Gå til innhold

DIBBEFEST 15. AUGUST I OSLO


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikser et treff til på denne siden av nyttår, sleng deg med da, da vel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn går nu dagan. Ikke alt man planlegger går akkurat slik man ønsket på forhånd!

 

Men ferie versus gjørme....................tja...............tror jeg helt klart hadde valgt som deg!!!

 

Vi prøver et lunsjtreff en dag vi:-)

Skrevet

Jeg stemmer for et treff til i løpet av høsten, jeg da. Liker dårlig å gå glipp av noe!!!

 

Ha det gøy, le og fjas litt for meg også da ;-)

Skrevet

Nei tull og fjas kan vi ikke noe om :-DDD

Men helt klart et treff på denne siden av nyttår.

Skrevet

Du og Velve får være med i ånden denne gang! Så håper jeg at dere stiller fysisk neste gang;=)

Skrevet

Let`s get physical, physical

let`s get physical, bodytalk....................og jenter, hvem sang denne????

Skrevet

Olivia Newton John

Skrevet

YEAH RIGHT!!!!

 

Vad duktig du är!!!!

Skrevet

Fjortis all throu the 80`s

Skrevet

Jippi!! Gjettelek!!!! Kan vi ikke ta den etter at jeg har somlet ungene i seng a????? Det blir kuuuult!!!

Skrevet

oj kanskje jeg skal legge Storebror jeg også.... Knerten netta ned kl 1830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...