Gå til innhold

Jeg angrer... :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere virkelig det er dårlig gjort å spørre venninnene sine om de vil passe dyrene? :-O

Det var litt merkelig, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spetakkel... du e nok ett menneske folk tør slipp inn i hus når dæm sjøl ikke e testede ;-)

Skrevet

Jeg og.

Skrevet

Mhm... ikke vi her inne ihvertfall.. ;-pp

Skrevet

Er det bare jeg her som ikke synes dette er noe problem eller at det ikke er sleipt av noen å spørre ei venninne....

Vil en ikke er det da bare å si nei når de spør, trenger da ikke komme på noen falsk unnskyldning. Men å trekke seg i ettertid når avreise bare er noen dager unna synes jeg er slemt derimot.

Kan kanskje til nød si at det ikke passet så bra som en først trodde men finner hun ikke noen annen stiller en opp som avtalt.

Skrevet

Hvis du sier nei nå, har de jo fremdeles tid til å finne andre, vil jeg tro?

Får du fks betaling av bensin?

Kan du ha kattene i et rom hjemme hos deg isteden?

Uff..jeg skjønner dilemmaet!

Skrevet

Nåja, jeg unnet mamma den ferien, men guuuud så glad jeg var da hun var hjemme igjen! Hehe

Jeg har selv fire katter. Nå om noen dager, så kommer en slektning av meg til å bo hos oss mens vi er på ferie. Han får ferie hit, vi får hus- og kattevakt. Meget god ordning, synes jeg=)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å trekke meg, men jo jeg er sur, og syns det er ubehagelig å bli stilt opp i et hjørne på den måten.

Vet godt at hun ikke har noen andre å spørre, så derfor er det ikke bare, bare å si nei når de har bestilt tur for lenge siden...

Skrevet

Jeg synes overhodet ikke det er dårlig gjort å spørre venninner om de kan passe dyra deres. Folk må jo ha guts nok til å si nei til i venninne om man ikke er interessert!

MEN om ei venninne hadde sagt ja til å passe dyret mitt, og i tillegg måtte kjøre 10 min en vei hver dag, hadde jeg gitt henne noen hundrelapper til å dekke bensinutgifter, ellers ville jeg syntes det var litt frekt.

Skrevet

Er det umulig å ha dem hjemme hos deg isteden?

Skrevet

Vi har både katt og kanin og jeg spør gjerne naboen om hjelp. Ungene der synes det er stas uansett og hvis det ikke passer så sier de nei. Nå er vi aldri borte 2 uker i slenge da..... dessverre. Synes ikke det er frekt å spørre venninner. Voksne mennesker for lære seg å si NEI. Ikke værre enn det vøtt:)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere kommer frem til at det er frekt å spørre venner om hjelp.. Kan ikke være særlig gode vennskap dere har.

Om dere ikke har lyst er det ikke verre enn å si nei, i stedet for å sitte og sutre på internett om det!

Skrevet

Huff,Spetakkel nå har du rota det til :)

Neida, jeg skjønner veldig godt dilemmaet ditt...Jeg er selv "katte vakt" for katten til mamma og pappa da de er på ferie, men det er nok litt anderledes, for den katten er jeg veldig glad i.....men, etter å ha kjørt opp og ned dit i 14 dager, så er jeg veldig glade da de kommer hjem.

Kan du ikke ta en "spansk en", og si at du dessverre ikke kan ha de i 14 dager pga ett eller annet...Kanskje ikke så lett, hvis dette er ei venninne av deg.

Nei, jeg tror nok det er best å være ærlig, og si at det blir for mye med 14 dager.Er hun venninne,så burde hun forstå det.

Ganske freidig forresten å spør om 14 dager,siden hun vet at du har to små barn, og faktisk må kjøre dit.

Jeg er jo veldig glad i katter,så du kan jo putte de i en konvolutt og sende de til meg i 14 dager,så skal de få oppleve Sørlandsommer :)

Lykke til og hold oss oppdatert på hvordan det går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...