Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex og "hvordan"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer...Vi sliter litt i forholdet pga av min manglende lyst og lite villig til å prøve noe nytt. Vi gjør det likedann hver gang, og det er ca en gang i uken,-ikke oftere iallefall..Jeg liker sex, men synes ofte det er slitsomt...liksom.... Alle andre stillinger føler jeg "nedverdigene", for å si det sånn. Er fornøyd med kroppen min, er ikke det, men alt annet en "spoon" og misjonær synes jeg er ekkelt..... Vil ikke at sambo, eller noen andre, skal se på meg når jeg har sex....Ikke for at jeg er redd for hvordan jeg ser ut, men er ukomfortabel med hele settingen....Har aldri likt det, men vært med på mer i mindre seriøse forhold... Hvorfor skal det være vanskeligere "å slippe seg løs" til sambo enn for de jeg ikke var så seriøs med? Likte dt jo ikke spesielt da heller, men gjorde det alikevell nå og da....Nå blir jeg nesten kvalm med tanke på å sitte oppå f.eks...

Har ikke kranglet om dette på leeeenge nå, men i dag, før jeg dro på jobb i dag så jeg at noe var "galt", og skjønte tegninga fort.... Men er det normalt å ha et slik sexliv, sex en gang i uka, i helga, og hvor man "gjør noe annet" bare ved spesielle anledninger?? Eller er jeg så "gal" som sambo vil ha det til....

Håper på seriøse svar, for jeg gruer meg skikkelig til å komme hjem og fortsette diskusjonen...:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da... Dette hørtes slitsomt ut. Og i mine ører litt unormalt ja. Ikke "gal" som din samboer kaller det, men definitivt som om du har noen issues.

(Ikke det med sex en gang i uka, men at du føler andre stillinger enn spoon som nedverdigende og at du ikke klarer å slappe av.)

Jeg tror jeg ville gått å snakket med noen jeg, hvis jeg var deg. Kanskje du kan få tak på hvorfor disse tingene bugger deg og hva som gjør det vanskelig.

Hadde det vært min mann så hadde jeg ønsket en løsning, mest for hans del, men også for min egen.... Jeg forstår at din samboer ikke forstår helt.

Skrevet

Hei! Her har vi oss 1-2 ganger uka. 2 er kanskje litt luksus, hehe, men slik bir det når ikke lysten alltid er på topp.. Men alltid en gang i uka;) Det blir somregel en bend-over style eller jeg liggende med bena opp mot overkroppen hans. Jeg skjønner hva du mener med at det er ekkelt å sitte på toppen, jeg føler også det i og med at da ser man magen så veldig godt, og da er det litt rart å tenke at babyen er med liksom. Så nei takk til den!

Skrevet

Huff, hadde ikke håpet på et slik svar. Altså, samboer kaller vel meg ikke gal, men at jeg ikke er glad i ham når jeg ikke kan "ofre" såpass. Og i og med at jeg "en gang i skuddåret" blir med på å gjøre noe nytt, så skjønnet han ikke hvorfor jeg kan gjøre det oftere.....

Jeg skjønner vel det ikke helt selv heller...MEn som sagt, føler meg utilpass, også synes jeg at det fort tar for lang tid om vi skal "gjøre mye ekstra".....Sex er ikke så nødvendig å bruke tid på liksom.....soving er mye viktigere enn å ha laaaange forspill...iallefall på denne tiden av året hvor det er lyst samme f...hva man henger foran vinduet, og på toppen av alt var "jeg oppå" forrige helg, også like etter så blir han sur for at jeg ikke varierer nok...Dårlig tidspunkt i og med at jeg akkurat har "Presset" meg selv....

huff...

Ingen andre som har sex en gang i uka, bare for at sambo/mann skal få ha sex???? Er jeg virkelig såååå langt ute på jordet??

Skrevet

Mulig du tuller med meg altså, men det er faktisk nesten så ille, bortsett fra at klokka blir som regel nærmere 2300.....;o)

HI

Skrevet

Hva med å varme opp med litt oralsex? Her har vi sex ca. 1 gang i uka (noen ganger 2), og det er det det blir tid til. Søvn er som du skriver viktig, og jeg orker ikke å ha sex bare for å kunne si at jeg har det ofte. Viktigere med kvalitet enn kvantitet. Jeg synes også det er best med misjonær og spoon, rett og slett fordi da kan man bare ligge og nyte og slippe å bli svett og jævlig nå i varmen. Men, siden jeg vet at mannen min liker variasjon, prøver jeg å stille opp. Er ikke så mye som skal til for at et kåt mannfolk skal bli glad:) Leit at du ikke er komfortabel med situasjonen, for da blir det så mye vanskeligere. Det hjelper ikke hvis det er helt mørkt i rommet da?

Skrevet

Vil heller ikke påstå at du er gal, men at du kanskje har noen opplevelser fra tidligere som kanskje sitter i underbevisstheten? Vil nok absolutt råde deg til å prate med noen, sex og kos skal ikke være noe man gjør ved å "ofre" seg, men fordi man har lyst.

Her i heimen har det ikke blitt så ofte i det siste pga manglende overskudd og lyst fra min side (er 35 uker på vei), men det blir nok sånn omtrent en gang i uken. Stort sett endel kos i begynnelsen, men avsluttes stort sett med meg sittende på topp. Litt fordi han liker det, men også fordi det er er den stillingen som er mest behagelig nå...

Lykke til!

Skrevet

Oralsex liker jeg verken å gi eller få.... Mulig det skyldes dårlig erfaring de første gangene, men det er noe jeg ikke har vært mye med på i det hele tatt..... Selvsagt er det letter i mørket, men det er jo sjelden mørkt, og føler når jeg sier at ok, om vi gjør det i mørket,- så blir det ikke bra nok, også blir det ikke noe av og mannen like furten....hjelper liksom ikke om jeg prøver å strekke meg "Litt", føler han krever at jeg skal utfører munnsex, sitter oppå og doggystyle med lyset på på en og samme akt for at han skal bli fornøyd...og om det skjer en gang må det skje hver gang etterpå....... At jeg sitter oppå en gang, i mørket, så er ikke det "bra nok", men gjør vondt verre....føler jeg....

Huff, vi har virkelig kommet inn i en ond sirkel, jeg vet ikke lenger hvor lenge jeg gidder og prøve, og heller ikke hvor lenge han holder ut....

men nå er jeg på vei hjem, så det får briste eller bære

HI

Skrevet

hjelper det hvis jeg sier at jeg hadde sex i mars, og så nå i går kveld?

kvalmen har vært årsaken da, men allikevel, det er 4 mnd.

prøv å tenke på at mannen din blir sikkert kjempeopphisset av å se at du nyter sexen.

i begynnelsen var vi veldig beskjeden på å ha lyset på, og å prøve andre ting, men nå etter ganske mange år så hefter det ikke lengre. vi har det faktisk bedre nå enn når vi ble ilag. men vi trente på det, om du kan si det sånn. vi pushet hverandre litt etter litt på å gjøre nye ting, og å vise seg mere fram.

men mannen min vil ennå ikke runke mens jeg ser på. jeg kan godt gjøre det mens han ser på, men jeg ser at han blir ikke helt komfortabel om han skulle gjøre det.

jeg synes faktisk at jeg stolte mere på meg og min kropp etter jeg fikk barn, ennå kroppen min så bedre ut før. men etter jeg fikk barn kan jeg godt sitte på topp, det var utenkelig før. da måtte det være under dyna, med lyset av.

Skrevet

Vet du ikke vil ha "enda" et sånt svar,men jeg skjønner deg ikke... For meg er sex i forholdet veldig viktig-uansett om det er lyst ute eller ikke-og uansett om det måtte ta 5min eller 5timer... Ja,sex er faktisk nødvenign å bruke tid på! Og du har en samboer som liker sex,og setter pris på det....

Tror kanskje du burde snakke med "noen". I mine øyne har du ikke et normalt forhold til sex,eller til din egen kropp... Har du opplevd noe veldig negativt som har med sex å gjøre...tvang,voldtekt e.l.?

Skrevet

Vi har sex ca 5 dager i uka. Vi bruker misjonærstillingen, at jeg sitter oppå, han står bak meg, at han ligger bak meg osv. Og vi har innimellom også munnsex. Vi har lyset av da, men det er jo ikke så mørkt at man ikke ser noe.

Skjønner godt frustrasjonen hans om dere aldri kan gjøre litt nytt. Er viktig å holde liv i sexlivet. Det er liksom det som er limet i et hvert forhold. Har man ikke sex, er man bare venner. Hvis du vil beholde han tror jeg det er best om du forsøker å strekke deg litt lengre enn du gjør nå.

Skrevet

Vi har sex nesten hver dag vi er med hverandre (han har reisejobb så vi er ikke med hverandre hele tiden), enten en eller to ganger for dagen. Vi er begge to veldig glad i sex.

Før varierte vi endel med stillinger, men siden jeg nå er i uke 39 begrenser det seg til spoon og doggy og sånn. Stillinger der ikke magen blir klemt.

Ellers så suger jeg han ofte litt som forspill og kanskje 1 til 2 ganger i uka hele veien.

Folk har forskjellig sexlyst, og din er nok unormalt lav. Kan ikke la være å synes litt synd på mannen din jeg.. Du bør nok som de andre sier snakke med noen, for hvis mannen din aldri får noe hjemme kan det jo være at han går et annet sted for å få...!

Skrevet

Laybik: hele innlegget ditt oser av at du er ung, ung og atter ung!!!! Dette er nok din form for å vise hele dib gjengen at du er på toppen av livet, for sex er jo det,eller?!?!

Litt trist å lese om deg, håper du blir voksen engang

Skrevet

Trenger vel ikke være veldig ung for å ha sex omtrent hver dag! Og Hi spør jo hvor ofte andre har sex og hvordan.Syns nå heller ditt innlegg anonym 16.53 vitner om misunnelse.

Jeg tror også at om man går lenge med et savn i et forhold slik som mannen til Hi gjør, så er det lett for at man etterhvert ser etter det man savner andre steder.

Skrevet

Min kjære er endel borte med jobb, men når han er hjemme så kan vi ha sex mellom 1-4 g i uken alt avhenger av hvor mye energi og overskudd vi har.. når vi har sex så har nesten hver gang oralsex, og skifter mellom 2-3 stillinger, ofte tar vi bare en kjapp en i dusjen om vi føler for det.Varierer endel med andre ord..

Det er trist at du føler deg så uptight ifht sexlivet deres, hva med å snakke med mannen om en plan for forbedring for begge parter? begge må jo jobbe for at det skal bli bra, og for vår del tror jeg det er viktig å ha et trygt og godt sexliv som og er variert..

Hva med å overraske han en kveld? sexy undertøy, stearinlys og er blowjob?

Skrevet

Ja, jeg er ung og glad i sex. Men jeg har tenkt til å fortsette å ha et fantastisk sexliv når jeg blir både 40 og 60 også jeg!

Hvorfor synes du det er trist å lese om meg?

Skrevet

Ikke bry deg om den sure musa over der, det er sikkert tørketid hos henne!

Skrevet

Hehe, stakkar, får litt vondt av henne...!

Skrevet

ja du må være ung hvis du tror folk slutter å ha sex engang mellom 40 og 60 HE HE. jeg har da planer om å ha sex MYE lengre enn det.

nei her i huset har vi ikke sex SÅ ofte, sæden rekker å komme ut før neste dose kommer inn for å si det sånn. men vi har det fantastisk godt sammen når vi har sex. men det fins andre verdier i et sexliv enn å pule på til enhver tid. når vi ble ilag for 100 år siden hadde vi sex 2 ganger hver dag, men jeg har det mye bedre nå, vi har helt andre kvaliteter enn kvantitet. og jeg ville aldri byttet tilbake. det blir andre følelser og alt blir bedre. nei ære være for å ha hatt mannen sin så lenge at vi kan utvikle oss sammen til det bedre.

Skrevet

Med oss er det slik at det varierer litt. Noen ganger 4 ganger i uka, noen ganger ingen. Føler meg ikke så veldig sexy for tiden.

Når vi først gjøre det så er det enten meg på knærne, spoon, eller missonary.

Skrevet

Laybik:

Om mannen hennes er glad i henne så går han ikke ut for å få andre steder. Det er slettes ikke alle som er sånn. Det finnes faktisk noen som har andre verdier enn sex som 1.prioritet.

Synes det var en stygg ting å si.

Rømmer man ut for å få sex hver gang det er tørke hjemme, så har man kansje ikke noe forhold å snakke om.

Er det derfor du jokker på to ganger hver dag, for at mannen din aldri skal ha overskudd til å stikke på byen HAAAA-HAAA

Skrevet

Jeg har venninner i 30 årene som har sex hver dag med mannen sin, selv har jeg ikke hver dag, men trenger da ikke være ung for å ha en slik seksualdrift.:-)

Skrevet

Jeg orker ikke alltid sex med mannen min.

Det blir ofte til at jeg suger han bare. Han er mer enn fornøyd med det hehe ;)

Kleming og kosing gjør vi utenom uansett.

Skrevet

Anonym 17:40:

Joda, jeg vet at det er en stygg ting å si, men noen ganger er det faktisk realiteten, enten man vil innse det eller ei.

Du skriver jo om sex som om det var husarbeid det var snakk om, er det virkelig helt umulig for deg å skjønne at de fleste damer liker sex? At vi har sex med mannen/samboeren vår fordi vi synes det er vanvittig godt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...