Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt værste var det mannen som stod for!!

Da jeg gikk gravid og det nærmet seg fødsel, hovnet jeg en del opp i fjeset, noe jeg ikke var særlig fornøyd med.

Jeg hadde sminket meg og var klar til å gå i en 50 års dag til et familie medlem. (etter mye om og men, skifting av kjoler osv) Da sier samboeren: "Så utrolig fin du var i dag, og jeg elsker bolleskinnene dine"! skikkelig fornøyd med den kommentaren var han også! Kunne ikke forstå hvorfor jeg ble sur og deisa til han med vesken!

Han passer seg litt mer for hva han sier nå for tiden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he...morsom historie.

Jeg fikk en gang høre:

"Så fin bukse du har på deg. Den fikk baken din til å se mye mindre ut".

Skrevet

" jeg liker sånne jenter som deg- med brede skuldre....."

Fy faen

Skrevet

Sjefen kom dagen før jeg gikk ut i permisjon, og sa: Ja, nååå har du endelig fått fødefjes!! Akkurat som om det var et fint komplement til å si til ei høygravid, hormonell jente, som nesten ikke kunne komme seg ut i bilen før hun begynte å gråte....hehe...

Skrevet

mannen: i dag var du FAKTISK fin, eller den toppen likte jeg FAKTISK...

han bruker FAKTISK i feile sammenhenger ganske ofte

Skrevet

"det er så fint med jenter med små pupper, sånn som du"

også snakket han i 20 min om at jeg hadde små pupper... hehe

Skrevet

*kremt*

For et par uker siden, tok jeg på meg en jeans jeg ikke hadde gått med på en stund.

Da jeg kjøpte den, sa kjæresten min at han syns den var litt for løs.

Så gikk jeg med denne buksen da, og han sier: Har du kjøpt ny bukse? Den satt så bra på deg!

Takk skal du faen meg ha:-/

Skrevet

det var vel det jeg også hadde:) men fødefjes, litt av en tiing å si til en høygravid:) hehe

Skrevet

"Markerte neser er såå kinky!!"

Hatet profilen min den gang, og først kom det fra x'en (den gang vi var samboere), og så kom det fra kameraten hans. Har heldigvis blitt mer komfortabel med utseende mitt siden den gang, men da var det et forferdelig kompliment!

Skrevet

Hehe ja:-P

Men han mente oppriktig at jeg var fin i den da, så jeg tok det ikke så tungt;-) Var klar over at jeg hadde lagt på meg litt, hehe, men nå har jeg tatt av igjen:-)

Skrevet

Hehe, ja, et vakkert ord for oppblåst vannansikt ;-)

Skrevet

Du så ikke så svær ut i de klærne dær,virkelig fin... d sa en kompis av meg da vi skulle i bursdag for mange år siden...

Va ren refleks at jeg dro til han over kjæften, han sjønte ikke d me en gang men d dukket opp et lys ettervert.

Greit jeg var overvektig,men trengte ikke få den slengt i tryne liksom.

åsså sambo da: syns puppa dine ser fine ut jeg selv om den ene er en del større og henger litt... hahaha morsomme mannen.. kan jo ikke ha modellpupper når mann har ammet i 3 år væll.

Skrevet

Så flink du er da:) Jeans går nå litt inn når du vasker dem, så går dem litt ut når du har hatt dem på deg en stund også:) tIl samboeren din sitt forsvar:)

Skrevet

Hehehehehe fox'y, den fra mannen var søt:-P

Skrevet

"Du har så fine, kraftige lår"....Urk!!! Fra en italiener på gebrokkent engelsk, men dog...Det ble aldri noe på ham, for å si det sånn...

Skrevet

Det er det også her mannen som har stått for i de aller fleste tilfellene..

Har 2 eksempler som vi ler godt av.. :P

jeg skulle ha på meg en ganske så utringet topp.., mannen er meget skeptisk.., men etter og ha sett den på meg sier han ok.. det var ikke så ille allikevel.. Jeg spurte hvorfor .. ( dumme meg).. Og han sier da at du viser jo bare brøstkassen allikevel.., Ikke noe pupper og vise frem..jeg var redd for at du skulle ha den kløfta når du var ute på byen..

Den andre er noe han sa helt kontant.. hehehe.. Vi lå på stranden i Thailand.. ( faktisk før vi fikk barn ) .. Jeg ser ei dame som går forbi oss og ser jo at den damen var virkelig pen., perfekt i kroppen, brunfargen, håret ja.. Hun var veldig pen.. Jeg sier halveis stille.. Ahh.. Tenk og sett sånn ut a!?!? Mannen svarer altfor kjapt.. - Enkelte ting kan ikke fikses-

Akkurat det ble jeg faktisk litt furt.. hehe..

Skrevet

Åh, blekkspruten, jeg ler så jeg får vondt i magen:) hehe..

Skrevet

Ser du har lagt på deg litt, så fin du er, du var EKKELT tynn før. Alltid nice å bli kalla ekkel.

Skrevet

"Du ser bra ut til å ha født 6 barn"

Hva mener folk med det?? =o/

At kroppen min har en unnskyldning for å se ut som den gjør?

Skrevet

Av en eller annen grunn så er puppene mine blitt et samtale emne altfor ofte.. Kanskje ikke så rart når jeg bruker str b cup nå og d cup var nesten for lite når jeg fødte mini.. hehe..

Så de er ikke lite frekke på jobben og spør om hvordan det har "gått" osv.. De ser da faste ut til og være så små og vært gjennom så mye osv.. Jeg rister ofte bare oppgitt på hodet viser kløften og sier at så små pupper kan ikke henge.. hehe..

Skrevet

Mannen til svigerinna mi syns hun var sååå nydelig i den røde kjolen. Den sto så fint til den kritthvite huden hennes! (han er fransk, og de syns det er så nydelig med lys hud, men hun ble jo litt snurt, da!=))

Skrevet

Veel, hadde forhold til en fyr for noen år siden. (veldig nytt var det,og varte ikke så lenge gitt) men i allefall etter en lang hyrdestund lå vi i sengen å pratet, og så kommer det: Du er ikke så mye å se på, men det er jævli god og fin fi..e på deg. Jada, den er det ingen som har overgått hverken før eller siden. Følte meg ikke noe ennet enn en madrass for han etterpå om dere forstår....

Skrevet

Å Heaven da, den var jo bare fæl:-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...