Gå til innhold

Januar/Februar/Mars 09 mammaer på nedre Romerrike *treff*


JulieF*Victoria*

Anbefalte innlegg

Tok med æren av å lage den tråden jeg da...så får vi samlet en gjeng med jenter som har termin sånn i begynnelsen av 2009:) Andre med termin mellom jan-mars som bor i området kan jo slenge seg på om de vil bli med på treff!

 

Her er vi:

 

JulieF*med knøtt*

Faylinn

Bic&Bac

Elin08

lillerose

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minner om at første treff er planlagt hjemme hos meg. Og siden jeg ikke har lyst å legge ut adressen min her på forumet, formidles opplysninger via mail. Derfor er det viktig at de som vil bli med, sender meg en pm med mailadressen sin :) Datoforslag kommer når jeg er hjemme fra ferie. Da får vi se hva som passer de fleste :) Blir sånn ca midten av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempekoselig ut., Men, tenkte i og med at dette er ett treff for opp til og med mars, så er det kanskje greit å vente til litt uti september. Har selv termin 10.mars og runder ikke 3 måneder før slutten av august. Vil ikke gå helt åpent ut med det før den tida har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vel lagd så mange tråder her inne at vi snart blir kasta ut! :-)

 

Tussi! : Vi andre begynner å bli veldig klare for et treff, men det er jo alltids noen som ikke vil eller kan og som derfor ikke blir med før neste gang. :-)

 

Jeg limer inn lista som vi lagde i den andre tråden, fyll inn datoer:

 

Faylinn, termin ca 15. februar

Bic&Bac

JulieF*med knøtt* ca 23.februar

Elin08 termin ca 20 februar

lille rose, termin ca 15. februar

rødhette* 11. februar

Tussi!

cathy med spire i magen:)

Iselin79, G og knerten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er riktig liste:

Faylinn, termin ca 15. februar

Bic&Bac 11. februar

JulieF*med knøtt* ca 23.februar

Elin08 termin ca 20 februar

lille rose, termin ca 15. februar

Tussi!

cathy med spire i magen:)

Iselin79, G og knerten

 

Jeg klarte å drite på draget hehe...

 

Tussi, det forstår jeg godt! Du får hive deg med på treff når du er klar for det. Vi får se hvor 2. treff blir, så får du enten bare komme, eller sende pm for å få info hvis det blir nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail til Faylinn, JulieF, Elin08 og lille rose, med datoforslag for treff. Det er dere fire som har sendt meg pm med mailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille rose har gitt tilbakemelding på mailen - venter på svar fra dere andre tre fortsatt. Siden det fortsatt er ferie, regner jeg med det kan ta litt tid før alle svarer. Selv drar jeg bort igjen morgen og blir borte til onsdag.

 

Med meg går det bare bra. Formen er helt på topp. I dag kjøpte jeg en mammabukse på h&m :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tilbakemeldinger fra alle. Det er kun én dag av de foreslåtte dagene, som alle kan (selv om det var noen som prioriterte en annen dag hvis det var mulig). Skal vi si onsdag 20. august da? For meg er det best hvis vi kan ta det når jeg har fått lagt sønnen min, sånn at jeg slipper å styre med det mens dere er der. Så kanskje kl 19? Hvis det er enighet om den 20., sender jeg adresse og kontaktinfo til dere, så får evt. andre ta kontakt hvis de vil bli med på treff også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt opp treffet på trefflista :) Sender dere en mail etterhvert, med adresse og evt. annen info. Gi meg et lite vink hvis dere har noen matallergier som er kjekt for meg å vite om i forhold til servering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okidoki, da ses vi den 20. august. Servering? Det må jeg si! :-)

 

Jeg har vært på første kontroll hos legen. Selvfølgelig helt intetsigende, han var bare opptatt av å få fylt ut skjemaet sitt og spurte ikke om hvordan svangerskapet hadde vært så langt, hvordan formen var eller noe.. *sukk* Jeg sa det var veldig sliten, at bare formiddagen nå begynner å gå greit, men han var umottakelig.. Hva er det med de fleste leger som gjør dem så uinterresert i pasientene sine? Gleder meg til jeg skal til jordmor, det blir sikkert hyggeligere! Var det sist i hvert fall.

 

Jeg fikk ny termin, hadde regnet et par dager feil. En ting skal legen ha: Han hørte på meg når jeg sa jeg visste når jeg hadde EL, enda jeg bare såvidt gadd nevne det siden jeg tidligere har blitt møtt med hevede øyebryn.

 

Faylinn, termin 17. februar

Bic&Bac 11. februar

JulieF*med knøtt* ca 23.februar

Elin08 termin ca 20 februar

lille rose, termin ca 15. februar

Tussi!

cathy med spire i magen:)

Iselin79, G og knerten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servering, ja. Vi må da ha noe å spise og drikke på :) Men det blir ikke store greiene, altså. Varter ikke opp med 3-retters middag ;) Men en fruktsalat, en kake eller noe slikt. Så derfor er det greit å vite om noen er allergisk mot noe spesielt. Selv er jeg allergisk mot appelsiner og nøtter, så det blir jeg ikke å ha med uansett. Så er det flere, så trenger dere ikke bekymre dere for det. (Men jeg tåler sjokolade.... :D)

 

lille rose: så gøy at det er dagen før bursdagen din!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altetende, ingen allergier her i huset:)

 

I dag skal jeg på første kontroll hos legen, og på mandag hopper jeg også inn på 2.tri!!! Jippi!!!

 

Reiser på ferie i morgen, og blir borte 10 dager. Når jeg kommer hjem skal jeg på UL dagen etter:)

 

Håper alt er bra med dere!!!

 

Sees onsdag 20!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det som har meldt seg på treffet egentlig? Usikker på om alle skriver det her eller om noen sender epost.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt mail til JulieF*med knøtt*, Elin08, lille rose og deg (Faylinn). Har ikke hørt noe om at noen ikke kan likevel, så regner med dere fire kommer. Ikke hørt noe fra noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg måtte på kurs over to dager:( Kjempe typisk.

 

Men håper veldig at jeg kan bli med neste gang selv om jeg ikke får blitt med på første runden:) Hadde gledet meg jeg...snufs!

 

Hvordan er det med dere om dagen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...