Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 21. juli 2008 #26 Skrevet 21. juli 2008 >> Ti fingre? Mmm har det >> Pen bukse til 2000kr? Nesten >> En ipod? Jepp >> Kort eller langt hår? Laaaangt >> Kjørt i fylla? Nope >> Driti deg ut? Jada >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondine >> Bart/skjegg? Hehehe neeeeei... >> Allergi? Har hatt >> Piercing? Nei >> Tattovering? 2 stk., 1 veldig kul og en mindre kul... EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Niet >> Moped/bil? Niet >> Mobil? Klart >> Kredittkort? JA >> En dress? Jepp >> Pen kjole? Ja >> En rosa seng? Niks >> Et dyr? Nei >> En rose? Nei >> En boxer? Bruker bare det >> En data? Ja selvfølgelig HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Ææææsj >> Løpt fra naboen? Nope ikke som jeg kan huske >> Møtt julenissen? Klart jeg har!! >> Blitt operert? Ja >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? Hver dag >> Møtt en kjendis? Jepp >> Vært i utlandet? Maaaaange ganger >> Fått husarrest? Nei, mamma hadde ikke noe tro på den slags >> Fått en 1'er på en prøve? Hmmm >> Vært i en musikkvideo? Nope, man har vært med på en reklame film i Thailand *fnis* >> Slåss? Jada HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Snowboard!!!!! >> Sommeren? Deilig >> Fotball? VIF:))) >> Britney Spears? Stakkars >> Bimboer? kjenner ingen, så veit ikke >> Gule tenner? ulekkert >> Fjortisser? Fin tid >> Playere? Hehehe >> Skolen? Ferdig foreløbig >> Musikk? RAP! VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Kommer ann på >> Svømmet med delfiner? Klart >> Blitt en stand-up komiker? Nope >> Barbert deg skalla på hodet? NEI >> Blitt det motsatte kjønn? nei >> Blitt modell? aldri >> Sunget solo på en fotballstadion? aldri i livet >> Dratt til Afghanistan? ikke nå...
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #27 Skrevet 21. juli 2008 >> Ti fingre? Jepp, med like mange lange negler på... >> Pen bukse til 2000kr? Tror den dyreste buksa jeg har koster 700 spenn jeg... >> En ipod? Jepp, to. Og IPhone har jeg når jeg kommer hjem fra ferie. >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri! >> Driti deg ut? Frequently... >> Blondt, rødt eller brunt hår? Brunt. >> Bart/skjegg? Nope. >> Allergi? Melk og flyvende ting som stikker. (mygg, veps osv) >> Piercing? Ikke nå mer... >> Tattovering? Jeg er et blankt lerret! EIER DU... >> En bh? Opptil flere faktisk... >> Sangstemme? Jepp, som katten... >> Moped/bil? 2 biler, en MC (som vel egentlig er mannens, siden jeg ikke har mclappen) >> Mobil? Opptil flere, hvorav ingen av de funker som de skal:p >> Kredittkort? Jepp... >> En dress? Nix. >> Pen kjole? Opptil flere, stort sett rosa eller sort. >> En rosa seng? Dårlig med det gitt. >> Et dyr? 5 katter, en mann... >> En rose? Nei, mange, har rosebusker i bedet mitt. >> En boxer? 4 tror jeg faktisk >> En data? Jepp, en herlig liten mac, HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Nei, noen sa at det var vorter som kunne finne på å dukke opp. >> Løpt fra naboen? Jepp, hun flytta... >> Møtt julenissen? Har tom vært nissemor en julaften! >> Blitt operert? Ja >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? Det har forekommet. >> Møtt en kjendis? Opptil flere, bor også med en semikjendis >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Jadaaaa >> Fått en 1'er på en prøve? Aldri >> Vært i en musikkvideo? Ja >> Slåss? Ja, i mine yngre dager HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Den er grei nok den >> Sommeren? Deilig, så lenge det faktisk er litt sommer >> Fotball? *grøss* >> Britney Spears? Stakkars stakkars dame >> Bimboer? Morsomme dyr. >> Gule tenner? Go buy Colgate... >> Fjortisser? De er morsomme de! Så lenge de ikke er i nærheten av meg for lenge. >> Playere? Også morsomme, spesielt når jeg er ute med jentene og de begynner å bli småbrisne... Disse disse >> Skolen? Hvilken av dem? Grunnskolen; på tide med litt skole som vet hva differensiert betyr. VGS; samme som over Høyskolen jeg har gått på; kanskje på tide å faktisk utfordre elevene? >> Musikk? Er trivelige saker. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Nei takk. >> Blitt en stand-up komiker? Det kunne jeg faktisk tenke meg >> Barbert deg skalla på hodet? Neeeh, står over >> Blitt det motsatte kjønn? Nei. >> Blitt modell? Har prøvd >> Sunget solo på en fotballstadion? Da hadde det ikke vært noen andre der, iallefall ikke når jeg hadde sunget litt! >> Dratt til Afghanistan? Ja, dersom jeg ikke hadde barn
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. juli 2008 #28 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Ja faktisk:) >> Pen bukse til 2000kr? Nei, var nok ikke så dyr nei.. >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Kort men sparer..(igjen) >> Kjørt i fylla? Nei, bortsett fra en gang på moped da jeg ikke visste jeg hadde blitt servert alkohol. Men var heldigvis ikke så mye, men det satte sine spor i meg.. >> Driti deg ut? Flere ganger til dagen i perioder.. >> Blondt, rødt eller brunt hår? kommunegrått som fort blir farget >> Bart/skjegg? Nei heldigvis ikke.. >> Allergi? Nei ikke som jeg vet om.. >> Piercing? Bare i ørene.. >> Tattovering? nei og glad for det nå egentlig.. EIER DU... >> En bh? Heldigvis mer enn en også ja.. >> Sangstemme? Som en skjære med forstoppelse >> Moped/bil? to biler sammen med maen.. >> Mobil? ja hadde ikke klart meg uten.. >> Kredittkort? Ja, men lærte av en gang at det er lurt å ikke bruke det >> En dress? ja, men får den ikkje på meg lenger.. >> Pen kjole? Ja, henger noen i skapet.. >> En rosa seng? Nei >> Et dyr? Har 4 dyr her i huset.. >> En rose? ja både ute og inne.. >> En boxer? nei ikke nå.. >> En data? Ja min egen private:) HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? nei, fysj, klare ikkje ta på dei en gang.. >> Løpt fra naboen? ja som barn gjorde me nok litt sånn, og som student hehe.. >> Møtt julenissen? Ja er gift med han:) ho ho ho >> Blitt operert? Ja, to ganger og skal snart til med tredje gang.. >> Sovet i telt? Ja mange ganger men veldig mange år siden nå.. >> Snakket til deg selv? det gjør jeg hele tiden, svarer meg selv også. >> Møtt en kjendis? Ja både og.. >> Vært i utlandet? ja >> Fått husarrest? kan ikke huske det.. >> Fått en 1'er på en prøve? ja klarte å få til det også.. >> Vært i en musikkvideo? Nei ingen som ville ha meg med.. >> Slåss? Ja..Men ikke sånn kjempealvorlig. Mest med søsken.. HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Liker når det er frost, bart, eller fin snø og sol.. >> Sommeren? Flott så lenge det er sol mesteparten av tiden.. >> Fotball? Sjelden.. >> Britney Spears? Det var en gang... >> Bimboer? hmmm..ja, nei vet ikke.. >> Gule tenner? æsj æsj æsj, kom seg til tannlegen og blek!!! >> Fjortisser? Er herlig å være fjortis en gang i blant.. >> Playere? At ikke folk gjennomskuer.. >> Skolen? Blir fin nå som den er helt nyopp-pusset.. >> Musikk? Like masse forskjellig, rolig, robbie williams, men ikkje heavy og tecno.. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei hadde nok fått hjertestans.. >> Svømmet med delfiner? nei klare meg fint uten... >> Blitt en stand-up komiker? Måtte nok hatt litt (les:mye)alkohol før >> Barbert deg skalla på hodet? Ikke sånn uten videre.. >> Blitt det motsatte kjønn? Nei stakkars mannfolk. >> Blitt modell? Ha ha, bra noen har humor.. >> Sunget solo på en fotballstadion? ehh, NEI!! >> Dratt til Afghanistan? Ja hadde nok vært spennende land å sett..
Zikosu og William Skrevet 21. juli 2008 #29 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? jepp,ti tær også faktisk... >> Pen bukse til 2000kr? næsj,skal med det da?? >> En ipod? jepp,men mangler ledningen... :S >> Kort eller langt hår? litt over halvlangt >> Kjørt i fylla? vil ikke kalle det fylla,men etter et par pils >> Driti deg ut? have I ever....opptil flere ganger det vel... >> Blondt, rødt eller brunt hår? brunt >> Bart/skjegg? nææææi,tullespørsmål... >> Allergi? nope...eller teller allergi mot teite folk?? >> Piercing? nei,ikke planer om å få det heller >> Tattovering? nei,men planer om å få meg det EIER DU... >> En bh? opptil fler >> Sangstemme? ja,men har mistet den for tiden >> Moped/bil? en og en halv bil (ene er krasjet...) >> Mobil? seffern >> Kredittkort? nei,skumle greier det >> En dress? ja,men den passer for tiden ikke... >> Pen kjole? noen få >> En rosa seng? nei,skal jeg med det da? >> Et dyr? hund og skal få katt >> En rose? uti hagen >> En boxer? ja,godt å gå med det >> En data? Ja selvfølgelig,hvordan ellers skulle jeg fått til å svare på dette? HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? iiiiiiiisj >> Løpt fra naboen? ja...etter å ha robbet gulrotåkeren hans... >> Møtt julenissen? tro'kke på nissen jeg >> Blitt operert? Ja, mange ganger >> Sovet i telt? Ja,men er ikke akkurat noe friluftsmenneske... >> Snakket til deg selv? hele tiden >> Møtt en kjendis? ja >> Vært i utlandet? klart det >> Fått husarrest? konstant,var en pøbel... >> Fått en 1'er på en prøve? ener som i best eller dårligst?fått begge deler da,men.... >> Vært i en musikkvideo? næi...vil ikke det heller... >> Slåss? hummmmmm....har vel kanskje det... HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? brrrrrrrrr....hater å måke snø... >> Sommeren? mmmmmm....så lenge det ikke regner.... >> Fotball? RBK RBK RBK!!! >> Britney Spears? hæ,hvem?? >> Bimboer? er morsomme...hihi...de tror jo på alt du sier... >> Gule tenner? hørt om tannbørste og tannkrem?? >> Fjortisser? bedre det en med førstisser som tror de er fjortisser... >> Playere? prepare to get played back... >> Skolen? var det dit jeg gikk hver dag når jeg var yngre?? >> Musikk? må ha det!! VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? jaaa >> Svømmet med delfiner? Ja,hvorfor ikke >> Blitt en stand-up komiker? Nei...er kanskje morsom,men ikke på kommando >> Barbert deg skalla på hodet? spørs hva jeg hadde fått for det... >> Blitt det motsatte kjønn? nei,hvorfor i alle dager skulle jeg det... >> Blitt modell? er for lav...men liker ikke kameraer heller så kanskje like greit... >> Sunget solo på en fotballstadion? absolutt......ikke.... >> Dratt til Afghanistan? nei,men er til stadighet i langtvekkistan
Gjest lillehi Skrevet 22. juli 2008 #30 Skrevet 22. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? sist jeg sjekket så! >> Pen bukse til 2000kr? nope >> En ipod? niks >> Kort eller langt hår? litt over halvlangt >> Kjørt i fylla? har ikke lappen, men ville aldri gjort det!!! >> Driti deg ut? åjada...... >> Blondt, rødt eller brunt hår? mørk blond >> Bart/skjegg? håper ikke det!! >> Allergi? nei heldigvis ikke! >> Piercing? ja, har en liten i nesen >> Tattovering? nei,men har veldig lyst på!! EIER DU... >> En bh? mange >> Sangstemme? overhodet ikke! >> Moped/bil? niks >> Mobil? åffkårs :-) >> Kredittkort? nei >> En dress?nei, men har lyst på >> Pen kjole? nei >> En rosa seng? niks >> Et dyr? en hvit undulat som heter Snehvit! Og har lyst på katt :-) >> En rose? nei, kan ikke huske sist det kom inn i huset :-( >> En boxer? nei >> En data? yepp, flau for å si det, men er nesten avhengig..... HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? prøvde når jeg var liten, men den flyktet stakkars... >> Løpt fra naboen? hvorfor skulle jeg det? >> Møtt julenissen? selvfølgelig :-) >> Blitt operert? Ja, tre ganger >> Sovet i telt? Ja, i min ungdom,altså lenge siden!! >> Snakket til deg selv? ofte!! >> Møtt en kjendis? ja >> Vært i utlandet? mange ganger >> Fått husarrest? en gang >> Fått en 1'er på en prøve?yepp, både som beste og dårligste karakter! >> Vært i en musikkvideo? nehei........ >> Slåss? en gang, i femte klasse!! Tapte med glans! Hehe.... HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? greit nok, så lenge det ikke er snø!! >> Sommeren? liker sommer bedre, men ikke når det er så veldig varmt!! >> Fotball? noe av det teiteste jeg vet!! 22 mannfolk som sloss om en lærkule!!!!! Blæææ......... >> Britney Spears? patetisk >> Bimboer? teit >> Gule tenner? vet om større problemer!! >> Fjortisser? vel, vi ha alle vært der!! >> Playere? ??? >> Skolen? likte meg godt der jeg!! >> Musikk? hører på av og til VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? åja!! >> Svømmet med delfiner? absolutt, det er en drøm >> Blitt en stand-up komiker? definitivt ikke!! >> Barbert deg skalla på hodet? hvis jeg måtte så >> Blitt det motsatte kjønn? hadde vært gøy for en dag >> Blitt modell? nei >> Sunget solo på en fotballstadion? niks, tenker jo litt på mine medmennesker!! >> Dratt til Afghanistan? ja, absolutt, men hadde foretrukket at det var fred der før jeg dro!!
Scorpiogi Skrevet 22. juli 2008 #31 Skrevet 22. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Jepp >> Pen bukse til 2000kr? hæhæ! nei... >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Kort! >> Kjørt i fylla? Nei!! >> Driti deg ut? Stadig vekk ;o) >> Blondt, rødt eller brunt hår? Mørkt, altså brunt.... >> Bart/skjegg? Hårvekst overalt jeg!! Men ikke alt synes så godt >> Allergi? Lukta av de baderomsdufterne de selger på Nille... >> Piercing? Nei >> Tattovering? Nei EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Hehe... Alle som har stemme kan vel synge.. Pent? Nei.... >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Ja >> Kredittkort? Jada >> En dress? Ja, men den er 6 nummer for liten.. >> Pen kjole? Jess! >> En rosa seng? Neii >> Et dyr? Hund >> En rose? Tørkede ja... >> En boxer? som i undertøy? ikke jeg, nei.. >> En data? JA, faktisk... HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Hehe, er frosk en metafor eller? Nei, ikke en ordentlig... >> Løpt fra naboen? Nei.. >> Møtt julenissen? Ja! Men fyren løy så det smalt i... >> Blitt operert? Nei, gudskjelov! >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? All day! >> Møtt en kjendis? Ja, det har jeg... kjent for meg i allfall.. >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Ja! Hmf... >> Fått en 1'er på en prøve? Ener, som i topp? Det tror jeg ikke.. >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? Ja.. HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Liker den >> Sommeren? Den duger, men ikke min favoritt.. >> Fotball? Greit nok.. >> Britney Spears? Er jo et helt vanlig menneske...Syns litt synd i henne pga media-hetsen.. >> Bimboer? En myte... >> Gule tenner? Vanlig... >> Fjortisser? DEr en tilstand, ikke en alder.. >> Playere? Aldri møtt.... >> Skolen? Stadig vekk.. >> Musikk? Jobben min VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Skulle ønske jeg torte.. >> Svømmet med delfiner? De er penere på avstand, har ikke noe behov for å svømme med de.. >> Blitt en stand-up komiker? huff, nei! >> Barbert deg skalla på hodet? Må man, så må man.. >> Blitt det motsatte kjønn? Ikke for godt nei! >> Blitt modell? Nei, det tror jeg ikke. De ville nok ikke hatt meg heller >> Sunget solo på en fotballstadion? *grøss*....men kunne spilt noe..? >> Dratt til Afghanistan? Ikke som det er nå..
heisand? Skrevet 22. juli 2008 #32 Skrevet 22. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? ja >> Pen bukse til 2000kr? nei >> En ipod? ja >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? hvem har ikke d? >> Blondt, rødt eller brunt hår? mørkblondt >> Bart/skjegg? ja sparer for hardelivet >> Allergi? Ingen. >> Piercing? Nei. >> Tattovering? 0 EIER DU... >> En bh? i skapet >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil i garagen >> Mobil? ja hundre stk som ik funker >> Kredittkort? Ja, men ikke i bruk. >> En dress? nope >> Pen kjole?Jepp >> En rosa seng? overhode ik >> Et dyr? pus >> En rose? Ikke nå >> En boxer? ja for kjipe dager >> En data? ja HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?ja han ble til en prins >> Løpt fra naboen? hæ? >> Møtt julenissen? ja broren min >> Blitt operert? nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? christian a1 >> Vært i utlandet? Ja flere ganger >> Fått husarrest? hehe >> Fått en 1'er på en prøve? ja!! hihi... >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? Nei. HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? snowboard >> Sommeren? brun, vel ik j >> Fotball? blæææ >> Britney Spears? klarer seg >> Bimboer? >> Gule tenner? motbydelig >> Fjortisser? alle har vært der >> Playere? ok tro hva du vil >> Skolen? Hva r d? >> Musikk? tralalla VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? nope, det hadde vært gøy >> Blitt en stand-up komiker? Niks >> Barbert deg skalla på hodet? neeeeeeeei >> Blitt det motsatte kjønn? nei fyflate ass >> Blitt modell? Niks >> Sunget solo på en fotballstadion? stakkars publikum.(d sier jeg og) Nei
RødRev Skrevet 22. juli 2008 #33 Skrevet 22. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Check! >> Pen bukse til 2000kr? Nei, så mye penger bruker jeg ikke på klær- >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? langt. >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Hele tiden. (hvis vi mener som en metafor!!) >> Blondt, rødt eller brunt hår? Brunt med rødt skjær >> Bart/skjegg? hehe, nei.. >> Allergi? Støv og hund. >> Piercing? Jeg har fremdeles tre i ørene, har hatt i nesen, leppen og navlen også. >> Tattovering? nei. EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? yes >> Moped/bil? Bil, Nei. >> Mobil? Jada- >> Kredittkort? Ja, men tror aldri jeg har brukt det. >> En dress? Nei, det er ikke min stil. >> Pen kjole?Det er heller min stil, så ja. >> En rosa seng? Nei. >> Et dyr? Nei, skulle gjerne hatt!. >> En rose? Nix. >> En boxer? Nei. >> En data? Ja. Pluss en veldig sliten lap top. HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Nei. >> Løpt fra naboen? Nei. >> Møtt julenissen? Ja altså, en av hans hjelpere i alle fall. >> Blitt operert? Nei. >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? I følge min mann gjør jeg det stadig vekk. >> Møtt en kjendis? Jess. >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? En gang da jeg var fjorten og mamma fikk nok. >> Fått en 1'er på en prøve? Teller A og 6? I så fall; jess. >> Vært i en musikkvideo? Nei. >> Slåss? Tja..på en måte. Jeg brukte munnen og han brukte neven. Men vi var ti år gamle. HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Koselig rundt juletider. >> Sommeren? Herlig! >> Fotball? Synes det er utrolig kjedelig. >> Britney Spears? Hun virker ikke som om hun har det helt bra for tiden. >> Bimboer? Det er synd når folk gjør seg dummere enn de er, og sminker seg styggere enn de er. Det er ikke pent med orange fjes og hvitt hår. >> Gule tenner? Tja, det har vi vel alle til dels.? >> Fjortisser? Veldig irriterende, men må minne meg på at jeg har vært der selv en gang. >> Playere? Haha.. driter i de. >> Skolen? Har stort sett gode minner, og er takknemlig for det norske skolesystemet. Gratis og for det meste veldig bra!! >> Musikk? Jeg elsker musikk, særlig når den rører ved meg og gir meg følelser. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? ja, det er sikkert fantastisk >> Blitt en stand-up komiker? Det hadde jeg ikke turt! >> Barbert deg skalla på hodet? Hvis jeg fikk masse penger kanskje.. >> Blitt det motsatte kjønn? Nei takk. >> Blitt modell? tror ikke det.. >> Sunget solo på en fotballstadion? Det kunne jeg ha gjort!! >> Dratt til Afghanistan? Kanskje det..
Mine <3<3<3 Skrevet 22. juli 2008 #34 Skrevet 22. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Selvfølgelig...??? >> Pen bukse til 2000kr? Nei, har andre ting å bruker penger på >> En ipod? Ja, 2 stk >> Kort eller langt hår? Langt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Tja... >> Blondt, rødt eller brunt hår? Brunt >> Bart/skjegg? Hmmm, har vel en liiiiiten bart innimellom (når jeg er sløv og lat) >> Allergi? Ingen >> Piercing? Ja, 3 stk >> Tattovering? Ikke enda EIER DU... >> En bh? Ja.... mange >> Sangstemme? >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Selvfølgelig >> Kredittkort? Ja, men er ikke så ofte penger det >> En dress? Ja, men den passer visst ikke lenger =( >> Pen kjole? Noen >> En rosa seng? Nei, svart >> Et dyr? 2 katter >> En rose? Rosebusk ute >> En boxer? Nei >> En data? Klart ja... bærbar HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? NEI!!! Og aldri skal jeg det heller >> Løpt fra naboen? Nei >> Møtt julenissen? Om det var den ekte julenissen, tviler jeg litt på da... >> Blitt operert? Ja >> Sovet i telt? Ja, og det er like grusomt hver gang >> Snakket til deg selv? Å, ja da... hender innimellom det >> Møtt en kjendis? Har møtt noen "kjendiser" ja... >> Vært i utlandet? Ja... maaaange ganger >> Fått husarrest? Å ja, fått MYYYYE husarrest i min tid som ung >> Fått en 1'er på en prøve? Ja >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? Ja, faktisk.... flere ganger HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Helt grei >> Sommeren? Helt grei >> Fotball? Skikkelig teit >> Britney Spears? Samme som fotball >> Bimboer? OH MY GOD lissom At det går an >> Gule tenner? Rimelig udelikat >> Fjortisser? Deter en egen rase >> Playere? Joda... >> Skolen? Må vel like den, da jeg utdanner meg som lærer, eller...??? >> Musikk? Fint å høre på når man kjører bil VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Ja, men nå er jeg på bakken... mulig jeg hadde endret mening når jeg var oppe i flyet... >> Svømmet med delfiner? Ja, det er en drøm jeg har hatt lenge >> Blitt en stand-up komiker? Nei >> Barbert deg skalla på hodet? Det har jeg faktisk gjort.... >> Blitt det motsatte kjønn? Nei, hvorfor det?? >> Blitt modell? Nei >> Sunget solo på en fotballstadion? ALDRI I VERDEN >> Dratt til Afghanistan? Står ikke høyest på lista mi
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 22. juli 2008 #35 Skrevet 22. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Har visst det! >> Pen bukse til 2000kr? nei! >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? flere ganger:P >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt >> Bart/skjegg? hehe, Nei! og takk for det! >> Allergi? Ingen. >> Piercing? Nei, me har hatt 3 stk >> Tattovering?nei! au! EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil, 2 stk >> Mobil? jess! >> Kredittkort? nei, vil ikke ha det heller! >> En dress? Jepp, lekkert med damedresser. >> Pen kjole? Jepp >> En rosa seng? nei >> Et dyr? 3 katter! >> En rose? Nei >> En boxer? Nei. >> En data? Ja selvfølgelig. Sitter jo her hele dagen!! HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Nei >> Løpt fra naboen? Når jeg var liten: >> Møtt julenissen? Iallefall en som er utkledd >> Blitt operert? Nei, men måtte på opr. stuen å syes etter fødsel.. teller det? >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? Jess >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? oh yes! >> Fått en 1'er på en prøve?ehm... ja:( >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? nesten:P HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Så lenge den er hvitog ikke full i slaps!! >> Sommeren? Deilig!! >> Fotball? nei! >> Britney Spears? hehe.. looser! >> Bimboer? tragisk.. >> Gule tenner? ekkelt >> Fjortisser? en tilstand >> Playere? jaja... >> Skolen? dritt lei!!! >> Musikk? for det meste på radioen. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Ja, det er en drøm >> Blitt en stand-up komiker? Niks >> Barbert deg skalla på hodet? hvis jeg måtte så... >> Blitt det motsatte kjønn? Hadde det bare vært for èn dag... >> Blitt modell? Niks >> Sunget solo på en fotballstadion? hvis jeg hadde sangstemme så!! >> Dratt til Afghanistan? Om det hadde vært fred...ellers aldri!
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 22. juli 2008 #36 Skrevet 22. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? ja >> Pen bukse til 2000kr? Nei >> En ipod? Ja >> Kort eller langt hår? Kort >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Ja >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt >> Bart/skjegg? nei >> Allergi? nikkelallergi >> Piercing? Ikke nå, hadde i navlen >> Tattovering? 1 på ankelen EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? 1 bil >> Mobil? ja >> Kredittkort? nei >> En dress? nei >> Pen kjole?Jepp >> En rosa seng? nei >> Et dyr? nei >> En rose? får jeg aldri.. >> En boxer? Nei. >> En data? Ja selvfølgelig. HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Neineineienei >> Løpt fra naboen? nei >> Møtt julenissen? Iallefall en som er utkledd >> Blitt operert? nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? ja. >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? nei >> Fått en 1'er på en prøve? nei >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? Nei. HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Så lenge den er hvit... >> Sommeren? Love it. >> Fotball? kjekkest å spille selv >> Britney Spears? ikkeno >> Bimboer? de om det.. >> Gule tenner? æsj >> Fjortisser? var vel det en gang selv.. >> Playere? >> Skolen? angrer på jeg ikke gikk mere >> Musikk? for det meste på radioen. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Jaaa.. >> Blitt en stand-up komiker? huff.nei.. >> Barbert deg skalla på hodet? nix >> Blitt det motsatte kjønn? nei >> Blitt modell? nei >> Sunget solo på en fotballstadion? hahaha.. nei:) >> Dratt til Afghanistan? nei
Espoir Skrevet 22. juli 2008 #37 Skrevet 22. juli 2008 >> Ti fingre? JA >> Pen bukse til 2000kr? JA >> En ipod? JA >> Kort eller langt hår? HALVLANGT >> Kjørt i fylla? NEI >> Driti deg ut? JA >> Blondt, rødt eller brunt hår? BRUNT >> Allergi? JA >> Piercing? NEI >> Tattovering? NEI, OG SKAL IKKE HA HELLER EIER DU... >> En bh? JA >> Sangstemme? TJA >> Moped/bil? 2 BILER >> Mobil? JA >> Kredittkort? JA >> En dress? JA >> Pen kjole?JA >> En rosa seng JA >> Et dyr? NEI >> En rose? JA, MANGE I HAGEN >> En boxer? JA >> En data? JA HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?NEI >> Løpt fra naboen? NEI >> Møtt julenissen? NEI >> Blitt operert? JA >> Sovet i telt? JA >> Snakket til deg selv? JA >> Møtt en kjendis? JA >> Vært i utlandet? JA >> Fått husarrest? NEI >> Fått en 1'er på en prøve? NEI >> Vært i en musikkvideo? NEI >> Slåss? JA HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? VIL HELST SLIPPE, MEN LIKER SKI OG SKØYTER, DA >> Sommeren? ELSKER >> Fotball? BLÆ >> Britney Spears? STAKKARS >> Bimboer? STAKKARS >> Gule tenner? STYGT >> Fjortisser? DØDSSKJØNNE >> Playere? .... >> Skolen? LIKTE DEN >> Musikk? KOMMER JO AN PÅ HVA SLAGS VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? NEI >> Svømmet med delfiner? JA >> Blitt en stand-up komiker? HAHA, NEI >> Barbert deg skalla på hodet? HVORFOR? >> Blitt det motsatte kjønn? VET IKKE >> Blitt modell? HM >> Sunget solo på en fotballstadion?NEI >> Dratt til Afghanistan? BARE HVIS DET BLKIR UFARLIG Å REISE DIT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå