Chicka™ Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Om det er det... GUESS WHO'S BÆKK!!!!! Prøver på ny gætt....
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Husker deg jeg :-))) Tilbake her jeg også etter et "mislykket" forsøk på å bruke kobberspiral som prevensjon. Funket dårlig, ja. Lykke til med prøvingen og sender en stoooor dose babystøv :-)
Chicka™ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 Doffine er her vettu=) Næmmen, deg husker jeg godt tingeling.... Så kobberspiral fungerte dårlig gitt??? Ble selv gravid tidligere i år, uplanlagt den gangen også, men resulterte i SA i påsken... Denne gangen skal det planlegges =) Er du langt på vei???
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Har kommet et lite stykke, ja. Er 18+2 så jeg er ferdig med det forhatte førstetrimesteret. Nå tok det ei stund før jeg skjønte at jeg var gravid også da, så dermed gikk jo de ukene nokså fort :-) Vet det er flere her inne som også var her samtidig med oss sist, så folk ligger ikke på latsida! Artig med "gamle kjente", da føler man seg plutselig litt hjemme igjen :-)
Chicka™ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2008 Ja, ikke sant... Oi, 18+2 ja.... Snart ordinær UL da:D Når fikk du første??? Husker ikke så bra:D
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 næh så kult da.... jeg er også tilbake.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Har ennå ikke kommet meg videre jeg da, men husker deg godt fra den spennende første tiden på bli gravid Koselig å se at du er tilbake, og at det frister med gjentakelse 'glise* Håper du får noen fortreffelige prøve perioder
oktoberjentene;) Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 velkommen skal du være er her jeg også.. men det vet du vel (hvis deg er deg da??) husker dere andre også jeg leser mest her denne gangen da ligger ikke på latsiden nei, er snart over i 3.tri.. hurrra
Bare™ Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 Og jeg er her:)) Og vi visste vel at vi kom til å henge her likt denne gangen også!! Vi er på vei inn i pp nå! Vil du føde på terrassen min neste gang- hvertfall IKKE kjøre bil hjem med rier!! hehehe
doffine Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Er litt rart å tenke på at dere er tilbake når jeg lissom aldri har dratt;))) fnis... Men denne runden så skal jaggu jeg ha bebis i magen også... Kansje vi skal ha en sånn felles kos på terrassen til japp rundt termin så vi alle kansje føder samtidig;) tihi... En på hvert sykehus plutselig..
Bare™ Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 Hvert vårt sykehus?? HAr du drekki? Kan vi ikke bestille en jordmor hjem hit da? Det er jo her vi samles rundt termin uansett?!?
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 Har vært på UL, ja. (ble satt ei drøy uke tilbake og det var litt kjipt, så nå har jeg termin 2. juledag...) Det blir enda en liten gutt, og det er jo veldig greit, for da har vi jo alt vi trenger :-) Fikk første i juli i fjor, så han har nettopp hatt bursdag. Så det blir ca 1 1/2 år imellom.
doffine Skrevet 27. juli 2008 #14 Skrevet 27. juli 2008 Ja, du er jammen inne på noe der japp... Like greit å ha felles fødestue på terrassen din;)))) hihihihi.....
Chicka™ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. juli 2008 MANGE JO:D:D:D:D Dette blir så bra!!!!! Jeg var gravid i påsken da, men resulterte i SA... Nå er jeg SÅÅÅ klar for faktisk og planlegge ett barn:D:D Det blir noe nytt for min del!!! Hehe!!! BIMS HELLS ANGELS lenge leve!!!!<3<3<3
Bare™ Skrevet 27. juli 2008 #16 Skrevet 27. juli 2008 Nå dro du på deg mange fiender, Chicka Ser Bobobaby er tilbake også?? Prøver på nytt??
doffine Skrevet 27. juli 2008 #17 Skrevet 27. juli 2008 Det kom mensen her nå, så jeg satser på å lage en liten bebis i spania;) Og da har jeg termin i mai mnd... så kom igjen jenter.... her ska det pules... Eller ikke akkuratt i dag, kansje... klarer meg fint med LSK ostepop nå
Chicka™ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 27. juli 2008 Chicka er ikke redd fiender..... Mai måned blir dvettu=)
doffine Skrevet 27. juli 2008 #19 Skrevet 27. juli 2008 Dere har ikke rent bort i heten?? Er jo nesten for varmt til å ha sex... Orker ikke å gjøre stort annet enn å hente farris i kjøleskapet for å sette meg i skyggen igjen.. jeg har forøvrig fått taxfree katalogen fra flyet nå) hehehehe... jeg har bestilt meg gucci solbriller... og masse sminke. Gleder meg så til alcudia assa... OGså skal trultemora komme ned dit 4 dager etter oss;)
Chicka™ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 27. juli 2008 Lage baby i roma vi:P Hehe.... Men sex er det aldri for varmt til *misunnelig på doffine og sydentur*
doffine Skrevet 27. juli 2008 #21 Skrevet 27. juli 2008 Tihi... da blir det en italiano og en spanjol;))))) Er 30 grader i stua her, så jeg er glad jeg har mensen.... Gleder meg syyyyyyyyyyyyyyyyyykt til syden..... har aldri i mitt liv gledet meg så mye til spania som nå... Har vært en syk og hard vinter og vår.
Bare™ Skrevet 27. juli 2008 #22 Skrevet 27. juli 2008 Jeg får bybaby jeg da... Men "satser" på at den sitter i august- og dermed mai på meg også... (gud så klysete å ta dette for gitt)..
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #23 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er kanskje tilbake.. iallefall i løpet av kort tid...
Chicka™ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 27. juli 2008 :D:D:D:D:D Men en ting er sikkert, med min flaks så blir det ENDA en junibaby!! Det blir ihvertfall det om den skal lages i Roma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå