Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ikke helt heldig med den:) Hehe, mannen min har sagt noe lignende,: " Jeg er glad puppene dine ikke er så store som når du ammet, liker dem mye bedre nå når de er blitt liten igjen" Han kan gi komplimenter han mannen min, som dere sikkert ha forstått:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke glemt den kan du si, sitter litt i den... men men slik er livet....

Skrevet

fyyyy, Heaven, den var frekk!!!! :-O

Du skulle ha svart "det føles motsatt for meg: Du er veldig kjekk å se på, men penisen din er den minste jeg noengang har vært borti..."

Skrevet

Jeg møtte på han for 3 eller 4 år siden. da sa han t jeg bare ble finere med årene. Vel sa jeg, denne gangen ¨å det vel være trynet mitt du mener da, siden du aldri kommer til å se fi..a mi igjen.. Han var bra flau da...hehe

Skrevet

Jeg skulle drikke vin med jentene noen mnd etter jeg hadde født lillegutt. Jeg fant virkelig ingenting i skapet som passet, for etter å ha slitt med å få kiloene av etter fødselen hadde de begynt å rase av meg i superfart (pga sykdom...)

X-en hadde besøk av en kamerat og jeg kom ut i stua når jeg endelig var sånn halvveis fornøyd med klesvalget. Kompisen sier: "Herregud, du ser jo ut som Byggmester Bob..."

Mmm, jeg ble rasende sint, tårene spruta og jeg reiv ut alle klærne i klesskapet. Hehe, jeg kan le av det i dag, men herrefader hvor sint jeg var på den fyren! Han fikk nok litt dårlig samvittighet når han fikk tenkt seg litt om, men han er egentlig er flott fyr da :)

Skrevet

ååå, så mangen bra historier her... bra vi kan le av det i dag:)

Skrevet

Var jo ikke noe snilt, men sagt i beste mening av min mor. Jeg hadde slanket meg en 5 kilo eller noe også sier hun en dag jeg er hjemme "Du begynner å se bra ut nå...:"

Skrevet

Jeg er tynn som ei flis og hadde veldig nett og liten mage da jeg gikk gravid. Mange kommenterte det (noe jeg ble passe lei til slutt). Men ingenting slår daglig leder på jobben, som til enhver fåkkings tid skulle kommentere hvor mye jeg hadde lagt på meg! Hver eneste dag. Det skjønte jeg ikke helt. Eller, hun er type xl, så kanskje derfor hun hele tiden skulle rakke ned på meg. (Mens i virkeligheten syns jeg det var deilig å legge på meg, få litt fasong og former! Men rart med det, når ting kommer fra "feil" person).

Dessuten får jeg hele tiden høre at jeg er så tynn. De sier sånn: "ååååhh, så tynnnnn du er.. Jenta mi, da.....". Veldig motiverende:( Eier ikke former og har komplekser for det meste på kroppen. Folk skulle bare visst hvor sårende det er å få kommentarer på kroppen sin, uansett størrelse.Btw - tror folk har lettere å komentere en tynn kropp, og samtidig tro at det er en fin kommentar! not

Skrevet

Hehe, skulle tro du var sammen med mannen til venninnen min:) Han sier faktisk hele tiden. Spes når det ikke passer, hihi:)

Skrevet

Jeg og min venninne prøvde å sitte ifred på det lokale utestedet, der jeg kommer fra...bare for å mimre og ta et par øl....

Det var noen VELDIG innpåslitne lokale karer der...som ville "henge med oss...".....jaja..de fikk sitte en liten stund..og han ene ble veldig "intim" og skulle sitte nærme og snakke tett...og gi meg komplimenter... kongekomplimentet var " du er ganske pen du..ser ikke ut som du er en dag over 40....kan sikkert føde friske unger du..som har så brede hofter..".........

jada... jeg var da ca 25 år...så følte IKKE at det var et godt kompliment... liker heller IKKE å bli minnet på brede hofter......

som dere sikkert skjønner så måtte mannen tusle videre..og prøve lykken hos nese dame.........HERREGUD altså!

Skrevet

eg hadde kjøpt meg nytt dongeri skjørt som var rosa og svart, kommer ut med kjæresten og snuppa i vognen for å gå på butikken så sier mamma du ser ut som du kommer rett fra strandkaien(det e der horene e) eg skjønte ingenting å spurte koffor å fikk iche noe svar, ble drit forbanna å gikk.. litt senre fikk eg en meld der hun sa unnskyld å prøvd eå bortforklare det å sa det var fint men at det var fargen som mindte om horene:S noe i den dur.. va lenge sint gitt..

Skrevet

Hver eneste gang min søster og jeg besøkte vår farmor fikk min søster høre hun var alt for tynn, og jeg fikk høre jeg såg så godt ut. Kjekt for meg det, bortsett fra at min søster er helt normalt vektig etter sin høyde, og alle vet at farmors syn på sunn og god er en smule rund i formene!!! :/

Skrevet

eksen min sa "Du er såå fin. Du ser ut som en 12 åring. Hvorfor tror du jeg syns det er så digg å ha sex med deg?" :o

Det ble slutt umiddelbart etter den kommentaren!!

Skrevet

hehe i dag såg jeg FAKTISK tynn ut i den nye tightsen...

Lisom heeelt utrolig at jeg kan se tynn ut

Skrevet

Artig tråd! Mange stygge kommentarer ute og går.... :)

Jeg sa en gang til kjæresten at han måtte si fra hvis jeg begynte å bli tjukk.... DUMME meg! Selvsagt sa han i fra.... men bare en gang. Han skjønte at jeg ble veldig lei meg. Jaja... som man reder ligger man sier jeg bare!

Rareste kommentaren jeg har fått var fra ei klassevenninne på gymnaset. Jeg var kjempeforelsket i en som het Truls. Venninnen min sa "Dere passer så godt sammen, for dere er like bleike. Dere har begge nesten gjennomsiktig hud". Hmpf! 1) Vil ikke være lik den du er forelska i når man er 16. 2) Vil helst være brun og fin.

Har i tillegg fått mange kommentarer om magen min etter jeg fødte gutten min for snart 5 måneder siden. Har alltid hatt relativt flat mage, og det er den jo ikke nå lengre. Det er så mange som kommenterer at jeg har fått mage, skjønner ikke helt vitsen med det. En del kan også si: Du har gått ned ganske mye, MEN du har fått mage ja.... Ikke så artig når man gikk opp 20 kg og noen av dem sitter som støpt. Forstår ikke at folk tror det er greit å kommentere.

Skrevet

"Come back! You have a lovely caricature!" (Karikatur-tegner på Strøget i København da jeg gikk forbi...)

Skrevet

Samboeren min hadda en lei tendens til å si... "jeg er glad i deg...Faktisk".

Ble litt krangling om hva faktisk betyr da.

Skrevet

Det var for noen år siden, jeg skulle inn i mat butikken da en mann i 30 års alderen stoppet meg å sa : Unge frøken, de har slike eksentriske sete baller, kunne de tenke deg å spise middag med meg? Åhhh. herregud! Verst

Skrevet

Jeg har "cola-flaske" kropp med hofter, og så hadde jeg en eks som sier: "Jeg syns Britney er bra, men Shakira burde slanke seg litt".. (i storhetstiden Whenever, Wherever..).. Hva med meg da liksom?!

Men en venninne har flere ganger fått sp.mål om hun er gravid, og hun har ikke barn.. huff..!

Skrevet

Jeg vant en konkurranse for noen år siden på en radiostasjon om hvem som hadde det værste sjekketrikset.

Dette skjedde med meg ute på byen en kveld sammen med venninnene mine.

Vi satt rundt et bord, tok noen pils og cider og bare koset oss. Så kom der inn en gjeng mannfolk i 40- årene kan jeg tenke meg de var. Og den ene av de fant ut han skulle forsøke seg på meg når jeg var på vei forbi bordet deres etter øl. Jeg hadde så utrolig deilig rumpe og så kom stjernekommentaren; "Fy faen kor fin og deilig du e, du minne me litt om dattra mi, ho e sånn ca på din alder!"

Fikk han og kompisene kastet ut av vaktene for den der ja.

Skrevet

Kollega: har du barn?

Jeg: Nei, hvordan det?

Kollega: Jo du har en kropp som ser ut til at du har født et par unger!

Han sa mye rart denne mannen her, på grensen til mobbing faktisk ( :-) ) Men han mente ikke noe med det - prøvde bare å provosere meg.., så jeg tok meg ikke nær av det... ( ikke alle taklet han like bra da, dessverre.. )

Skrevet

Nå kom jeg på den verste kommentarene jeg noen gang har fått:

Hadde akkurat hatt sex for første gang, og etter hyrdestunden sier kjæresten til meg: "Du kunne godt ha hatt litt større pupper!"

Mistet munn og mæle - det var kjempe vondt.

Og det var ikke noen fjortis som sa det, jeg var veldig sent ute med å ha sex, ( 22 ) og han var 25-26..

Holdt ikke så lenge det forholdet der kan du si......

Skrevet

og nå ser jeg at jeg leste overskriften helt feil...

var jo ikke noe komplimenter disse to her..

jaja, får skylde på solen og de 30 varme gradene!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...