Gå til innhold

hvordan i HULESTE komme i kontakt med han ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg klarer ikke føre en samtale med han..når han kommer inn for å sjekke ting osv,så blir jeg helt ødelagt ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men vet du at han er singel da? :) kan jo uansett være kjipt å sende meldinger og sånn om han har ei jente hjemme liksom...

Skrevet

snakker dere aldri sammen på jobben? sånn at dere kan komme inn på film, og kino, og du kan spørre om han har lyst å se den filmen sammen deg på kino en dag...?

Skrevet

står singel på facebook ;)

Skrevet

hahaha huff jeg tør ikke =)=)

haha =)

Skrevet

Da syntes jeg du skal starte med en mel, og ta det derfra. Det er uansett ikke flaut om du bare har skrevet en mel og lurer på hvordan det går f.eks. Om han ikke vet hvem du er, finner han det ut ved å spørre ikke sant.. da har dere allerede noe å snakke om:-D

Skrevet

Jo, det gjør du. Man kommer faktisk ingen vei her i livet om man ikke tar noen sjanser;-) du har ingenting å tape, ingen stolthet osv, for du driter deg ikke ut ved å skrive EN mel. Om han ikke svarer, ja det er det bare hans tap vettu. Man må noen ganger bare prøve:-)

Skrevet

ja du har ingenting å tape, det er flaut å møte han nå, så det kan ikke bli verre en flaut hvis han ikke er interessert.

send en melding. skriv som det er, at han virker hyggelig og koselig men at du er litt sjenert og derfor ikke har snakket noe med han på jobb. gutter er ganske enkle, og setter pris på ærlighet.

hvis han ikke svarer så pleier du jo ikke å snakke med han på jobb uansett, så ingenting blir egentlig annerledes!

Skrevet

Den som intet våger, intet vinner ;o)

Skrevet

tror jeg må vente litt til..haha =)

jeg er så pysete sånn sett..

kanskje jeg sender en imorgen....eller på lørdag..å hører om han er på byen eller noe..hahaha..=)

Skrevet

sente melding på facebook jeg : har du lyst til å ta en kaffe en dag ?

gikk et par dager og fikk ja. har hvert sammen i snart et år !

Skrevet

ja jeg misunner dere som tør det..=(

Skrevet

tenk så utrolig kjipt hvis noen andre får tak i han da!! jeg syns også du akulle sende en meldig og si det som det er :)

bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på at man ikke har gjort noe ;)

Skrevet

jaaaa..det er jo sant..men jeg vet ikke...får vente LITT til tror jeg...syns det er så flaaaaauut...

Skrevet

bedre å hoppe id et før du rekker å tenke for m ye. kan love deg at du ikke tør mere imorgen!

Skrevet

skjønner jeg godt at du syns :) hadde også slitt med å sende en meld. hehe.. men jeg tror faktisk jeg hadde gjort det for å slippe å tenke mer på det :)

tenk så koselig om han svarer da og dere kan sende noen meld fram og tilbake i kveld?! :)

Skrevet

ÅÅÅ ikke frist meg...hehhe =)

Skrevet

Kjære deg jente, send nå en melding da!

Jeg er kanskje litt for frempå av og til, men jeg forstår ikke hvorfor det skulle være flaut?!

Hvis du virkelig synes denne fyren er sååååå bra så kan du jo bare ikke sitte å vente på at han skal ta kontakt med deg.

Iallefall ikke hvis du rødmer og springer på bakrommet så fort han kommer inn i butikken...da tror han vel at du iallefall ikke liker han.

Kom igjen, pust dypt nå å send en melding! Har du noe å tape?

Skrevet

kom igjen nå! han sitter sikkert å tenker på deg :o)

og så kan du fortelle her inne etterpå!

tenk... jeg er voksen, ikke fjortis lenger. jeg sender en melding så har jeg prøvd ihvertfall. jeg må selv ta ansvar for at bra ting skal skje i mitt liv :o)

Skrevet

Og du...

Det er bedre å angre på noe jeg har gjort, enn noe jeg ikke har gjort, pleier jeg å si... :)

Skrevet

nei jeg har vel ikke noe å tape...bortsett fra min konsentrasjon på jobb..hhaa..

Skrevet

SEND SMS!

Det gjorde jeg etter å ha truffet mannen min ute på byen en gang, (sammen med en bekjent av han, slik at vi kom litt i snakk, men var langt fra sikker at han husket meg igjen!). Men hadde jo lyst å se han igjen, for jeg visste godt hvem han var, og siden hun jeg var ute sammen med hadde nr hans, fikk jeg det.

Satt og skrev på den meldinga en hel kveld, sletta og skrev på nytt, og fikk hjelp av venninner. Var liksom litt sånn, "hei, eh, det er meg du snakket med... vet ikke om du husker meg...." Inviterte han med på cafè og kino, for da slapp vi liksom prate aaalt for mye siden det kanskje ble litt flaut.

Jeg turte ikke sende meldingen, men så trykte venninna mi send, og vips så var det gjort.

Heldigvis husket han meg igjen og svarte, og vi gikk på cafè, kino og kvelden endte med klinings på hjørnet før jeg took bussen hjem. :-))

Og nå er vi gift og har to unger.

Så send en mld du! Dens om intet våger, intet vinner!

Skrevet

Send en mld..nå!! :D

Og by the way, jeg sletter alle de der pokegreiene jeg..gidder ALDRI å poke tilbake:P

Skrevet

Og han vet garantert hvem du er siden dere kikker på hverandre... Du skriver bare at "det er meg i butikk...." :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...