Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lage et lite samleinnlegg og ønske alle en fortsatt god sommer!! Jeg har lest ALT om somrene deres, bare så dere vet det! He he....

I kjent stil sniklesedibber jeg fra mobilen og skal fortsatt røve å begrense skrivingen. Går det? Njaaaaaa, ikke foreløpig.....

Mange av oss skal jo treffes en fredag om ikke lenge, det gleder jeg meg til! Både å treffe "gamle" og bli kjent med et par nye damer :)

Anyway: vi har hatt noen flotte uker på Sørlandet, med koselig besøk av fine småfrøkner og dibbefamilier. Masse bad, sol, brygge- og båtliv :)

Litt godt å komme hjem også, da :)

Vi snakkes, som de sier på 1881....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)) Sørlandet er nok deilig nå i disse solværsdager. Nyter siste feriedager på østlandet. Jeg gleder meg veldig til den 15. har ikke møtt noen av dere, så det er litt skummelt også ;-)

Ha det fint videre!

Skrevet

Ja, det blir kjempemoro å treffes den 15!!

Det er ikke noe å være redd for i det hele tatt! Det er kun et par øksemordere i gjengen, eller er de jeg kjenner fra før greie damer i hvert fall.

Vi må pønske ut et koselig sted å treffes. Kanskje en utepils først hvis det er fint vær?

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting............er jeg en av øksemorderne eller åssen var det igjen?

Noen effekter jeg skal ta med i såfall??

Skrevet

Nei.... Jeg tror det var Karomamma og Snulder som var øksemordere da jeg skulle treffe dere første gang:o))

Men de er altså ikke noe å være redd for:o))

Hilsen en som var skræmt før første møte......

Skrevet

Puh..........da slipper jeg å dra med meg plastøkser og andre plastvåpen:-D

Når jeg tenker etter så ble vel jeg beskrevet som temmelig høy og ganske blond - jippii;-D

Skrevet

Jeg leste engang at du var mørk og liten og nett....

Skrevet

Jeg tar med øks, så dere andre trenger ikke tenke på den saken!

Lurer på om jeg skal ta på Sabeltannhatt også. Blir lettere for Vimsemamma'n og kjenne meg igjen. Ellers blir det så mange høye og blonde, mener jeg :)

Skrevet

Hehehehe, ja du har jo utstyret i orden du!!!

Skrevet

Vi har utstyret i orden, ja :)

Helledussen, det går visst litt fort i svingene her. Jeg mente "Å kjenne meg igjen...." Kan liksom ikke forskjell på å/og heller nå. Liksom, gurimalla asså!

Skrevet

Du bare dummet deg skikkelig ut der azza!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahahahaha.....................;-DDDD

Djeeeeezes lizzom!

Skrevet

På tide å skrive litt oftere da vettø..... skulder eller ei.

Da holder du og/å vedlike:o)

Problem solved....

Og Sabletann hatt er bra, mulig du ikke kommer inn for at de tror vi er et utdrikningslag.....men du årner det du ikke sant???

Skrevet

Kjenner ei prinsesse som også har trøbbel med tegnsetting, og og og å... c",)

Hehe - tok du den?

Men Snulder var ikke øksemorderen, hun var redd for å treffe på noen c",)

Skrevet

He he he, her var det sanneligminhatt (apropos... tok dere den?) mange gode inspill :)

Det ordner seg nok den 15/8. Hvem skal være brura forresten?

Skrevet

Jammen jeg mener at hun prøvde å skremme meg da vi skulle til Oslo.

Jeg får lete opp gamle innlegg da:o)

Skrevet

Nå ja, mange potensielle bruder....

Men jeg er godt gift, så meg blir det ikke...

ØYYY, hvem er det av oss som lever i "synd" da????

Skrevet

Jeg lever visstnok i synd, men synes ikke spesielt synd på meg selv for det liksom;-D

Skrevet

Da kan du være liksombrura i liksomutdrikningslaget som de liksom tror at vi er i når Karomamma kommer i Sabeltann hatten sin:o))

Skrevet

Kanskje jeg må dra frem den gamle brudekjolen min da;-DDD

Hahahahahahahaha...................det hadde vært no det!!

Skrevet

Hahahaa, herlighet - her røysa det på med latterlige innlegg bare på bittelitt! Tror jeg må legge meg ordentlig i selen for å bytte den teite vakthelgen!

Skrevet

Trodde da minst du var iført seletøy for lenge siden Reveenka!!!

Du får bare iføre deg det med en eneste gang og fikse ting!!

Skrevet

Hahahahæhæhææhærrrrhæærrrrr!!! Seletøy - jeg har faktisk en del snasent i skapet.............................................................................................................................................

Skrevet

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.......hoste hoste...........hehehehehe........ingenting forundrer meg med deg kjære Reveenka;-DDD

Blir artig å høre resten!!

Skrevet

HAHAHA, da har jeg det!! Først kommer Attpåklatten i brudekjole sånn at alle tror det er hun som er brura. Men neida, plutselig hopper Reveenka frem kun iført snasent seletøy! Det tenker jeg hadde vært utdriningslaget sitt....

Skrevet

Hahahahahahaha, jeg ler så jeg triller ut av sofaen!!!!

Her holder det nok ikke bare med èn utepils, nei!

Har jeg fortalt om den gangen jeg var på Sexhibition-messa? Ikke det, nei? hahahahahahahhhhaaaaa...............hihihi

Nu kan dokker bærre vejnt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...