Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg er sammen men en mann på 25år. (Jeg er selv 17) Vi venter en liten baby i februar og gleder oss masse! Men her er problemet: For 3 år siden hadde han fest hjemme hos seg, der også en 15 åring (16 mnd etter) var. Hun var endru og han ganske beruset. Hun la opp til sexen og de hadde seg den kvelden. (sinnsykt dumt av han ja!!!) Men nå har altså en fjær blitt til 10 høns! han skal vist nok hatt sex med mange under 13år! Dette er noen som er helt fjernt for han, og jeg har aldri sett han mer fortvilet! + At det er faren MIN som har lagt opp til det! Han har gravd opp en hel del drit om min kjære... Jeg sitter nå 50 mil unna han på ufrivillig ferie, og mammaen hans ringer meg og sier at han er tatt inn til avhør! Hva mener dere der ute? Jeg veit med hele mitt hjerte at det bare er den ene saken som jeg skreiv om lenger oppe. Fordi resten dør i sin egen urimlighet, og ting som blir sakt kan motbevises osv. Jeg har ikke godt av denne påkjennelsen! Og er livredd for den lille babyen inni magen som heller ikke nytter godt av dette! Plis, gi meg synspunkter!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Blir kvalm av å tenke på hva han eventuelt kan ha gjort med disse 13-åringene. Hvordan kan du være så sikker på at dette ikke har skjedd? En gang sex med mindreårig, alltid.. Hvorfor skal mammen hans forhøre han? Babyen din klarer seg nok :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 En 13-åring kan være ung og søt og et uskyldig barn, men er mange "voksne" 13-åringer som legger opp til sex selv og finner ut etterpå at det var dumt og anmelder... luremus kalles det. Er fint at det er en seksuell lavalder i Norge, men duverden så mange som benytter seg av det og lurer mannen.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 mammaen ringte å fortalte meg at politiet har tatt han inn til avhør. Fordi, som jeg også skreiv: Det dør i sin egen urimlighet, og ting kan motbevises! Og jeg stoler på han, han har vært åpen på absolutt alt!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Helt sikker på at der ikke ligger mer bak denne saken? Man blir jo ikke innkalt til avhør bare sånn uten videre. For barnet sin del tror jeg ikke du har noe å frykte, det ligger nok trygt og godt der det er , men jeg ville ihvertfall kommet helt til bunns i denne saken, tenkt på at denne personen kanskje skal være med å oppdra ditt barn.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Jeg kan selfølgelig ikke vite om det ligger mer bak. Jeg håper bare at ting blir lagt på bordet slik at vi får en avsluttning på det helvete som har vært til nå!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 "En gang sex med mindreårig, alltid.. Hvorfor skal mammen hans forhøre han?" Gud, så mye dumt enkelte klarer å trøkke ut av seg på så kort tid. Anonym har faktisk dikta opp et nytt uttrykk her : "en gang sex med mindreårig, alltid...." Ha ha ha, jeg ler meg skakk! :-D Og det er jo selvfølgelig ikke moren hans som har innkalt sønnen til avhør, kjøtthue.....*rister på hodet* Uansett hva som er sant eller ikke i denne saken, babyen din klarer seg HELT fint. Håper uansett sannheten kommer fram. Lykke til videre.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Hvis han ikke har gjort noe, har han ikke noe å bekymre seg for heller. I alle fall hvis det kan bevises at det er bull. Og jo, man kan bli tatt inn til avhør av "ingenting", det er nok at noen tipser politiet om noe såpass alvorlig, så får man nok en telefon/besøk av dem. Det verste med slike saker er at vedkommende må leve med et råttent ettermæle i årevis framover, for ikke å si all evighet. Skyldig eller ei, det som er mest interessant å snakke om over ettermiddagskaffen, er det folk tror på. Dessverre.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 ...og ellers HELT enig med annie 16.00.... noen ganger får jeg helt utslett av å lese det som skrives her inne.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Tusen takk for svar! Men føler meg totalt rådvill! Hadde jeg bare vært på samme plassen som han i det minste, og ikke på en "ferie" som ble et reint helvete med møter med barnevern osv... Og har heller ingen andre å snakke med enn mora til typen min, fordi mine foreldre har gjort opp sin mening. Og mor mi blir shitt pissed på meg fordi jeg ikke snakker med ho om saken, men med mora til typen! Uff... Blei mye klaging. men har ingen å snakke med om det!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 det jeg tenkte når jeg leste innlegget ditt var at faren din ikke takler at du skal få barn nå så ung som du er, og barnefaren er mye gamlere enn deg. siden du skriver at det er faren din som har gravd opp all dritten.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Mhm, og nå angrer faren min som en hund på at det er gått så langt! Har lyst å si en hel remse med stygge ord. Men skal prøve å holde meg relativt rolig, og oppføre meg så voksent som mulig, i motsetning til andre!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Hvorfor har du vært medelm her siden 9 oktober 06 om du bare er 17 år ?
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Det var kjempe vesentlig sant ? Nei... Noen her inne virker som de tenker med feil kroppsdel til tider... UFF...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #15 Skrevet 22. juli 2008 er det gøy å sitte å dikte opp slike historier, gøy at folk tror på deg og svarer deg? Ler du ikke rått bak ryggen deres da?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #16 Skrevet 22. juli 2008 Det ser ut som han liker unge jenter. Du selv er jo bare 17 år og gravid med han. Så da må dere ha vært sammen en stund. Kanskje det er mer i dette enn du vet.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #17 Skrevet 22. juli 2008 Tror du jeg sitter å dikter opp en slik historie, og skriver under med nicket mitt? det er greit nok at kanskje du ikke tror på det. Men det er nok sant. Du skal bare være glad for at det ikke er din hverdag, men min! Og om du ikke har noe annet å kommentere enn hvorfor ditt og hvorfor datt, så kan du la være å si noe. hadde ikkje planer om å legge ut et seriøst innlegg hvor folk kunne komme kritikk som ikke handlet om det eg trengte hjelp til!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #18 Skrevet 22. juli 2008 jeg har vært sammen med han siden feb, og før det hadde han et 4 år langt forhold til ei på 21. Det er greit nok at jeg er ung, men det er forskjell på meg som er 17, og ei på 13...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #19 Skrevet 22. juli 2008 Finner rart at 1: Du er inne på en side som er for mennesker MED barn 2:sier du er 17 og gravid, og at du har vært medlem i 2 år. og sist men ikke minst, det spiller ingen rolle om du heter Kurt eller Christina, du er like anonym forde. Dessuten finner jeg det også rart at du slenger kritikk tilbake på kritikkspørsmål om du er så ung og liksom ikke har vært her før, og ikke kjenner til hva som har skjedd her før. Så jeg er enig med anonym som syntes det var rart med profilen din ja. Hilsen anonym 2
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #20 Skrevet 22. juli 2008 Jeg laget meg en profil for leenge siden fordi jeg er intr i alt med svangerskap osv. Jeg var ute etter info og dette var et godt nettsted å finne det på. Jeg går også helse og sosial og trenger dermed infoen jeg får herfra i faga mine. Har også planer om å bli jordmor når den tid kommer. Syns det er dumt av folk å dømme så fort. Jeg er ingen uærlig person, på noen måte. Og jo, jeg er gravid. Jeg er 11 uker i morgen. Ikke vær så kritiske!
___ Skrevet 22. juli 2008 #21 Skrevet 22. juli 2008 Du vet ikke om det er sant eller ikke. Et forelsket hjerte er ikke til å stole på. Forhåpentligvis har du rett og ingenting har hendt. Hvis det bare er løse rykter uten hold i, blir han sikkert raskt satt fri og saken henlagt.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #22 Skrevet 22. juli 2008 Anonym 17:09: Denne siden er både for bim og dib, så det er ikke kun for de MED barn...
EinFrosk Skrevet 22. juli 2008 #23 Skrevet 22. juli 2008 Det er alltid ulovlig å ha sex med en mindreårig, enten de setter seg på kuken og roper TA MEG! eller ikke. 13 åringer er ikke ansvarlige for sine handlinger, men det er voksne. Tror ikke det er så mange som anmelder frivillig sex, men det kan faktisk andre f.eks foreldre gjøre også. Mannen blir ikke lurt, han vet at det er ulovlig med mindre jentene sier de er 16 eller eldre og det virker sansynlig.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #24 Skrevet 22. juli 2008 Du er ikke så VELDIG anonym når du har bilde av deg selv på profilen din. Hvis dette mot formodning er sant så skjønner du sikkert at de som er fra samme sted som deg nå vet alt det der om typen din og de unge jentene siden de har sett bilde av deg.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #25 Skrevet 22. juli 2008 Er fra en såpass liten plass at det er nok på bygda allerede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå