Gå til innhold

Januar/Februar/Mars 09 mammaer på nedre Romerrike *treff*


JulieF*Victoria*

Anbefalte innlegg

Hvis det passer, kan du selvfølgelig bli med neste gang! Håper vi finner tonen så godt at vi vil ta et nytt treff igjen relativt fort :)

 

Bekkenet begynner å plage meg så smått, så jeg prøver å ta det forsiktig nå. Men ellers går det bare bra. Har begynt på jobb igjen, og fortalt det til sjefen. Det gikk bare bra :) Har lyst å dra på Madrugada-konsert 7. november......

 

Hvordan går det med deg, Julie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går bra med meg, men er så drit lei av å kaste opp hver morgen!

Har litt vondt i ryggen og blir veldig fort sliten når vi er ute å går tur. Kondisen er ikke på topp kan man si!

Ellers er hormonene i full sving, og jeg begynte å gråte da søsteren min dro hjem fra hytta her i går...flaut!!Og jeg gråt i èn time etterpå. Stakkars sambo...men han sier han syns det er søtt.

 

Er spent på UL på mandag. Gruer og gleder meg...håper det fortsatt er noe der inne:) Merker lite på magen, bortsett fra at jeg tror jeg kan kjenne livmoren nå...

 

Gjør dere det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du er fortsatt dårlig :( Håper kvalmen gir seg snart for deg! Kondisen er ikke på topp, nei. Ikke til vanlig heller for min del, men værre nå. Hormonene roa seg ned etter de første mnd heldigvis hehe. Du får trøste deg med at det er bare nå, at det gir seg en gang :P

 

Lykke til på ul på mandag! Sist kontroll sa gyn at han ikke trengte å se på meg før jeg hadde vært på den ordinære ul, så fikk ikke ul hos gyn. Men jm tok en rask kikk fordi jeg hadde så lyst. Håper jeg får det neste gang også... Skal på ordinær ul 15. sept. Jeg kjenner ikke livmoren så mye enda. Begynte jo å få en begynnende kul i ferien, som vises når jeg har på trange klær (men kan se ut som jeg bare er rund, for de som ikke vet jeg er gravid..). Hadde håpa den skulle bli litt større, men den stoppa opp like fort som den kom. Men greit nok, har ikke lyst å bli kjempesvær heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

JulieF*med knøtt* hvordan gikk det med ul i dag?

Håper du slutter å kasteopp snart.

 

Jeg er blit 50% sykemelt skal jobbe halve dager...

Skulle litt frem og tilbake forhandlinger før de gav etter så nå får jeg halve dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille rose, godt å høre det ordna seg med sykemelding!

 

Faylinn, elin08 og lille rose: sjekk mailene deres. Har sendt en mail ang. treffet på onsdag. Har litt krise i heimen i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) :) :) Stort smil fra meg:)

 

Alt var så bra med lille knøttet. 14 cm lang og full av liv. Han hikket til og med når vi så på han/hun. Og tok seg på nesen!

Legen mente alt så helt flott ut, ingen antydninger til feil ved nakkefoldene, og hjerte pumpet i fin, jevn rytme.

Vi kunne til og med se magesekken som var stor og fin, og en bitteliten hånd som vinket.

Utrolig rart å kunne se så mye!!

 

Åhhh som jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Det var godt å høre at alt var bra...

Jeg gleder meg til det er min tur å se at alt er bra med mitt kommende bran.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie, det var godt å høre :)

God tur på seminar!

 

Her ser det ut til å være en bedre dag i dag, så ser godt ut for i morgen kveld. Jeg er selv ikke helt i form dog, har blitt forkjøla. Men satser på at jeg er i form til et par timers besøk, iallfall :) Ellers har jeg mobilnr. til dere alle tre (bortsett fra Julie, som ikke kan komme), så jeg får gitt dere beskjed i morgen om hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i kveld, jenter! Det var kjempehyggelig å møte dere :D Håper jeg ikke skravla hull i hodet på dere :P Håper vi kan møtes igjen snart, og at du får blitt med også da Julie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går, det var koselig, og så god brownies. :-)

 

Jeg lurer på om vi skal sette opp et treff på en kafe neste gang? Tror det er en for høy terskel for mange å møte fremmede hjemme hos noen. Det er mer uformelt å "stikke innom" en kafe. Hadde jo vært gøy å vært en litt større gruppe, for det er ikke alltid alle som kan og noen faller fra etc. Vi var jo egentlig 8 stk som ville møtes, og det er sikkert flere som har rota seg inn på BIM nå som det har gått opp for dem at de er gravide. :-)

 

Jeg blir med uansett, men det var nå en tanke fra min side som jeg glemte å lufte i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som dere hadde det hyggelig i går? Så bra. Neste gang vil jeg bli med!!!

Enig med Faylinn, hva med å møtes på cafe i Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Takk, takk for i går. det var hyggelig å møtes og sette noen ansikter på navnen.

Det må ikke bli lenge til neste treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det iallfall ei som ikke ville møtes enda fordi hun var litt kortere på vei enn oss som møttes i går, men joda, vi kan godt møtes på kafé. Nå blir det ikke like skummelt å møtes på kafé heller, for nå vet jeg iallfall hvilket bord jeg skal gå bort til hihihi. Bare noen å sette opp en dato det. Når man vet hvor mange som kommer, er det kanskje greit å reservere bord, så man vet man får sitteplass... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter....

 

jeg er begynnt å tenke på neste treff. er det best for dere å treffes i ukene på kveldene eller i en helg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det best på kveldstid i ukene, foreløpig. I helgene er det litt mer familietid, pluss mannen spillet fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg får dessverre ikke møtt dere. Var på ultralyd på lørdag og den hadde vært død i tre uker. Så ble utskraping, så nå får vi bare prøve på nytt. Håper dere får mange hyggelige treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist, Tussi! Ønsker deg lykke til gjennom sorgen og med å prøve på nytt når dere er klare. :-(

 

Dere andre, jeg starter en ny tråd så er det lettere for nye å henge seg på. Er best for meg i uka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi, så trist å høre. Varme tanker kommer fra meg til deg og dine! Si fra hvis det skulle være noe jeg/vi kan gjøre for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ....

 

 

Hva sier dere til et treff på en kaffe i lillestrøm i begynnelsen på septemer?

Jeg fåreslør enten onsdag 3 eller torsdag 4 eller onsdag 10 septeber.

Hva sere dere til det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Fant denne linken deres i dag og nå har jeg lest alle innleggene med stor interresse... :o)

Jeg har (foreløpig) termin 26. februar og vil gjerne være med på neste treff sammen med dere.

Jeg tror jeg har anledning både 3, 4 og 10 september.

Gleder meg til å høre hva det blir til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da :) Bare moro at du slenger deg med :) Så ut til at det var satt opp 10. september, så vidt jeg la merke til i farta.

Ellers er det bare å hive deg med i skravlinga. En (husker ikke hvem) har oppretta en ny tråd, da denne var blitt så lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...