Gå til innhold

Da drar jeg på kontroll på sykehuset....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får se hva de sier ang modenhet og sånn. Kanskje det er en mulighet for at jeg får barn i løpet av dette året!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til, så får jeg håpe jeg ikke føder før deg *flire*

Skrevet

Lykke til, krysser fingrene for at du føder i løpet av kvelden natta jeg ;-)

Skrevet

Lykke til. Får si som jeg sa til datteren min forrige uke. Om to uker har du iallefall født!!! 100 % sikkert! Håper det er noe til trøst. Satser på at de tøyer litt i deg, så blir det kanskje baby i løpet av morgendagen....

Klem

Skrevet

Lykke til;) Håper vi får oppdatering etterpå..hihi.

Skrevet

Håper du blir røsket litt i! Lykke til!

Skrevet

Spennende dette her... Lykke til:)

Skrevet

Lykke til

Skrevet

Tenkt om du blir (er blitt) satt i gang da?? Åååååå....er spennende dette altså!

Skrevet

Nå synes jeg det har gått aaaaaaaaaaaalt for lang tid uten en oppdatering altså!!!!!!

Skrevet

Er Linus på vei eller?????

Kanskje du bare har andre ting å gjøre enn å løpe inn på dib og oppdatere oss over middels nysgjerrige damer.......hmmm....MAKAN!!!!

;-P

Skrevet

DA kan jeg oppdatere! Var to timer på sykehuset (en time venting) og så dro vi en tur til mamma og pappa og spiste kanelboller etterpå. ;)

Var jo en helt vanlig sv.skaps kortroll jeg skulle på så først ble det målt blodtrykk og jeg ble lagt til registrering. Spurte jm om hun hadde mulighet til å sjekke ståa i underetg. og hun sa at det skulle hun og hun kunne gjerne strippe litt og kanskje jeg ville ha noen nåler i tillegg? Jeg takket ja til alt og satt derfor og med ctg og 8 nåler i en gooood halvtime i hvert fall. Hadde en nål i hodet, en helt nede ved skambeinet en i hver hånd, en i hvert kne og en i hver fot. Målingene var fine, men Linus sov litt så jeg fikk litt saft og vips så var det fest i magen. I tillegg kunne jm fortelle at jeg hadde noen tak i magen, som jeg ikke hadde kjent noe til. Etter målingene undersøkte hun meg og kunne fortelle at jeg hadde litt igjen før jeg var moden (må innrømme at jeg ikke helt skjønte hva som gjensto, men det var noe som var litt hardt eller no...), men hun fikk inn to fingre og fjernet eller pirket eller hva det nå var på en hinne oppi hutti! Følte at jeg hadde armen hennes helt opp til albuen oppi stasen - var ikke kjempe godt for å si det sånn. Håper at nålene og strippinga kan hjelpe på litt, så noe kanskje skjer snart. Kjenner jeg er veldig øm i magen og tror jeg må prøve å bevege meg litt utover kvelden, gå en liten tur i veien eller no. Hvis ikke er det tilbake på lørdag til overtidskontroll... I verste fall (i følge info skriv på sykehuset) går jeg til 2. august før jeg blir satt i gang... men såååå pesimistisk er jeg ikke altså. ;)

Skrevet

Kjekt med stripping og akupunktur da! Håper veldig på at det hjelper! Eller kanskje det er mammas kanelboller som gjør utslaget? hehe

2 aug???? Nei det går bare ikke ann! Linus kommer før det :-)

Skrevet

Ja, hadde jo liksom håpet at det skulle bli litt tid mellom bursdagene til ungene...

Skrevet

Phø, nei sååååå lenge kan du ikke gå. Spis mere kanelboller,har jo skjønt du er glad i det hehe. Får håpe strippingen hjelper. Ut å gå tur nå, bakker og trapper, osv og kanskje litt moro med mannen etterpå. Håper for din del at det skjer noe snart da,kjedelig å vente så på det store som skal skje:)

Skrevet

Jeg grøsser ved beskrivelse av denne strippingen..men i nøden....håper det hjelper på!

Skrevet

21 dgr over?! OMG!!! Får håpe strippinga og nålene hjelper da:):):) Kom ut Linus!!!! =)

Skrevet

3. august...

Trodde liksom at vi skulle ha i hvert fall et par uker mellom ungenes bursdag... ;) Blir jo bare tettere og tettere for hver dag som går.

Skrevet

Hmm, jeg gikk 16 dager over med guttongen! DEt var LAAANGE dager det. Men ut kom han helt av seg selv. Slapp å bli igangsatt.

Hadde n alltids spist kanel, ananas krydder, drukket ammete..... Prøvd det meste ja! Uten at det virket.

Skrevet

Frøkna kom av seg selv 12 dager på overtid, så jeg vet jo at det kan skje av seg selv når som helst, men jeg har holdt motet oppe med å tenke det verste hva det gjelder overtid en stund nå. Jeg merker at det begynner å bli nok nå. Trodde man fødte raskere med andremann, jeg!

Skrevet

Linea og Linus - herlige navn sammen, da! Håper lille Linus kommer ut snart =)

Skrevet

Takker! ;) Vi er i hvert fall knallfornøyd med navnevalget, og det er jo i grunnen det viktigste. ;)

Skrevet

Å! Kom til å tenke på en ting...Om du ikke føder før 1, 2 aug. og jeg 20 aug, så blir vi jo med i ny augustklubb sammen!!! Sprøtt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...