Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #26 Skrevet 23. juli 2008 barn trenger mammaen og pappaen sin ikke MINDRE ettersom de blir eldre- de trenger godt rollemodeller MER og MER når de blir eldre!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #27 Skrevet 23. juli 2008 Sånn går det når man tenker først meg selv, så meg selv og deretter meg selv. Og hvis det er noe igjen, så går det til meg SELV! meg,meg,meg,meg.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #28 Skrevet 23. juli 2008 Heisann. Til deg HI. Jeg kan skjønne tankegangen din for den har jeg selv, men jag har ikke handlingene. Jeg hadde nok vurdert hjelp ja om jeg ikke klarte stoppe med dette, for uansett hvor mye jeg kan "forstå" deg så kan en ikke forsvare utroskap mot noen man sier "jeg elsker deg" til. Jeg har all min tid hatt tanker om andre, og har gått til et pungt der jeg nesten var utro men plukket meg i det i siste liten, deretter har jeg holdt meg unna denne mannen som nesten fikk meg til å passere grensen, lurer, undrer og tenker iblandt på hvordan det ville vært, men tanken forsvinne fort etter en kveld i armkroken til min kjære som jeg aldri villet bytte bort. Tror nok du må ta en særiøs omgang med deg selv om hvordan du vil ha dette, om du vil dele livet med han som betyr mest for deg. Og bestemmer du deg for å prøve, så prøv med alle dine krefter, og da mener jeg søk hjelp!! Få noen til å kanskje fortell deg hvorfor du er slik, hvorfor du gjør dette osv... Lykke til og håper du klarer stoppe før det er forsent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå