Monajenten Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #26 Skrevet 25. juli 2008 Håper noen kommer med tips for jeg har lyst å se etter flere. Siden du først er her! Hehe. Jeg har tattovert en g-nøkkel på pulsåren på venstre håndledd, og så har jeg et kinesisk tegn som betyr "sanger" på undersiden av høyre arm, men nærmere bøyen på armen liksom. Tror du det hadde vært stilig med en notelinje som armbånd rundt håndleddet på den armen?
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 25. juli 2008 #27 Skrevet 25. juli 2008 Rundt hele håndleddet?? Kansje litt mye av det gode eller?? Kan jo hende det blir stilig.... Klarer ikke helt å se det for meg på en måte=) Hvor finner du bilder av tatoveringer og sånn?
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #28 Skrevet 25. juli 2008 Notelinje fra en favorittsang hadde vært fint :-)
Monajenten Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #29 Skrevet 25. juli 2008 Ja det var det jeg tenkte. Tror det er veldig "meg". Jeg syns sommerfuglen er nydelig, men lurte på om jeg skulle bytte den ut med noe musikktegn av noe slag, men aner ikke hva det skulle vært, hehe. Sleepless, jeg har ikke funnet på nettet enda. Tenkte å google litt.
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 25. juli 2008 #30 Skrevet 25. juli 2008 hvor fant du motivet til sommerfulen din og det kinesiske tegnet osv?? på tattosjappa? Møter man bare opp der eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå