Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #26 Skrevet 25. juli 2008 Jeg synes latinonavn som Emilio og Gabriella er typiske ung mor- navn. De maksimeres også gjerne ved at de ikke er de eneste navnene, men det skal lasses på med flere navn. Gjerne fantasinavn! Jeg grøsser på ryggen når jeg hører Mille Angeliqua Isabella eller Alexander Emilio. Det er mange som har skikkelig dårlig smak når de er unge, men også flere som velger mer normale, nedpå navn som Isak, Aslak, Ingrid, etc..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #27 Skrevet 25. juli 2008 Lukas er hesten til Emil i Lønneberget. Ikke navn for en baby...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #28 Skrevet 25. juli 2008 Mina, Pia, André og Daniel er da vitterlig ingen nymotens navn hvis det var det du mente, du som skrev den lange lista. Mina var sist på topp på slutten av 1800-tallet. "Ung mor"-navn my ass. Hilsen mammaen til Mina.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #29 Skrevet 25. juli 2008 WirraH: Christoffer og Alexander er jo i hverfall harry navn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå