Gå til innhold

Jeg trenger litt tattoveringshjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor den? betyr den noe for deg? eller er det bare et fint motiv?

Skrevet

Den var veldig søt..men dette er et valg bare du kan ta gitt;) Sorry:P

Skrevet

Hehehe tussi:-P

Nei akkurat den betyr ikke noe for meg sånn sett, annet enn at jeg elsker sommerfugler, og syns det er vanvittig mange stygge sånn typisk tribaltattiser til korsryggen.

Skrevet

Halllloooooooo???

Leste dere teksten eller??? :-P

Skrevet

oki glem det

jeg syns du skal ha de der prikkene er at de skal følge streken ut over..

Skrevet

Ja jeg tror jeg er enig. Det vil se mest naturlig ut.

Skrevet

Selvfølgelig (forta meg inn nå for å se om jeg hadde oversett noe:P).. Og ja, du kan ha datoer der, men de kan jo være akkurat hvor som helst.. Syns det blir fint både med og uten prikkene, så litenb hjelp fra meg;)

Skrevet

Sommerfugler er ekle.

Og hvor skal du ha datoen til barn nr tre?

Skrevet

Sommerfugler er NYDELIGE:-P

Datoen til barn nr. 3 (venter jeg flere??) kan jeg plassere i en annen krusedull, men da må jeg gifte meg også, for jeg må ha to eller fire datoer:-P

Skrevet

Men hva om du får barn nummer 4? :P hehe..

dato til barn nummer tre kunne du hatt under sommerfuglen :P

Skrevet

Ville uten tvil hatt i stedet for prikkene. Ellers blir det too much er min mening.

Skrevet

Da må jeg droppe bryllupsdatoen:-O

Men fire barn???? Neeeeeeeeei:-O

Tenkte også på under sommerfuglen faktisk.

Skrevet

Den syns jeg rett og slett var litt harry, men jeg er ikke spesielt begeistret for sommerfugler. Blir litt som delfiner etc. For søtt...

Skrevet

Skal du ha dato der også må det være litt størrelse på det, ellers vil det flyte ut over tid. Bitte små ting blir skjeldent pent på sikt.

Du bør snakke med en tatoveringsartist, høre hva han/hun synes og be om alternativer. Dette kan de!

Skrevet

jeg hadde tatt datoene under jeg, og bort til vingen lissom, om du skjønner.

den var kjempefin...

Skrevet

Den ble litt for mye for min del..... Viss du skal ha skrift også så blir det veldig mye av det gode..... Den er allerede litt sånn overdådig =) men du velger seff selv.... Men tror det blir fort veldig fjortis og litt vel mye altså ikke pent. Den er jo veldig pyntet og sukkersøt fra før liksom!! Lykke til!

Skrevet

Herregud så negative folk er da!? Det viktigste med tatoveringen er at den betyr noe for den som bærer den - om det er at den "bare er helt nydelig" for vedkommende eller faktisk har en dypere mening spiller ikke så stor rolle. Hvis Monajenten liker denne så kan da ikke dere komme og mene at "nei den er for harry". (for DERES smak kanskje, men ikke for henne! ikke fortell andre hva som er harry når hun ikke har bedt om den meningen).

Personlig likte jeg heller ikke typen tatovering, men for å svare på spørsmålet om hvor du skal ha inn datoene, så ville jeg ha tatt med tatoveringen til tatovøren og bedt han lage et eller flere utkast. Så kan du se det på ordentlig :o) Det er gøy med tatoo, Monajenten :o)

Skrevet

Dritfin tattis! og takk for tipset på blogen din til den kule nettsiden med alle de kule klærne!

jeg ville rett og slett tatovert datoene for seg og begynt med den første rett over følehornene på sommerfuglen i en skrift som "matcher" sommerfuglen. Slik at sommerfuglen blir nederst i korsryggen og datoene følger ryggraden oppover. vanskelig å forklare helt hva jeg mener... men tattoverer du datoene som en del av selve sommerfuglen blir tallene liksom for små, som sagt før her. da kan heller sommerfulgen fungere som en slags pynt under datoene hvis du skjønner hva jeg mener. så kan du jo dra mønsteret i sommerfuglene opp til datoene og ramme de litt inn slik at de blir mer markerte. hmm, hadde jeg bare kunnet tegne hva jeg mente. skal du ha den i black eller skal du ha farger?

lykke til!

Skrevet

Jeg syns motivet er kjempefint. Men personlig mener jeg at datoer ol. er vanskelig å plassere naturlig i en sånn type tatovering. Hvis datoene er viktige for deg, ville jeg kanskje vurdert å ta utgangspunkt i dem, og så bygd et motiv rundt dem, hvis du skjønner.

Jeg har sett mange som har navn og tall plassert i motiver som ikke passer, f.eks INNI blad på roser, eller på vingene til en sommerfugl. Jeg syns det forstyrrer motivet, og datoene kommer ikke til sin rett. Og jeg klarer ikke se for meg hvor det ville vært naturlig å plassere dem i motivet ditt heller, så om det var meg, ville jeg latt det være, og heller vurdert å ta tatoveringen som den er. For den er veldig fin

:)

Skrevet

Takk for flere tips!!

Jeg bryr meg ikke om folk syns jeg er harry eller om tattisen er harry. Jeg likte den! :-)

Men jeg er i grunnen enig, det kan være veldig vanskelig å plassere det riktig. Men jeg vet ikke helt hvor jeg kan tattovere datoene utenom, for føler at de kanskje blir litt "ensomme" når det bare står datoer der.

Jeg har ikke lyst å tattovere navnene nemlig, selv om det hadde vært fint i løkkeskrift, for jeg tror jeg hadde blitt litt flau om mamma hadde tattis med mitt navn:-P

Da måtte det evt. blitt i kinesisk (har allerede et kinesisk tegn tattovert.)

Men ok, OM jeg skulle hatt bare datoene som en egen tattovering, hadde det vært kult å ha det bak øret, bare litt lengre bak?

Skrevet

Det går an å gjøre litt mer enn bare datoene, enig med deg at det blir litt stusselig om det bare står noen tall helt alene. Det krever i så fall en veldig diskret plassering, sånn at de ikke står der alene på en stor flate, f.eks skulderen. Bak øret er jo passende i så måte. Det er jo noe som heter "å skrive seg noe bak øret", som i å legge det på minnet, huske det. Og de datoene vil man jo gjerne huske ;) Klarer ikke helt å bestemme meg om å tenke sånn er litt rart eller veldig fint, hehe..

Skrevet

Mente jo ikke å såre noen bare fordi jeg ikke likte tatoveringen så godt da..... Håper ikke jeg gjorde det =)... Tror det meste blir fint når folk blir vant til deg uansett. Lykke til!!!

Skrevet

Ble ikke såret, men jeg spurte jo ikke om hva folk syntes om den, så jeg ser liksom ikke helt poenget med å slenge ut om at den er stygg. Det spiller jo ingen rolle:-)

Men igjen - takk for tips til de som har kommet med det:-)

Skrevet

Nå har jeg sett mer på tatoveringen din monajenta og jeg synes den var fin til deg!

Noen som har tips om hvor man finner bilder av tatoveringer på nett?? Til inspirasjon??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...