Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å vi ventaa i spænning ja;-D

Tror vi må starte veeeldig tidlig så vi får med oss alle morsomme historier:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha :-D

Da ser jeg etter ei brud, ei/en med øks og sabelatannhatt og ei med seletøy (?)

Så kommer jeg, ligner på ei russisk hore (for de som fikk med seg hårfargetråden hehehe... )

Nice gjeng!

Skrevet

Hehehehe, kanskje vi må bestille bord på forhånd så ikke vi blir nektet adgang!!!

Djeeeezes altså:-)))

Skrevet

Det er en ting som jeg lurer på da, å det er vorfor jeg ikke er bedt med på dette, lissom? Eller er de sånn atte alle som vil bare kan værra me, lissom? For atte da kunne jeg godt tenkt meg det, for typen sa atte jeg kunne få visakortet hans den kvellen å gå på byn viss det var non voksne med da. Å viss det byner tidlig er det jo enda bedre, for jeg må nok hjem tidlig for å passe de unga til typen neste mårra.

Hu biomor ha bestemt atte dem skal flytte med unga, og da må jo typen flytte han åsså så dem bor i samma skolekretsen lissom, så det blir enklere for unga. Å da skal jeg passe de unga den lørdan mens dem to årner i stand der dem unga skal bo.

Jeg syns lissom det går mye greiere nå da, men det var skikkeli slitsomtn i bynelsen med så mange unger, tidlig opp vær eneste morra må jeg jo å når typen har dem. Men som sakt, det går mye bedre nå. Betalt får jeg å, selvom det er typen som årner med det da.

Må vi ha no spessielt på oss den dagen eller? Det var noen som skulle kle seg ut, er det karneval eller no? Kom med tips til hva jeg kan kle meg ut som da?

Skrevet

Jeg synes det er sjempeschtilig med sånn derre pirsing overalt å sånn....hva med no svarte klær og svart sminke og masse kule pirsinger overalt`a`?? Hæ hæ`?

Skrevet

Okei, pirsiengene(det er faktisk sånn du skriver pirsjieng, bare så du ikke driter deg ut for noen andre som lar deg få masse masse tyn, ikke får og hetse asså) dem har jeg alt, vaffal t par stykker, det har vel alle?

Men må alle klæra være svarte? Jeg liker litt åpnn derre blingbling ågså, å hvor er de vi skal henne forresten?

Åsså har jeg skikkeli kule svarte støvletter, dem tar jeg! Å utringngninger, det er kult, det kan jeg vel ha? For da veit jeg hva jeg ska ha på meg!

Skrevet

Hæhæhæhæ det høres skikkelig kult ut!!!!

Og takk for at du er rettskrivningsspollti lizzom.......djeeeezessss............

Du har sikkert driti deg ut du åsså eller??? Hæ hæ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...