ikke føler deg helt 100% trygg på samboern din når det gjelder sex. Og i den sitvasjonen du er i nå med disse følelsene av tvang og offer så er du ikke trygg hverken på deg selv eller han. Snakk med han om hvordan du føler det og hvis han ikke klarer å se ting fra din side så vil det desverre ikke bli bedre. Jeg har en mann som er veldig seksuell, og godt kunne ha hatt sex 3 ganger om dagen. Men nå er det sånn at noen ganger har vi sex flere ganger i uka andre ganger går det flere uker i mellom. Fordi om jeg ikke føler meg klar for sex så har vi det ikke. Og min mann presser aldri på eller blir sur fordi jeg ikke orker/vil. Her er det sånn at om jeg plutselig ikke vil når vi har begynt så er det aldri noe mas om å avslutte han er veldig flink til å lese meg og følelsene mine og merker om jeg faller litt ut for å si det slik og da fortsetter ikke han selv om jeg ikke har sagt noe. Han vet veldig godt hvor mine følelser og problemer kommer fra og fordi han er så flink å lese meg og aldri legger noe press på meg så har vi et godt sex liv. Jeg føler meg helt trygg med han og derfor tørr og vil jeg prøve nye ting med han og kan slappe av og nyte sex på en måte jeg aldri gjorde før. Man skal ikke presse seg selv til å gjøre ting man syntes er ekkelt eller vondt eller andre ting. Og jeg blir sint når jeg leser inlegg hvor folk mener at mann skal tvinge seg selv for å beholde typen sin. Elsker han deg vil han ikke at du skal tvinge deg til slikt. Og forvinner han pga slikt så elsker han deg ikke så da er det bedre uten han. Men hvis du ikke snakker med han om følelsene dine så kan han ikke skjønne hvorfor ting er slik og dere har ingen sjangse.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #35 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svar ) Men jeg er også klar over at konsekvensen KAN bli at han velger å teste andre jaktmarker... Vi har hatt problemer i de fleste år sammen, men noen gang topper det seg for ham, som nå... Jeg føler at vi har fått opp frekvensen noe med å ha sex en gang i uka,- men nå har det på en måte pågått så lenge at han vil "gå videre" og krever variasjon.. Har som sagt prøvd ut mer i mer useriøse forhold, og tidlig i vårt forhold, men nå så sliter jeg litt... Det jeg har prøvd har liksom ikke falt i smak..... Om jeg har vært utsatt for overgrep, ja og nei...Føler ikke at jeg er plaget av det egentlig, kan ikke skylde på det som skjedde iallefall, altså et det er grunnen til at jeg er blitt slik... Ble vel "dopa" ned og hadde sex, men personen (-e, usikker på om det var to) jeg hadde sex med var vel ikke klar over at jeg "ikke var ved bevissthet", slik at de på en måte ikke gjorde noe galt. De trodde vel at jeg var ved mine fulle fem... Bestemte meg for å ikke dvele ved det og føler jeg kom meg over det.... Men, vi får se, Vi kommer vel oss over denne kneika også, så får vi se om dette er den siste, eller om det blir fler.....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #36 Skrevet 29. juli 2008 hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd å få litt hjelp til å snakke om den hendelsen du hadde der du var dopet ned og ikke var helt med. det er fristende å tenke at slike ting kan ignoreres og ikke gjøres så stort ut av, men jeg tror definitivt at slike erfaringer kan skape problemer senere, slik alle slags negative erfaringer kan hvis man ikke tar dem på alvor og prøver å finne ut av det. du mistet kontrollen i den situasjonen, selv om de som gjorde det, ikke mente noe vondt, og når virker det som du prøver å finne en måte der du kan beholde kontrollen (eller tryggheten, kanskje) sammen med din samboer. en slik reaksjon er helt naturlig, vil jeg si. mulig jeg overdramatiserer, men det er bare ment som et vennlig råd. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #37 Skrevet 29. juli 2008 Skjøner hva du mener, men foreløbig så føler jeg at jeg ikke kan bruke den hendelsen som "unnskyldning". Om jeg hadde vært så "preget" av den så hadde jeg følt for å fortelle om det tidlig i forholdet. Men det gjør jeg altså ikke, så.... Vel, vi får se...Om han vil forlate meg så vil jeg kanskje bruke det som en utvei,-for å si det sånn.Men da med dårlig samvittighet, regner ikke med at det vil ha noe betydning heller da, som sagt, om det var en viktig hendelse i livet mitt så ville jeg ha fortalt om det, som med andre ting jeg har delt med sambo...... Men, vi kom oss over den verste kneika i går, om om jeg blir med "på topp" på lørdag så berger vi kanskje en periode igjen. JEg vil selvfølgelig gå inn for å prøve å gjøre mer spennende ting oftere, men vet ikke hvor lenge det fungerer for meg... Takk for mange fine og seriøse svar og ulike synspunkt på dette. Godt å se at vi alle er forskjellige, selv om jeg hadde håpet at flere var som meg,- at det var mer "normalt" )
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #38 Skrevet 29. juli 2008 Oisann! Det høres litt vondt ut. Jeg tror ikke jeg tør prøve det. Men kanskje jeg skal spør mannen min bare for å se reaksjonen hans. hihihi
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #39 Skrevet 29. juli 2008 Ok.. først: hva er Spoon?! Trodde jeg hadde oversikt over de fleste stillingenen men.. Vi har sex omtrent 3-4 ganger i uka. Stillingene varierer og er avhengig av om jeg har vondt eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #40 Skrevet 29. juli 2008 Jeg tror det er den hvor kvinnen ligger på siden og mannen ligger på siden rett bak henne. Er veldig flott når man har litt mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå