Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Viktoria Madelen Sanna Michelle Live Jeanette Mina Pia Lucas Patrick Cato Nico Steve Kris Liam Tim Andre Sikkert mange flere og.. Felles for dem = veldig harry navn!! (=STYGT)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 mathias nathaniel daniel leander linus patrick leah emilie iselin patricia victoria isadora og sikkert mange flere
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Lucas Leander Noah Sebastian Tobias Nathaniel Lineah Isabella Cassandra Adele Othelia Ariel Jeg er ung selv..Og ville aldri kalt ungen min det Jenta mi heter Selma...Og det er mange unge mødre som jeg kjenner som synest det avnet er helt grusomt !
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Selma er vakkert og ikke "ung-mor" navn!
EnLitenPrins Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Helt enig ! Selma er vakkert.. Er ikke gravid selv, men får jeg en jente skal hun hete Selma ! Og jeg blir en ung mor..Er 20 Vennene mine også synest det er grusomt...Men i mine øyne/ører er det verdens fineste ;o)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Jeg var en veldig ung mor, fikk min første datter som 17 åring. Og navnet ble: MICHELLE.....ser jo at det er veldig preget av min unge alder...haha Men må bare le av det )) Fikk senere fire barn til som har fått gamle norske navn
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 jg er da en ung mor med 3 barn å er 21 år selv,var 16 nå nr 1 kom å navnet hans blei mathias,nr 2 kom 3 år itte på å det blei leander nå har jenta komt å hu hetter milie isabell
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Ble gravid som 17 åring første gang, og navnet er alt annet enn harry eller stygt.
Opp og ned er like langt Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Eldstemann er 4 år og heter Heine Leander. Minstemann er 1 år og heter Liam. Jeg har typiske ung mor-navn, og ER ei ung mor også!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 amanda gabriella alexandra leah vanessa
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 er Luk/cas også ett ung mor navn? det kan ikke jeg skjønne...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Leander Chrisander Julian Og diverse satt i merkelige doble og triple navn.. Angelica Gina Cassandra (som fortsatt er det styggeste navnet jeg har hørt) Amanda Michelle Aurora Nicole Ja,listen er lang...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #14 Skrevet 25. juli 2008 herlighet så latterlig, du er da langt fra ei ung mor. du er 30, da er du faktisk ei ganske gammel mor. når du fikk barn som 26 og 29 år er du langt fra ei ung mor. skulle kanskje ønske du var yngre enn du er?
OsloMor Skrevet 25. juli 2008 #16 Skrevet 25. juli 2008 Joda, hun er ung mor, veldig ung, faktisk i sin beste alder;-0!
Northernlights Skrevet 25. juli 2008 #17 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er ung mor til han på 24 =o) Alt er relativt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #18 Skrevet 25. juli 2008 Hahaha:)) Enkelte tåler ingenting:) Jeg føler meg hvertfall ung og frisk, og da ER jeg det også! Jeg er faktisk glad for å ha komt meg til 30-tallet, for jeg kunna ikke tenkt meg å vært 20 igjen. Det er en befrielse å slippe unna mye av det presset som var i den alderen, og nå slapper jeg av og trives som jeg er:) Jeg ser i det minste ikke ut som jeg er 30:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #19 Skrevet 25. juli 2008 press i 20 årene? er selv 21, og her ikke det noe press fra noen.. er vel helt individuelt og hvilken vennekrets du holder deg til! vi lever hvertfall i vidt forskjellige verdener du og eg.. jaja! teit diskusjon uansett!!
Opp og ned er like langt Skrevet 25. juli 2008 #20 Skrevet 25. juli 2008 Godt mulig at det ikke er sånn for deg, men jeg tror nok du skjønner hva jeg mener om ti år:) Ikke noe diskusjon, jeg prøver ikke å være frekk eller noe, så du må ikke misforstå meg, men nå er ting litt roligere enn det var i starten av 20-årene. Jeg har vært gjennom den tiden, og er glad jeg er ferdig med den. Jeg Kunna ikke ha tenkt meg å vært hverken 15, 20 eller 25 igjen annet enn kanskje for ei uke. Ved press tenker jeg på kropp, uteliv, økonomi, typer og utdannelse. Slike ting:) Jeg må også få tilføye at jeg beundrer unge mødre, for jeg hadde nok ikke vært noen supermamma som 20-åring. Ha en fin dag:)
Opp og ned er like langt Skrevet 25. juli 2008 #21 Skrevet 25. juli 2008 Jeg glemte det viktigste av alt, og det er at jeg kjenner meg selv mye bedre nå enn den gang, og jeg vet hva jeg står for og hva jeg er god for. Jeg er mindre usikker, og tryggere på at jeg gjør riktige valg. Jeg har blitt mer ydmyk, og kan innse at jeg har gjort store feil og be om unnskyldning uten å få en liten bismak i munnen. Jeg er fortsatt stolt, men ikke så overdrevet som jeg var da:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #22 Skrevet 25. juli 2008 Nathalie Lukas Leon Tim Theo Leah Felix Grusomme navn..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #23 Skrevet 25. juli 2008 For en talentløs tråd! jeg tror at flere her inne blir nok litt lei seg.. det inkluderer meg! min gutt heter faktisk Lukas, og det syns jeg er helt nydelig! og jeg har bare fått fine kommentarer på at navnet er fint.... så ja, føler meg litt såret.. greit at folk har forskjellige meninger, men trenger jo ikke akkurat å skrive at "de er grusomme navn"...
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #24 Skrevet 25. juli 2008 Lukas er nyyyydelig, da! Nå for dere gi dere:-p
Opp og ned er like langt Skrevet 25. juli 2008 #25 Skrevet 25. juli 2008 Ikke bry deg om det, Lukas er ett flott navn! Hadde jeg skulla brydd meg om alle som ikke liker navna på ungene mine, hadde jeg hatt det miserabelt:) Ikke alle kan hete Christoffer og Alexander:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå