Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Angelica har vunnet mitt hjerte. Stygg som hun er inni er jeg sikker på at hun er en Cleopatra å se på.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 SureFitte. Som nicket tilsier er hun kanskje ikke god luktende, men vakker som en soloppgang over Treblinka.
Den drygaste Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 jeg har ikke så mange ansikter å gå etter men ble kjent med en her inne som jeg syns holdt seg så utrolig fresh under svangerskapet og ellers ser hun jo alltid like godt ut. håper ikke det gjør henne forlegen hehe men fødtmedenpilleipanna er jo en søt jente både utenpå og inni (etter det jeg har oppfattet)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Det var det drygaste jeg har hørt. Pilla i panna med den dårlige hårfargingen.... jakk
!!!! Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Og det er et meget godt eksempel på hvorfor man ikke bør dra frem et nick som eksempel. Send en pm så får man ikke motreaksjoner som kan være sårende. Selv om det ikke er ment sånn blir det ALLTID sånn.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 Tror dere det sitter et menneske som kaster seg over sånne tråder (eventuelt lager de) Og så hiver seg på så fort noen går i fella med å faktisk nevne et nick, for å motbevise påstanden? jeg har mine misstanker.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 Jeg synes jeg er pen;) Ja, vet det kan oppfattes som selvskryt, men har man selvtilliten/selvbildet i orden, så liker man den man er, selv med feil og mangler(bare sjarm, det)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 Ikke noe galt i å syntes seg selv er penest. Gikk ikke så bra med Narsiss, men bedre lykke sier jeg... Speil, speil på veggen der- hvem er den vakreste på dib her? Du anonym er den vakreste her, men lillemor på snart mamma er 1000 ganger penere en deg. Og da er det bare å sette i gang med å lage i stand bøtt på bøtte med gift epler, slik at du blir kvitt de ekle konkurrentene.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #14 Skrevet 27. juli 2008 Av de jeg har sett...definitivt Angelmya, men nå fant jeg henne ikke????????? Søkte på profiler, bruker hun ikke sidene her mer?
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #15 Skrevet 27. juli 2008 Hoho, må være første gang jeg svarer på en pen tråd, men siden yppert har sjarm til tusen, kropp til å dø av,sexlyst som dyr i parringstiden, øyer som får ordet sexy til å falme...................ja da må jeg bare toppe listen med mannebeinet mitt=)
AndreVonDrei Skrevet 27. juli 2008 #16 Skrevet 27. juli 2008 Det MÅ jo være meg! Ærlig talt! Jeg mener... sjokkedori, sjokkedori, sjokkedori sei. Ingen kan vel motstå ansiktet til Titten Tei :-p
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #17 Skrevet 27. juli 2008 Jeg tenker du er litt...."uheldig" med utseende ditt selv Angelica (fjortisnick forresten...) Ser ikke at de andre damene som har møtt vesenet beskriver han på noen positiv måte....på noen måter. Tenker han/hun er ganske så gjennomsnittlig og at det er det du må nøye deg med pga ditt utseende. Og kom ikke her å si at jeg er stygg og misunnelig, for det er jeg ikke ) Jeg er sammen med en skuespiller av det kjekke slaget og har vært høyt oppe på resultatlistene i frk norge ) Kos deg med "mannebeinet" ditt du
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #18 Skrevet 27. juli 2008 Hehe.....hadde du droppet dette avsnittet så skulle jeg kanskje bare ha ledd av deg................men ærlig talt da....jeg mener..... *Og kom ikke her å si at jeg er stygg og misunnelig, for det er jeg ikke ) Jeg er sammen med en skuespiller av det kjekke slaget og har vært høyt oppe på resultatlistene i frk norge )* Nå gapskratter jeg, takk for tårevåt latter her og ekstra magetrim=)
Bare™ Skrevet 27. juli 2008 #19 Skrevet 27. juli 2008 Jeg ler med angelica... Hadde ikke anonym 20:08 vært misunnelig eller hatt lavt selvbilde hadde det jo ikke vært nødvendig å trekke frem verken fjortiskonkurranser (for det er det det er. Med regler om sånn og slik, og ikke ha barn ol. Det passer jo bra med intelligensnivået ditt), eller en skuespiller av "det kjekke slaget?! Fy flate - fortsett dette, a!! Digg underholdning når man ikke orker sitte ute i over 30 grader:)
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #20 Skrevet 27. juli 2008 Hmmmmff.....skulle gjerne ha sittet ute jeg, men tro det eller ei, jeg har barn som er midt i leggetiden og jeg er tvunget til å være vakt så ikke poden får en slags 007 over seg og sniker seg av gårde=) Men mer underholdning enn slike anonyme som over hehe=) kan man ikke få akkurat nå=)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #21 Skrevet 27. juli 2008 Ja, for gapskratting er jo sexy....herlighet... Fortsett å trim magen din Angelica, tipper den trenger det!
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #22 Skrevet 27. juli 2008 Hehe, du frøken norge.....=) Du som da topper listene her med tittel og poppiskis i underbuksa burde da vite at selv *veltrent* trengs trening...=) At du snurper leppene i håp om at skrangletenna dine ikke hopper ut trenger ikke bety at andre ikke skal kunne gapskratte=)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #23 Skrevet 27. juli 2008 MEG MEG MEG MEG, JA JEG ER PENEST!!!!!!!!!! =) =P
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #24 Skrevet 27. juli 2008 Ikke ta deg nær av dem min Angelica. Ingen er så vakker som deg. Klok er du også, og med dine betraktninger ser jeg verden i et nytt lys.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #25 Skrevet 27. juli 2008 Whaaaaaaaaaat...........du høres ut som en profet og jeg blir litt redd her=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå