Gå til innhold

Sex med mindreårig !!! Gi meg svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ei jente som ble sammen med en fyr som hadde blitt dømt for voldtekt to ganger. Han sonet for voldtekt nr. to etter at de ble sammen, og etter det ble han deportert. Nå bor de i Marokko der han er fra og har fått et barn sammen.

Akkurat som deger hun også overbevist om at han er uskyldig, men hva er egentlig sjansen for det når vi vet hvor mye som skal til for å bli dømt i voldttektsaker? Jeg misunner henne ikke situasjonen hun er i, og jeg misunner ikke deg heller hvis dette faktisk er sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, og vips så var bildet borte...!

Skrevet

Shises, tok bort en link ff! Det var bilder eg hadde lagt ut for 2 år siden. Kan legge ut et jævla nytt et om det var det som var problemet. Herregud!!!

Skrevet

Sånn, nå kan alle sammen se hvor mye jeg har forandret meg på 2 år. Guri kor kjekt vi har det, eller ?

Alle fornøyd nå? Kan noen kanskje svare på innlegget mitt `? :) Tusen takk...

Skrevet

Kjip sitvasjon for kjæresten din, men dette ordner seg sikkert.

Politiet ser alvorlig på sånnen saker, så er ikke så rart at han er blitt innkalt til avhør. Vet du om denne 15 åringen har gått til politiet? Eller er det pappaen din som har kontaktet dem?

Pappen din slet vel litt med at du var blit gravid så ung og med en som er en del eldre, tenker at han angrer nå ja!

Hvorfor vil du ikke prate med mammen din om dette?

Lykke til med alt da :)

Skrevet

Du vet ikke alt om han. HI.

Kan være mye du ikke vet, og foreldrene dine vil bare beskytte deg.

Skrevet

Jeg tviler på at hun 15 åringen har gått til politiet. Hun er i dag 18/19 år, i fast forhold og gravid. Typen min har fortsatt kontakt med henne. Så de er "venner" om man kan si det sånn.

Mamma forer meg med at han er en overgriper osv. Jeg føler ikke at hun er rette person å snakke med da. Hun har gjort opp sin mening ved bare å høre en side av saken.

Skrevet

Ok, så da det nok faren din da.

Håper det visser seg at det ikke er noe mer og at med tiden din mor kan komme til å like kjæresten din! Sjønner at hun synes det er litt vannskelig, men det blir nok lettere etterhvert som det nærmere seg fødsel. Hun skal jo få et barnebarn!

Skrevet

Du ser ut som du er 13 og skriver som en 14 åring..... Du burde ikke stole på hva typen din sier til deg, selvfølgelig vil han ikke innrømme at han er pedofil light!! (de som er 20 år og går på smårips i 12 års alderen)

Å tro meg, hvis politiet faktisk avhører han og kanskje til og med beskylder han for noe, da har de noe bevis som du kanskje ikke vet om.

Svært kjip situasjon i og med at du er gravid i tillegg.

Godt mulig hun 18-19 åringen ikke har sagt noe, men hva vet du om det er andre der ute nå som ikke er så gamle som henne som har opplevd det samme??

Håper det vil gå bra med og barnet du bærer... og at typen din får den straffen han fortjener skulle alt være sant.

Skrevet

Synes uansett at det er en smule betenkelig at en mann på 25 omgir seg med 15åringer på fest...

Skrevet

Vanskelig situasjon du har kommet opp i, og det er nok ekstra tungt når du er gravid med barnet hans.

Jeg foreslår at du kanskje snakker med helsesøster om det slik at du får ut litt grums. Hun har taushetsplikt, og er her for å hjelpe deg.

Det jeg også vil si er at om du vil støtte typen din, bør du ikke stille opp med hele historia her på nettet, og i tillegg bruke bilde. Mulig det er ute på bygda, men nå er du med på å spre det til resten av landet. Ikke siert han setter så stor pris på det...

Jeg ønsker deg lykke til med hele saken, og kos deg med spiren i magen:)

Skrevet

Det er langt fra uvanlig på små steder. Da jeg var 15, var guttevennene som jeg var med ofte 20. Jeg synes jo selvsagt at det er litt pussig i dag (flyttet til byen for mange år siden), men slik var det der. Jentene flytter ofte tidlig pga. mangel på muligheter.

Skrevet

Det er uheldig at du går ut med din historie. Blant annet gir du klart utrykk for at sexen mellom 15 åringen og han FAKTISK har skjedd. Hadde hun noe bevis for sitt ord. Vel nå har politiet også kanskje din historie som vil underbygge hans skyld.

Generellt.

Menn som har sex med 15 åringer bør sone den tiden de skal i fengsel, uansett hva jenta har gjort. Dette fordi han var voksen og viste hva han gjorde (å tulle i seg alkohol er ingen unnskyldning da ingen tømte alkoholen ned i halsen hans) og hun er Barn, uten ansvar for egne handlinger. Håper virkelig ikke han fortsetter med sin uansvarlige oppførsel nå etter at dere får barn sammen. Både for egen del, for din del og for sine offres del.

Skrevet

Herregud... hvem som helst kan ha brukt et bilde av henne å skrevet dette, feks jenta han hadde sex med.

uansett, du må rett og slett finne ut om dette er sant eller ikke. Vis di ikke har no bevis og bare skulle avhøre han pga en bekymringsmelding fra faren din eller no vil han være ute fra politistasjonen nå. Ring å hør, han har mobil har han ikke?

men om politiet faktisk har en anmeldelse/bevis å han er i varetekt så bør du faktisk vurdere hvor mye du faktisk kan stole på han.. Husk at det kanskje er en datter du har dær i magen... om det finnes tvil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...