Sessa ruger igjen... Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #26 Skrevet 22. juli 2008 Ja, det er i hvert fall noe positivt med å gå leeeeeeeeeeeeeenge over. Men jeg hadde regnet med å bli ferdig før helgen altså... Hvis Linus går med på det da.
Mersa og gutta <3 Skrevet 22. juli 2008 #27 Skrevet 22. juli 2008 Uff, ja håper virkelig du slipper å gå så lenge Sessa!
Scorpiogi Skrevet 22. juli 2008 #28 Skrevet 22. juli 2008 Mersa og Sessa: Årets augustklubb er fine greier, Det hadde vært noe å satse på for dere! Dere er velkomne! ) Sessa: Tror du og mannen får ha en stormfull aften i kveld, om du skjønner ;o) Da skal du se det blir sus i serken...! ingenting er som god, gammel stripping med litt orgasmer attåt
Scorpiogi Skrevet 22. juli 2008 #29 Skrevet 22. juli 2008 Oi, det hørtes litt dirty ut! hehe... altså, stripping som i livmor-greier, mente jeg ;o) Du skal slippe å strippe for mannen din altså.... ;D
Mersa og gutta <3 Skrevet 22. juli 2008 #30 Skrevet 22. juli 2008 hoho Veldig bra skrevet Scorpiogi! Og det beste av alt var at jeg overhode ikke tenke på stripping som i ta av seg klærne! Litt små fiksert på fødsler tror jeg hehe :-P
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #31 Skrevet 22. juli 2008 Hehe, Scorpiogi! Da vi kom til mamma og pappa og fortalte at jeg var blitt strippet sa mannen: "Jeg ble jo så skuffa, for det var jo ikke sånn stripping jeg hadde sett for meg!" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå