Gå til innhold

Har malt et "selvportrett" dere bare er nødt til å se...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe.. Vær forberedt på litt mindre pupper, men mye mer sjarm... hihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg om KaMa vennen:-) Hun er bare ei bitter og sur fitte som mangler kvaliteter på de aller fleste plan... bare litt sjalu for at du faktisk har klart å få til noen fine malerier!! Kreeeemt ...DET BETYR IKKE AT JEG FORSVARER DERE SOM SER UT SOM EN BRUKT OB PÅ TOPPLOKKET ALTSÅ:-)

Skrevet

Ikke bare det flotte maleriet, men gjerne også på den supre kroppen, som forøvrig ikke er med ridelår!!!!!!

Brukt OB eller gammal drit, det spiller ingen rolle så lenge det indre er skjønt....

Hahaha, nei nå tuller jeg igjen.. Så klart det gjør det!!

Jaja, det er godt å høre fra de som kjenner kunst når de ser det... ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes det er flott at du maler!! jeg har altid likt å male og tegne, og jeg er vel noenlunde flink også:) (etter hva jeg har hørt osv)

Det er mange som ikke klarer å tegne eller male en menneskekropp, det er faktisk veldig vanskelig!!!

Noen kommentarer til maleriet ditt:

- kanskje du etterhvert kan lære deg noen teknikker med lys og skygge. På bildet ditt så blir kroppen ganske blek og "død" mot en tung bakgrunn. Prøv deg frem med litt forskjellige fargenyanser som ligner på den fargen som er på huden. På denne måten kan du fremheve muskler, former osv :):)

-Det er ganske gøy å lære seg å tegne mennesker i forskjellige stillinger. La noen stå modell. Bruk ca 3 minutter på å tegne skisser av forkjellige stilliger. Etterhvert får du dreisen på det, og da forstår man litt mer av anatomien også :):)

-Bruk god tid på å male bilder. Etter en malingsøkt så la det stå en stund før du begynner å male igjen. Husk at det med maling og spesiellet tegning handler nettopp om det å SE, og det er det du skal gjøre : Male det du ser:) Bruk derfor god tid!!

-La andre få se det du maler(slik du har gjort her) Og få litt tilbakemeldinger. Det er ganske lærerikt!! (med det mener jeg seriøse tilbakemeldinger)

Her var noen enkle tips fra meg:) Jeg er ingen kunstner selv, men håper du fikk litt hjelp:)

Lykke til med malingen!!Synes du er flink jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...