It's all about me Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #26 Skrevet 27. juli 2008 Åååååå. det høres godt ut, at det er for kaldt, sukk *DRØMME*.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 27. juli 2008 #27 Skrevet 27. juli 2008 'Er vel ikke noe gunstig for den lille å komme fra den varne magen og ut i kald luft vel?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. juli 2008 #28 Skrevet 27. juli 2008 jeg fødte under hetebølgen i juni ifjor, i førde da, var 32 grader i skyggen da jeg fødte, kl kvart på åtte om kvelden.. de hadde ikke noe aer condition nei, men alle vinduene sto på vidt gap i hele fløyen, (på barsel, ikke på selve fødestuen) pluss at de plasserte bordvifter på alle rommene, hjalp jo på det, men husker jeg ikke syntest varmen var noe problem i det hele tatt, var deilig å gå "naken" rundt uten å være det minste kald på huden, var bare kjempe glad for at jeg var ferdig å være gravid, og syntest synn på pasientene som var alvorlig syke (hjertepasienter o.l. eller de som var sengeliggende og ikke kunne lufte seg på terassen eller gå rundt i gangene) syntes det var bare kjekt jeg (hehe, ruuuset på lykke, alt var nok greit tenker jeg) fødselen varte bare i tre-fire timer, kanskje jeg hadde rukket å tenkt på varmen som et problem om fødselen hadde vart lengre..
Chris&Alex♂♂ Skrevet 27. juli 2008 #29 Skrevet 27. juli 2008 var på ahus i dag, og kan ikke si jeg syntes det var så kjølig der akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå