Gå til innhold

Har malt et "selvportrett" dere bare er nødt til å se...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kreativ som jeg er, har jeg posert foran kamera og malt meg selv ikveld. Fjeset ligner lite på meg, men det var heller ikke poenget.

Så nå er jeg bare drit nysgjerrig på hva dere syns. Selv er jeg passelig fornøyd, man blir jo litt blind når man ser på det samme over tid og det blir vanskelig å se annet enn de små tingene som irriterer og er feil. :)

Har lagt inn bilder på profilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du tvillingsøstra mi? haha

Skrevet

Hehehe... ligner det?? :)

Skrevet

I wish =o)

Var kjempefint det med trærne. Malt det selv også? Er det indianerbilde?

Skrevet

Så ut som en marsipangris innpakket i slakteravfall:-)

Skrevet

Nei, det var bare noe jeg fant på nettet, tror jeg.. hehe

Har malt litt forskjellig, men bare når jeg får ånden over meg... ;) Det gikk endel i dyremotiv en stund, så prøvde jeg meg på abstrakt, men det gikk ikke så bra. Så nå har jeg fått for meg at jeg skal prøve meg på nakne mennesker. :) Trenger bare noen som vil posere... kan ikke bare male meg selv... :)

Skrevet

Hahaha.. det tar jeg som et kompliment fra deg, lille feiten....

Skrevet

Ser ut som Yppert melder seg frivillig.

=o)

Kan du ikke bare gå på ei nudiststrand?

Skrevet

Jo, det hadde tatt seg ut!!! Tatt med lerret og malesaker på stranden... "hei du... stå helt stille nå!!" hehe

Skrevet

Jeg syns det var ekstemt amatørmessig, men noe annet var vel heller ikke poenget..?

Umulig å si noe om ansiktet, siden du har tatt bildet så langt fra.

Stillingen personen står i er fullstendig unaturlig. Det er ikke noe her som får maleriet/tegningen (?) til å virke troverdig, hverken den ene eller andre veien.

Hvorfor ikke lære deg teknikker og gjør det skikkelig, dersom du har lyst å dele verkene dine med omverdenen?

Skrevet

Jeg har ikke tatt bildet langt ifra, det er tatt ganske nærme, men det blir ikke større her inne.

Skulle jeg malt i en naturlig stilling, så hadde det vel blitt med armene rett opp og ned, og det hadde blitt ganske kjedelig.

Teknikker kan jeg, og dette er absolutt gjort skikkelig, men noen Odd Nerdrum er jeg jo ikke, så dette ser nok ikke ut som et fotografi. Ville jeg det, kunne jeg bare hengt opp bildet jeg tok med kamera på veggen.

Jeg tar det for gitt at du nå er seriøs og ikke ute etter å krangle/provosere, så jeg skal la være å prøve å "forsvare" det jeg har laget og la deg få ha meningen din!

Skrevet

Setter forresten pris på tilbakemeldingen din, KaMa, så nå har jeg noe å jobbe mot.

Skrevet

Jeg syns bildet ditt minner om hva jeg selv drev og tegnet tidlig i tenårene. Jeg hadde aldri lært å tegne, og etter hvert så jeg at jeg ikke utvilket meg, og sluttet dermed å tegne, siden jeg ikke ønsket å gå på skole og utdanne meg innen kunst.

Nå vet jeg ikke helt hva du ønsker med bildene dine, om det er en hobby du har eller om du ønsker å gjøre det til noe seriøst.

Som hobby så funker det vel helt fint.

Jeg syns det ser veldig amatørmessig ut. Armene ser unaturlige ut. Beinstillingen er klisjé. Men sikkert greit nok til sitt bruk..

Jeg forstår ikke helt at du har malerteknikkene inne, at du har lært hvordan man skal male mennesker, for dette er fryktelig langt unna det jeg har sett andre steder, både blant folk som har formell kunstutdannelse og de som ikke har det, men som gjerne har malt et helt liv og lever av det..

Jeg er seriøs, men gidder ikke pakke inn meningen min slik jeg evt ville gjort på en annen side enn kranglesiden.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du la ut dette innlegget, egentlig.

Skrevet

Hadde jeg vært en profesjonell kunstner hadde jeg ikke lagt ut et eneste bilde på dib. Så det sier jo seg da at jeg er amatør og har nok plenty med teknikker å lære meg, selv om jeg kanskej kan noen få.

Jeg har ingen planer om å drive med dette på heltid eller leve av det. Men er jo likevel interessert i å vite hva folk syns, derfor er dib et greit sted å spørre nøytrale mennesker som ikke kjenner meg.

Jeg har ingen planer om å slutte å male fordi du mener det er amatørmessig, selv om du måtte gi deg fordi du var dårlig til det.

Hvis du ikke skjønner hva jeg ville med innlegget mitt, så har jeg prøvd å forklare det i noen setninger over her.

Hadde jeg vært Odd Nerdrum hadde jeg ikke spurt om deres mening, da hadde jeg vært trygg nok på meg selv til å vite at jeg var god. Men nå er jeg ikke det, så vil gjerne vite hva andre syns.

Når det gjelder stillingen hennes, så er hun pissetrengt mens hun balanserer på en tynn bjelke....

Skrevet

Du er tusen ganger flinkere enn meg, så jeg skal ikke kommentere det kunsteriske.

Ligner Edward Munch sin stil i noen av hans spesielle perioder...hadde ikke han også spesielle perioder? hehe

Skrevet

den dama hadde veldig lange, stive armer...ene armen var lengre enn den andre? også litt for små føtter som så rare ut.

ellers malte jeg sånne bilder på ungdomskolen :-/

det var ingen spesiell stil heller syntes jeg, bare amatør og veldig vanlig.

likte bakgrunnsfargene da.

Skrevet

Ja, hendene og føttene har jeg ikke gjort noe med enda. Så er det endel skugger osv. som jeg ikke er ferdig med.

Leggene er også litt for tynne.

Har heller ikke prøvd en spesiell stil, ville bare prøve å male nakne mennesker, så måten hun står på var egentlig helt tilfeldig.

Men jeg likte selv bakgrunnen og fargene og syns faktisk det ble ganske bra selv, for å være første gangen jeg maler noe slikt.

Og så ser det faktisk litt bedre ut i virkeligheten når du ser alt bedre enn på det lille bildet her, om jeg tør si det selv... :)

Skrevet

Ligner ikke? Det kan jeg ikke forstå. Synes hun så ut som et riktig ivrig lite puletryne, jeg.

Skrevet

Javel?? Sier du at bildet mitt er erotisk ladet??? Og jeg som har malt så klisjè jeg bare kan... Nuvel...

Skrevet

Nei, jeg sier at det utvilsomt ligner på deg, fuckface. Erotisk var ikke nevnt med ett ord.

Skrevet

Puletryne høres for meg ganske erotisk ut... skittent, men erotisk...

Skrevet

Du har like store ridebukse lår som meg!!!!!!!!!!! :) DET er erotisk det.... ha ha!!

Skrevet

Har jo selvsagt lagt på ca. 4 kg.... ;)

Skrevet

Synes du er flink jeg vennen. Nå gleder jeg meg bare til å se deg i virkligheten så jeg kan sammenligne.... Hehe;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...