Gå til innhold

hvordan i HULESTE komme i kontakt med han ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe..ja det er en mann jeg sikler på..

men jeg kan ikke skjønne hvordan man kommer i snakk med folk man ikke kjenner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg vært på sjekkefronten på ca 10 år, men hva med å sende en melding og late som om du sendte feil..?

He he, nei det blir kanskje litt fjollete ;-)

"Hei mamma. Jeg kommer om 10 minutter...."

Ooops ;-)

Skrevet

hahahha =)=)

nei det blir jo litt teit da..=)

hahaha..

kan absolutt ikke bruke nr hans,for da er jeg jo stalker..

huff..

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Eller saa kan du jo bare kontakt, du er jo saa soet at jeg tror han kommer til aa hoppe av stolen saa glad blir han for aa faa melding av deg ;-)

Skrevet

send en koselig meld og fortell at du har lagt merke til han og gjerne vil ha kontakt om han også vil? :)

tenk om du kaprer drømmemannen da? du har jo lite å tape på å si det litt rett ut så han skjønner det! lykke til!! :)

Skrevet

hehe er jo du som er den søte her zima..=)

men nei..jeg tør ikke sende en melding..haha..det blir så urteit,..=)

Skrevet

hehehehe hvis du ikke kjenner han og har litt guts hadde jeg sendt en sexy melding:)

Skrevet

jooo...men...saken er den at...jeg har liksom allerede poka han på facebook...men han poka ikke igjen....=O

og ja,jeg vet han har vert innpå siden jeg poka han...

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Hvis han er paa facebook eller du har vaert paa fest med han saa kan du jo sende han en melding paa facebook og si at du har et bilde av ham, hvis du har det, og si at du lurer paa om det er greit for han at du tagger ham i bildet.. Saa naar han sier ja saa kan du bare fortsette praten der

Skrevet

jeg eier jo ikke guts i det hele tatt =O

blir jo såååå flaut når vi ses igjen på jobb.....vi jobber ikke i samme butikk men på samme senter..og han er vakt der..

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

hehe lenge siden jeg har vært der på sjekkefronten men har vært i dine sko sånn halveis da...bare at jeg traff dem på byen hehe..føler meg som den gamlingen nå...snart 2 barn og greier:)hehe

Men vet du navnet på han og hvor har du troffet han da? Hvis du drar der du traff han..kansje du vil treffe på han igjen, og da sende "flørte blikk" så det holder??! hehe

Skrevet

men jeg har ikke vert på fest med han..=O

Skrevet

han er jo på jobben min hverdag da ..=)

går forbi,og vi ser laaaaangt etter hverandre...

masse øyekontakt..

Skrevet

HAHA ikke mobb...=)=)

haha..har sitta å venta på den poken tilbake..men den kom aldri...=(

Skrevet

De fleste menn elsker damer som utstråler selvtillit. Ta initiativet..... du har nada to lose:) Er han sånn sexy vakt i uniform? Fin kropp og deilig rumpe? hehehehehe namnam

Skrevet

prøv igjen da :) mannen min sendte meg en koselig meld på nettet som jeg bare overså, så han prøvde igjen og nå gifter vi oss om 14 dager :) så er glad han stos på litt. hehe

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Så kult da...om han ser etter deg så betyr nok noe hehe...:)

Hvorfor kan du ikke bare sende han en melding da..trenger ikke skrive noe spess...hei. du gjør på? :)

Skrevet

ÅÅ DU SKAL SE HAN...

uniform,og DEILIG rompe,kropp...HÅR..

fy søren..

blir helt gal når han går forbi,rødmer og fniser..en gang kom han inn og jeg klarte ikke stå der,måtte gå bak for jeg rødma sånn..

hahaha..

Skrevet

men han aner jo sikkert ikke hvem jeg er..

han vet sikkert ikke navnet mitt..

Skrevet

jeg ville tatt kontakt på en eller annen måte på jobb, så blir det ikke så flaut å se han igjen

Skrevet

Kan jo hende han er like fjern som meg da...... jeg har ikke peil på det poke greiene så du ville ikke fått noe tilbake herfra heller. Flørt med han på SMS, er han single så blir han med på leken.

Skrevet

Kan jo være han er en av de som aldri sjekker pokene sine. Vennine av meg har hundre poker og tusen notifications. Hun gidder ikke sjekke de sier hun:p Hehe.. er jo halve meningen med facebook, men er ikke alle som fatter det;)

har ellers ingen råd å komme med. Prøv å få kontakt med han neste gang han går forbi! Hvis dere ser laaangt etter hverandre så vil jeg jo tro han er interessert?! ;)

Skrevet

Hehe, kan hende han er skikkelig lei av poking og derfor han ikke poket tilbake:-D Kanskje han har maaange som driver å poker på han. Om dere har øyenkontakt osv, syntes jeg helt klart du skal sende han en mel eller lignende. Du trenger ikke si så mye mer enn det hun over her skreiv. Hvordan går det eller lignende... Du merker fort om han er interessert eller ikke. Det pleier da å svares med spørsmål;-D men så var det det med gutter og mel da:-P

kan du ikke sende han en mel. Ta en sjanse, ingenting å tape på det så lenge du sender bare EN mel:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...