Gå til innhold

Typisk "ung mor" jentenavn og guttenavn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktoria

Madelen

Sanna

Michelle

Live

Jeanette

Mina

Pia

Lucas

Patrick

Cato

Nico

Steve

Kris

Liam

Tim

Andre

Sikkert mange flere og.. Felles for dem = veldig harry navn!! (=STYGT)

Skrevet

mathias

nathaniel

daniel

leander

linus

patrick

leah

emilie

iselin

patricia

victoria

isadora

og sikkert mange flere

Skrevet

Lucas

Leander

Noah

Sebastian

Tobias

Nathaniel

Lineah

Isabella

Cassandra

Adele

Othelia

Ariel

Jeg er ung selv..Og ville aldri kalt ungen min det :) Jenta mi heter Selma...Og det er mange unge mødre som jeg kjenner som synest det avnet er helt grusomt !

Skrevet

Selma er vakkert og ikke "ung-mor" navn!

Skrevet

Helt enig ! Selma er vakkert..

Er ikke gravid selv, men får jeg en jente skal hun hete Selma ! Og jeg blir en ung mor..Er 20 :)

Vennene mine også synest det er grusomt...Men i mine øyne/ører er det verdens fineste ;o)

Skrevet

Jeg var en veldig ung mor, fikk min første datter som 17 åring.

Og navnet ble: MICHELLE.....ser jo at det er veldig preget av min unge alder...haha :) Men må bare le av det :)))

Fikk senere fire barn til som har fått gamle norske navn :)

Skrevet

jg er da en ung mor med 3 barn å er 21 år selv,var 16 nå nr 1 kom å navnet hans blei mathias,nr 2 kom 3 år itte på å det blei leander nå har jenta komt å hu hetter milie isabell

Skrevet

Ble gravid som 17 åring første gang, og navnet er alt annet enn harry eller stygt.

Skrevet

Eldstemann er 4 år og heter Heine Leander.

Minstemann er 1 år og heter Liam.

Jeg har typiske ung mor-navn, og ER ei ung mor også!!

;)

Skrevet

amanda

gabriella

alexandra

leah

vanessa

Skrevet

er Luk/cas også ett ung mor navn? det kan ikke jeg skjønne...

Skrevet

Leander

Chrisander

Julian

Og diverse satt i merkelige doble og triple navn..

Angelica

Gina Cassandra (som fortsatt er det styggeste navnet jeg har hørt)

Amanda

Michelle

Aurora Nicole

Ja,listen er lang...

Skrevet

herlighet så latterlig, du er da langt fra ei ung mor. du er 30, da er du faktisk ei ganske gammel mor. når du fikk barn som 26 og 29 år er du langt fra ei ung mor. skulle kanskje ønske du var yngre enn du er?

Skrevet

Emilio

Natalie

Alexander

Skrevet

Joda, hun er ung mor, veldig ung, faktisk i sin beste alder;-0!

Skrevet

Jeg er ung mor til han på 24 =o)

Alt er relativt.

Skrevet

Hahaha:)) Enkelte tåler ingenting:)

Jeg føler meg hvertfall ung og frisk, og da ER jeg det også!

Jeg er faktisk glad for å ha komt meg til 30-tallet, for jeg kunna ikke tenkt meg å vært 20 igjen. Det er en befrielse å slippe unna mye av det presset som var i den alderen, og nå slapper jeg av og trives som jeg er:)

Jeg ser i det minste ikke ut som jeg er 30:)

Skrevet

press i 20 årene? er selv 21, og her ikke det noe press fra noen.. er vel helt individuelt og hvilken vennekrets du holder deg til! vi lever hvertfall i vidt forskjellige verdener du og eg..

jaja! teit diskusjon uansett!!

Skrevet

Godt mulig at det ikke er sånn for deg, men jeg tror nok du skjønner hva jeg mener om ti år:)

Ikke noe diskusjon, jeg prøver ikke å være frekk eller noe, så du må ikke misforstå meg, men nå er ting litt roligere enn det var i starten av 20-årene.

Jeg har vært gjennom den tiden, og er glad jeg er ferdig med den. Jeg Kunna ikke ha tenkt meg å vært hverken 15, 20 eller 25 igjen annet enn kanskje for ei uke.

Ved press tenker jeg på kropp, uteliv, økonomi, typer og utdannelse. Slike ting:)

Jeg må også få tilføye at jeg beundrer unge mødre, for jeg hadde nok ikke vært noen supermamma som 20-åring.

Ha en fin dag:)

Skrevet

Jeg glemte det viktigste av alt, og det er at jeg kjenner meg selv mye bedre nå enn den gang, og jeg vet hva jeg står for og hva jeg er god for.

Jeg er mindre usikker, og tryggere på at jeg gjør riktige valg. Jeg har blitt mer ydmyk, og kan innse at jeg har gjort store feil og be om unnskyldning uten å få en liten bismak i munnen. Jeg er fortsatt stolt, men ikke så overdrevet som jeg var da:)

Skrevet

Nathalie

Lukas

Leon

Tim

Theo

Leah

Felix

Grusomme navn..

Skrevet

For en talentløs tråd! jeg tror at flere her inne blir nok litt lei seg.. det inkluderer meg! min gutt heter faktisk Lukas, og det syns jeg er helt nydelig! og jeg har bare fått fine kommentarer på at navnet er fint.... så ja, føler meg litt såret.. greit at folk har forskjellige meninger, men trenger jo ikke akkurat å skrive at "de er grusomme navn"...

Skrevet

Ikke bry deg om det, Lukas er ett flott navn!

Hadde jeg skulla brydd meg om alle som ikke liker navna på ungene mine, hadde jeg hatt det miserabelt:)

Ikke alle kan hete Christoffer og Alexander:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...