Gå til innhold

Sikkert INGEN kjentfolk her nå.......men...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HA skal jeg være først ute denne gangen?he he.. jeg har temin 23 mars. husker hvor leit det var forrige gang. den ene etter den andre forsvant inn på DIB. mens jeg satt igjen

Skrevet

trivdes ikke på Dib jeg, så jeg er såå glad over å være her!

Skrevet

Hælla folks;);)

ENDELIG noen kjente igjen. Savna dere alle sammen da jeg flytta over på DIB. Men nå skal vi også lage en ny liten en.

Så kommer inn her og hva får jeg se?? Hele gjenget jo;) JIPPI!

Vi er i 1. pp nå og håper vi alle slår følge de neste månedene.

Gratulerer så masse Chicka;)!!!

Klem fra tidligere Maria Lykkelig;)

Skrevet

ja dib er ikke det samme i det hele tatt. kjekt å se deg igjen

Skrevet

Slapp av bobobaby, jeg leder stoooort med termin 26. desember ;-))

Skrevet

Hallo! Er det bare vi som skal vente her eller? JAPP OG Chicka samtidig?? MAKAN!

Hehe vi har nå planer om å vente til mai neste år vi da, før vi prøver igjen.

PS: Tidligere Angell, for de som ikke visste det ;)

Skrevet

tingeling: blæh bare juks du. så kan du sitte der alene på dib i flere mnd mens vi har det kjekt her. hehe..

Skrevet

Svarte før jeg leste hele tråden visst. Grattis til Chicka og Bobobaby :)

Skrevet

takker og bukker :) du får slenge deg på med oss du også. så du ikke blir alene her til neste år ;)

Skrevet

Det kunne vært greit det, med tanke på aldersforskjellen, men ble enige om at det var best at han vi allerede har er 2 1/2/3 år når vi får neste mann. Hadde opprinnelig tenkt to år mellom, MEN jeg har ikke noe lyst til å være gravid igjen. Ikke med det første i hvertfall!

Satser på at jeg har kjempelyst til å være gravid neste år, haha!

Forresten så syns jeg vi kan møtes hjemme hos meg snart, for da får jeg vist frem det nye huset vårt! :D Det er kjempefint! *kremt*

Skrevet

Flytta aldri inn på DiB jeg, likte meg ikke der!!!

Chicka er ihvertfall i gang, og FORVENTER at alle hiver seg på nå!!!

MAKAN!!

Ellikaramelli og skal i gang, det har jeg bestemt:)

Hun lurte meg på 1april... HOHO!!!!

Skrevet

Ellikaramelli har født, har hun ikke det? I så fall når? For vi har flyttet ganske nærme henne, om hun ikke har flyttet da :P

Skrevet

oi, her var det mange kjente nick gitt! Jeg var lykkelita i fjor og fikk baby 15 mai. :) Nå er jeg på tjukken igjen gitt og skal ha enda en liten guttetass i oktober! :) så gøy å se at det er flere fra fjoråret som er tilbake igjen:)

Skrevet

Bobobaby... du sa at alle forsvant på dib... kremt kremt... jeg har aldri flytta over til dib;))) jeg er like langt.. men NÅ skal jeg jaggu ha en bebis også...

hockey.. jeg kommer til deg jeg;)) men vent til september.. rekker ikke i august. Skal nemlig til syden om 12 dager og neste uke har jeg ikke tid til å ha dritapause engang....

Elli vår må komme igang hun også... hun fødte i nov og bor på samme sted;)

Skrevet

Jentene samles under Bim Boom heretter, eller??

Skrevet

Ja der ser du. Forresten, det er jo enda en som bor i nærheten her, så det er bare å flytte på seg, hihi ;)

September er helt ok for meg, da får vi kanskje gjort ferdig stua, den er ferdig grunnet overalt annet enn i trappa, der har vi ikke funnet ut hvordan vi skal komme til på veggene enda. Så det er hvitt og fint her, uten taklister og ting på veggene hehe. Har fått flytteeskene ut av huset i dag da, så har faktisk en gang, nesten fri for ting!

Skrevet

Doffine!! BEstilte du svartpølse kake til meg?? Hva koster den?

Skrevet

Hmmm.... synes jammen meg vi er nødt til å møtes igjen snart jeg gitt! :)

Lenge siden sist!! :D

Men ikke mellom 12-26 august da for da er både Doffine og jeg i ALCUDIA!!! ;)

jeg og nuttenutt skal til trøndelagen ei uke etter der igjen, så det er nå eller september som gjelder! :D

hva sier dere+ :D

Skrevet

Det var så stress på bakeriet at jeg glemte at det skulle stå noe på kaka;) Men den er bestilt og kosta 200 kr;)

Skrevet

nammenammenam..... KAKE! ;) hihi! ;)

Skrevet

mini vil IKKE sove.. Og gubben er på torsdagspils i dag. Er det nå jeg skal være drømme dama og dra etter han å HENTE han hjem?? hehe

Skrevet

næmmen lille Mir-Laden da! ;)

ikke si at hun har overtfatt mellomnavnet til Emilien min? :D

Umulie? ;)

Skrevet

Hahahahahaha... lille mir har bestemt seg for ikke å sove... tihi... kansje tante skal komme å legge henne... fnis....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...