Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Vi er med: Attpåklatten:-) AllerhelstNorge
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Og jeg er temmlig sikker på at Reveenka kommer også))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Karomamma (påmeldt pr sms:-)
Velve Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Karomamma (påmeldt pr sms:-) Velve -med et liiiite forbehold om fortsatt ferie....
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Karomamma (påmeldt pr sms:-) Velve Vimsemamma til to herlige
Reveenka Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Karomamma (påmeldt pr sms:-) Velve Vimsemamma til to herlige Reveenka! c",) Ho-ho, Snulder? Du skal vel være med?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 Så klart huldra må bli være med:-DD
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Jeg får det dessverre ikke til. Satser på neste gang, jeg...
♥Snulder Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har fri.... så da blir det vel fest tenker jeg;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2008 Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Karomamma (påmeldt pr sms:-) Velve Vimsemamma til to herlige Reveenka! c",) Snulder tonetroll, så synd du ikke får det til!!! Vi MÅ møtes snart:-D
Reveenka Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 ååååneeeei, jeg har kveldsvakt! Kanskje jeg greier å bytte men vrient siden det fremdeles er ferietid på jobben...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. juli 2008 Det MÅ du få til da!!!! Ellers blir det ambulerende vakt midt i byen;-D
Karomamma Skrevet 28. juli 2008 #13 Skrevet 28. juli 2008 Altså: Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Karomamma Velve Vimsemamma til to herlige Reveenka ......som må bytte bort kveldsvakta si Snulder Dette blir moro
Trollmora Skrevet 29. juli 2008 #14 Skrevet 29. juli 2008 Jeg takker for invitasjonen som jeg fikk i en annen tråd:o) Vil bare si tusen takk, men nei takk. Planleggingsdag fredag 15. gjør at vi setter kursen ned på hytta allerede torsdag og da passer det ikke helt. Kjenner jeg dere rett, så er ikke toget gått for resten av høsten. Er ganske sikker på at en av dere med organisasasjonstalent vil finne en ny anledning for å samles:o) Kos dere masse!!! Klæm fra
Karomamma Skrevet 29. juli 2008 #15 Skrevet 29. juli 2008 Toget er vel ikke gått, nei Synd det ikke passet for Trollmora og tonetrollet denne gangen, vi må bare treffes igjen ASAP! Og.... vil du være med, så heng på!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. august 2008 Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Karomamma Velve Vimsemamma til to herlige Reveenka ......som må bytte bort kveldsvakta si Snulder Strikkballen Tiggywinkle (med forbehold) Dette blir kjempekoselig:-))
Ronja65 Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 Attpåklatten:-) AllerhelstNorge MSB-har fått 2 Karomamma Velve Vimsemamma til to herlige Reveenka ......som må bytte bort kveldsvakta si Snulder Strikkballen Tiggywinkle (med forbehold) Ronja65(hvis det finns plass til meg da? Heisan. Jeg har også veldig lyst å bli med. Vet at bord allerede er bestillt men håper på det beste. Sende også melding til Selma62, fordi jeg vet hun gjerne vill bli med hvis hun kan. Så håper det er plass til en og ev 2 til?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. august 2008 Såklart det er plass til flere hyggelige jenter:-) Jeg har mistet tlf nr ditt da jeg fikk ny mobil, så flott om du kan sende meg en sms!!! Hadde tenkt å få tak i deg i løpet av helgen, siden det var så lenge siden du hadde vært innom:-)
Ronja65 Skrevet 8. august 2008 #21 Skrevet 8. august 2008 Melding er sendt:-) 'Ps. Selma 62 vill også være med. |||||
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 8. august 2008 Det blir gøy!! Koselig at dere også blir med:-) Altfor lenge siden sist!!! Men nå som du jobber 80% så kan vi jo snart møtes da:-) Jeg gjør også det!
Babyonboard ;-) Skrevet 9. august 2008 #23 Skrevet 9. august 2008 Jeg skal gjøre mitt beste for å bli med, ikke sikkert jeg rekker til kl 16 men litt senere. Jeg holder Klatten oppdatert :-) PS: Skal på messe og tror jeg skal klare å lure hun som er med til å dra ut å shoppe litt... Det blir hun sikkert glad for!! ;-) Også må jeg ringe noen av de jeg har avtale med... Håper DET ordner seg, er sikkert ikke bare bare å endre, men jeg VIL møte dibbedamene!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #24 Skrevet 9. august 2008 SÅ kult!!! Blir så koselig å se alle sammen igjen:-)))
Velve Skrevet 13. august 2008 #25 Skrevet 13. august 2008 Uffamei. Vi er fortsatt i feriemodus; hjemom for klessvask...Da huset er helvveis revet og hagen er et stort hull,- rømmer vi videre på ferie i morgen! Det betyr at jeg ikke kommer på fæsten! Dumt,- men vi måååå bort fra jørmehelvetet her hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå