Mor di! Skrevet 25. juli 2008 #27 Skrevet 25. juli 2008 Og lange innlegg uten stor forbokstav når punktum først blir brukt... Spesielt om avsnitt er totalt fraværende!
herethereandeverywhere<3 Skrevet 25. juli 2008 #28 Skrevet 25. juli 2008 ha ha ha ha....dere henger dere opp i så mye rart her inne....pussig!
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #29 Skrevet 25. juli 2008 Hvordan kan du vite at søkeren ikke har dysleksi da? Er vel ikke så mange som bruker å føre det opp i cv'en sin... Poenget er vel at folk forstå hva som står, og DERSOM du ikke forstår hva noen mener om de skriver visst der det skal stå hvis får det være ditt problem mener jeg... (Ok, litt hormonell her altså)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #30 Skrevet 25. juli 2008 Har man problemer med å skrive riktig, så får man få hjelp til å lese i gjennom søknaden. Det seg være dyslektikere og fremmedspråklige. Vi sorterer fint ut søknader der søker ikke har tatt seg bryet med å sjekke trykkleifer/skrivefeil.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 25. juli 2008 #31 Skrevet 25. juli 2008 Her inne gidder jeg ikke være så veldig nøye med skrivemåten til daglig. Skriver gjerne dialekt eller litt sånn SMS-språk. JEg jobber til vanlig i kommunal forvaltning og i alle saksutredninger o.l skriver jeg et korrekt språk. Til tider litt for mye korrekt i følge sjefen min... Når det gjelder dette med stor forbokstav, så er jeg jo vant til at skriveprogrammet ordner det selv. Derfor kan det fort hende at det blir liten bokstav etter punktum når jeg skriver her. Om noen blir voldsomt provosert over mitt til vanlig veldig muntlige språk i mine innlegg, så får de heller bli det. Det bryr jeg meg overhodet ikke om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå