Gå til innhold

Hvem er penest av alle på DiB ??????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haaaaaaaaaaaa.. jeg vet at Angelica er drømmedame nr 1. Og hun som smylker seg som "Frøken Norge" deltager!! Nå er det der en fjortis-konkuranse omtrent som Lanoungen.. Normale folk ler av dere:-)

Skrevet

Er det mulig?? Hvem er penest på et forum der vi diskuterer ting som omhandler barna våres.Hvorfor skal vi bry oss om det??Startet av en som selv synes hun er veldig pen og håper andre synes det samme???En smule overfladisk???

Skrevet

Hadde vi skulla kåret den styggeste så hadde vel du vunnet anonym over her!! Sjalu heller?

Skrevet

Ja så utrolig sjalu på alle disse menneskene som jeg ikke kan se som forteller hvor pen de er.Kan nok ikke konkurere med frk.Norge her inne men klarer meg godt =) Det blir bare litt meningsløst men stå på

Skrevet

Uten tvil Totesengel! Og på en flott annenplass må jeg si .... meg selv såklart:p

Skrevet

Herregud så tåpelig. Er det noen her inne eldre enn 23 som bryr seg

Skrevet

jaa, kjeeempetåpelig å gi andre komplementer..

Skrevet

Å gi andre komplimenter?Her handler det vel mest om å fiske etter komplimenter selv.Viss du sier jeg er veldig pen så sier Jeg at du er veldig pen og det er heeeelt sant =)

Skrevet

Det fins da langt penere jenter her i landet enn de i frk.norge.. En kjedelig gjeng prikklike glansbilder syns jeg. Dere er de "fineste" av de som melder seg på, ikke finest i norge. Har ikke helt skjønt det du. Det er blandt de søte jentene på "gata" du finner skjønnhet, glimt i øyet og ikke minst noe i hodet. Men de er ikke så fulle av seg selv at de melder seg på sånne Fesjå konkurranser. Så det så:P

Skrevet

helt enig.Glimte i øyet er viktig =)

Skrevet

Man er ingenting uten personlighet.. selv om et pent ytre ikke er å forakte:)

Skrevet

Appelsin, du var utrolig tynn og deilig:p

Skrevet

Jeg har møtt pingu, hun er en skjønnhet av de skjeldne.

Skrevet

hehehe.....det var litt av en tråd......

min pappa er sterkere enn din ...blææ........

Skrevet

Pingu? Henne er det ingen som har sett? Selv mener jeg FødtMedEnPilleIPanna

Skrevet

Hun skrev møtt angående pingu, kan du ikke lese?

Skrevet

Jo jeg kan lese.......omforlatese :-(

Skrevet

Mange som er inne her og skriver sitt egen nick anonymt? Hihi...

Jeg syns selv Sug Lut er pen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...