It's all about me Skrevet 22. juli 2008 #26 Skrevet 22. juli 2008 Ammet i 13 mnd og tenkte at nå var det nok....
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #27 Skrevet 22. juli 2008 Jeg ammet akkurat 3 uker!! Bare trøbbel fra ende til annen, med en unge som hylskrek hver gang han skulle ha mat. Sovnet så fort han fikk tak i puppen etc.. Ammet hvert 10 minutt i 3 døgn før jeg ikke orket mer. Angrer ikke for at jeg ga opp.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juli 2008 #28 Skrevet 22. juli 2008 Første: 6mnd. Hun foretrakk da dessverre flaske foran pupp... Jeg studerte, og pappan var hjemme med henne. Ble vanskelig å holde oppe produksjonen. Gav meg sikkert litt for lett... Andre: Ammet i 16 mnd. Da var produksjonen på kraftig OPPtur!!? Og da bestemte jeg meg for å slutte. Tredje: 26 mnd. Var gravid med nr. 4, og ville stoppe i god tid før termin, for å unngå sjalusi og sånt. Fjerde: Fullammet i 6 mnd, og ammer ennå, han er 7mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå