Gå til innhold

Jeg angrer... :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa "Ja" til en venninne da hun spurte om jeg kunne mate kattene hennes i 2 uker (!!)

Kom ikke på noen unnskyldning på stående fot. Men nå blir jeg helt matt ved tanken. Må kjøre ca 10 min dit ens ærend hver dag, og føler jeg blir veldig stuck her.

Kan liksom ikke ta en tur på sparket eller lignende.

Kan jeg trekke meg nå? De reiser lørdag, og jeg tror ikke hun har mange andre å be.

*Blæ*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ufrivillig barnevakt for en kanin. Kjipe greier. Synes de som skaffer seg dyr bør kunne ordne dyrepass selv, uten å "presse" venninner. Det er vanskelig å si nei!

Skrevet

Tror ikke jeg hadde trekt meg:-O

Men skjønner at det er litt kjipt ja....men tenk så glad hun er for at du hjelper henne!!

Skrevet

Ja,syns godt du kan gi beskjed om det =) hadde ikke orka sjøl ;-p

Skrevet

Ja, ikke sant... Kommer nok til å gjøre det (jævla samvittighet), men jeg skal være forberedt neste år :-P

Skrevet

jeg er i samme klemma, bare med en hund. en hund som ikke er renslig.

ANGRER!

Skrevet

Har mest følelsen av at hun tok det for gitt siden jeg går rundt her med ungene likevel :-/

Skrevet

Hehe tuller du anonymjeg?

Det er jo i så fall ditt problem:-)

Jeg hadde aldri blitt sur om mine venninner hadde sagt nei til å passe dyrene mine, selv om det kun var fordi de ikke hadde lyst. Det er da ikke deres ansvar, men det er dermed ikke sagt at jeg ikke "har lov" til å spørre dem.

Blir jo litt feil å tenke sånn da. Da kan jo ingen som noensinne vurderer å reise på ferie, skaffe seg dyr da.

Og hva mener du med "ordne dyrepass selv" ? Er det ikke det de gjør ved å spørre venninner da? Det er jo ingen andre som ordner det for dem? :-P

Skrevet

Det finnes sånne steder man kan sette dyrene? Det er en grunn til at jeg aldri har skaffet meg kanin, liksom. Nå er jeg barnevakt på heltid *sukk* - selv om den lille kaninen jeg passer er søt nok. Joda.

Skrevet

Da er det litt kjedelig da:-s

*dustedamen* ;-)

Skrevet

Ehhh, forstår deg veeeldig godt. Kanskje du kan si at f.eks mannen din hadde tenkt at dere skulle ta noen helgeturer og farte litt, og at du da kom til å tenke på at det var fryktelig dumt å binde seg opp over så lang tid. Si fra at det iallefall hadde vært fint om de kunne finne noen du kan dele jobben med, sånn at du ikke mååååå være hjemme pga katten:-)

Skrevet

Huff... Dokker e altfor snill... (e egentli det sjøl å) men å kjør 10 min hadde æ aldri orka,selv ikke med lappen engang ;-)

Skrevet

Så vidt jeg vet, uten å uttale meg som noen ekspert, er det kanskje mulig å ta med seg dyrene, f.eks på hytta. Ellers kan man jo sette de bort på "feriekoloni"? Det er ikke så digg å plukke skaumenn fra andres katter :P

Skrevet

Fy fader så irriterende:-p

Men, må du dit hver dag da?? Hvis du setter ut vann og masse sånne knopper, så holder vel det et par dager?

Ja, det blir så pain in the ass når folk anskaffer seg disse Garfield dyra og andre må passe de..

Jeg har sagt til paps, aldri om jeg orker det langbeinte Plutodyret dems her.. Så pensonat duger:)

He he, kanskje du kan plassere den på pensjonat og hente den dagen før hun kommer hjem??

Skrevet

Om ikke du hadde blitt sur, så er det nok andre som hadde blitt snurt.

Syns det er dårlig gjort å sette folk i en sånn situasjon der man enten må lyge eller si at man ikke gidder...

Har ikke dyr selv - av akkurat den grunnen.

Skrevet

Ja, må hver dag fordi den ene katten må ha medisin :-/

Argh, kjenner jeg blir sur bare ved tanken på dette.

Skrevet

Hvis det er en utekatt, så tåler den vel om du hopper over en dag innimellom, fanger ikke de mus og greier? Eller så kan du jo høre med en av naboene der om de gidder å ta noe av jobben for deg for en flaske vin eller to?

Skrevet

Innekatter :-/

Hun kunne jo spurt naboene selv først, eller? He he, jeg er bare gretten nå.

Skrevet

Vet du hva, da synes jeg du kan ringe å si at det er greit med 1 uke, men at dere har tenkt dere på en tur, og vil ha den muligheten i ferien.

Fy fader, synes det er frekt jeg. Skal du flakse opp der og være bundet av den katten, og de dra på ferie.

Hvorfor kan ikke folk sette de på pensjonat da. ER jo vanskelig å si nei..

Skrevet

Uff jeg kjenner følelsen. Min mor bor 25 minutter unna med bil og hun har tre. Omtrent annethvert år må jeg kjøre dit, minst en gang for dagen, for å mate spetaklene hennes, kose med dem og slippe dem inn/ut.

Det verste var i fjor... *sukk* Hun hadde to voksne katter og 5 kattunger! :/

Skrevet

Jeg sa ja til å mate en underlat og vanne planter engang jeg.Å det var greit det å stikke innom å gi den mat.

MEN så ble hun med foreldrene sine som bodde et godt stykke unna, for mannen fikk et jobboppdrag en annen plass, så endte opp med å vanne planter og mate den fuglen i 2 mnd!!!

De var innflyttere, så hun ville være med foreldra da mannen skulle jobbe en annen plass noen mnd.

Så det var ikke helt etter planen min da

Skrevet

Jeg hadde ikke trukket meg om jeg allerede hadde sagt ja, men skjønner det er pesete altså. Bare å forberede seg på svar neste gang hun spør ;o)

Skrevet

At folk har samvittighet til det...? Fatter ikke det.

Nabodamen her prøvde seg også på det samme, men da hadde jeg en ting jeg skulle.

Lurer på om jeg bare ser ut som en push-over...?

*får i ulveklær*

Skrevet

Si til henne at det har kommet opp noe, så dere skal diverse den ene uka, da får hun spørre naboen. Makan!

Skrevet

Det ER umulig å si nei. Spesielt om man ikke har noen unnskyldning.. Synes det er frekt jeg, å få deg til å mate den i 2 uker!! Det er jo leeenge! Ville sagt at det ikke passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...