mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #26 Skrevet 13. august 2008 Vi fikser et treff til på denne siden av nyttår, sleng deg med da, da vel....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #27 Skrevet 13. august 2008 Sånn går nu dagan. Ikke alt man planlegger går akkurat slik man ønsket på forhånd! Men ferie versus gjørme....................tja...............tror jeg helt klart hadde valgt som deg!!! Vi prøver et lunsjtreff en dag vi:-)
Gummelillan Skrevet 13. august 2008 #28 Skrevet 13. august 2008 Jeg stemmer for et treff til i løpet av høsten, jeg da. Liker dårlig å gå glipp av noe!!! Ha det gøy, le og fjas litt for meg også da ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #29 Skrevet 13. august 2008 Nei tull og fjas kan vi ikke noe om :-DDD Men helt klart et treff på denne siden av nyttår.
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #30 Skrevet 13. august 2008 Du og Velve får være med i ånden denne gang! Så håper jeg at dere stiller fysisk neste gang;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 13. august 2008 Let`s get physical, physical let`s get physical, bodytalk....................og jenter, hvem sang denne????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #33 Skrevet 13. august 2008 YEAH RIGHT!!!! Vad duktig du är!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #34 Skrevet 13. august 2008 Fjortis all throu the 80`s
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #35 Skrevet 13. august 2008 Jippi!! Gjettelek!!!! Kan vi ikke ta den etter at jeg har somlet ungene i seng a????? Det blir kuuuult!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #36 Skrevet 13. august 2008 oj kanskje jeg skal legge Storebror jeg også.... Knerten netta ned kl 1830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå