Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Sist jeg sjekket så ja.. >> Pen bukse til 2000kr? Nope, ser ikke nødvendigheten i det. >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Jupsi >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt >> Bart/skjegg? Øøøh, dame jeg da. Men teller skjegg på legga? >> Allergi? Ingen. >> Piercing? Nei, me har hatt 5 stk >> Tattovering? 2 stk. EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil, 2 stk >> Mobil? Ofcourse. Jepp. >> Kredittkort? Ja, men ikke i bruk. >> En dress? Jepp, lekkert med damedresser. >> Pen kjole?Jepp >> En rosa seng? Niks >> Et dyr? Teller hybelkaniner?? >> En rose? Ikke nå >> En boxer? Nei. >> En data? Ja selvfølgelig. Er jo DIB tilhenger HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Neineineienei >> Løpt fra naboen? ja...hihi *ler ondt* >> Møtt julenissen? Iallefall en som er utkledd >> Blitt operert? Ja, i totten. >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? Nabo med en... >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Jadaaaa >> Fått en 1'er på en prøve? Aldri >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? Nei. HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Så lenge den er hvit... >> Sommeren? Love it. >> Fotball? Okei >> Britney Spears? har forfalt.. >> Bimboer? bare et teng på dårlig selvtillit. >> Gule tenner? kvalmt >> Fjortisser? Det er også en periode. >> Playere? Joa...om de tror de er det så... >> Skolen? Husker den jo såvidt. >> Musikk? for det meste på radioen. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Ja, det er en drøm >> Blitt en stand-up komiker? Niks >> Barbert deg skalla på hodet? Om jeg måtte så... >> Blitt det motsatte kjønn? Hadde det bare vært for èn dag... >> Blitt modell? Niks >> Sunget solo på en fotballstadion? stakkars publikum. >> Dratt til Afghanistan? Om det hadde vært fred...
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? JA >> Pen bukse til 2000kr? Nei. >> En ipod? Ja >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Nei >> Driti deg ut? Ja >> Blondt, rødt eller brunt hår? Svart:) >> Bart/skjegg? Nei, håper ikke det:P >> Allergi? Ja, desverre. >> Piercing? Nei >> Tattovering? Ja, \en EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Ja >> Moped/bil? En bil >> Mobil? Absolutt;) >> Kredittkort? Nei >> En dress? Nei >> Pen kjole?Ja, mange >> En rosa seng? Nei, æsj >> Et dyr? Nei >> En rose? Nei >> En boxer? Nei >> En data? To (mac og pc) HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? ÆSJ >> Løpt fra naboen? Nei? >> Møtt julenissen? Iallefall en som er utkledd >> Blitt operert? Nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? Jada >> Møtt en kjendis? Japp.. >> Vært i utlandet? Ja >> Fått husarrest? Nei:D >> Fått en 1'er på en prøve? Ja:P >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? Nei HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Flott og REN >> Sommeren? Liker ikke insekter, så er litt delt.. >> Fotball? JAAAAAAAAAA >> Britney Spears? Syns litt synd på henne >> Bimboer? Hva skal man si? >> Gule tenner? Ekkelt >> Fjortisser? Se punktet om BS >> Playere? Ekle >> Skolen? Trivdes godt:) >> Musikk? Maaange cder VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Nei >> Blitt en stand-up komiker? Tja >> Barbert deg skalla på hodet? Nei takk, ikke frivillig >> Blitt det motsatte kjønn? Mjam... trives som dame >> Blitt modell? Er for lita >> Sunget solo på en fotballstadion? Hvorfor ikke? >> Dratt til Afghanistan? Nei
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Sist jeg sjekket så ja.. >> Pen bukse til 2000kr? Niks, gidder ikke bruke så mye penger på ei bukse >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Kort >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Selvfølgelig har jeg det >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt, men farga mørkt >> Bart/skjegg? Haha.. Ingen av delene gitt >> Allergi? Appelsiner, husstøv og paprika >> Piercing? Niks, den i magen ble dratt ut... AUUUU >> Tattovering? 2 stk. EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Ja >> Kredittkort? Niks, heldigvis ikke >> En dress? Ja, som jeg har brukt EN gang på jobbintervju >> Pen kjole? Kommer i posten fra Danmark i morgen >> En rosa seng? Heldigvis ikke.. >> Et dyr? En jämthund og en katt >> En rose? Jeg har en rosebukett på 30 roser, teller det? >> En boxer? Nei. >> En data? Ja selvfølgelig. Er jo DIB tilhenger HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Neineineienei >> Løpt fra naboen? ja, mange ganger >> Møtt julenissen? Hm, ja, i fylla? >> Blitt operert? Ja, i foten x2 >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? Jess.. >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Niks... >> Fått en 1'er på en prøve? Aldri >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? Ja, med en gutt..... HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Er grusomt lang >> Sommeren? Love it. >> Fotball? Okei >> Britney Spears? latterlig kjerring.. >> Bimboer? huff.. orker ikke bry meg om de... >> Gule tenner? kvalmt >> Fjortisser? Slitsomme.. >> Playere? Hahaha.. >> Skolen? Joa, den var grei nok >> Musikk? Det meste egentlig VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? JA!!!! >> Svømmet med delfiner? Ja, det er en drøm >> Blitt en stand-up komiker? Niks >> Barbert deg skalla på hodet? ALDRI >> Blitt det motsatte kjønn? Hadde det bare vært for èn dag... >> Blitt modell? Niks >> Sunget solo på en fotballstadion? stakkars publikum. >> Dratt til Afghanistan? Om det hadde vært for leger uten grenser så ja!
Kondis som en murstein Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Jepp >> Pen bukse til 2000kr? Nei, det er tull, hehe >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Oh yeah >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt >> Bart/skjegg? Ikke enda iallefall ;o) >> Allergi? Ja, en hel masse >> Piercing? Nei >> Tattovering? 2 stk EIER DU... >> En bh? Flere ;o) >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Jepp >> Kredittkort? Ja >> En dress? Ja >> Pen kjole?Nei >> En rosa seng? Nei >> Et dyr? To, hund og katt >> En rose? Nei >> En boxer? Nei >> En data? Ja HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Nei >> Løpt fra naboen? Etter "piggeringing", ja ;o) >> Møtt julenissen? Klart det >> Blitt operert? Nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? Masse >> Møtt en kjendis? Ja >> Vært i utlandet? Ja >> Fått husarrest? Jepp >> Fått en 1'er på en prøve? Ja >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? Teller barneskoleslåssing? HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Kosleig med SNØ >> Sommeren? Best >> Fotball? Ikke noe særlig >> Britney Spears? Stakkars jente >> Bimboer? får være bimboer om de vil ) >> Gule tenner? ikke noe særlig >> Fjortisser? Har vel vært der jeg også >> Playere? Ja, det får de vel være ;o) >> Skolen? Lenge siden det nå >> Musikk? Radio VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Ja >> Svømmet med delfiner? Ja >> Blitt en stand-up komiker? Nei >> Barbert deg skalla på hodet? Da skulle jeg hatt mye penger for det >> Blitt det motsatte kjønn? Nei, ikke permanent >> Blitt modell? Nei >> Sunget solo på en fotballstadion? Aldri >> Dratt til Afghanistan? Nei, ikke nå
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? ja.. >> Pen bukse til 2000kr? Nope >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Langt >> Kjørt i fylla? Ja med moped >> Driti deg ut? ofte >> Blondt, rødt eller brunt hår? Brunette >> Bart/skjegg? Selvfølgelig ikke >> Allergi? Veps >> Piercing? Nei, men har 2 hull i ørene >> Tattovering? Nei takk.... ugly EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil, 1 stk >> Mobil? Ofcourse. Jepp. >> Kredittkort? Ja >> En dress? Jepp, en som sikkert er 10 år gammel så ikke i bruk >> Pen kjole?Jepp >> En rosa seng? nei >> Et dyr? ja >> En rose? Ja ute i hagen er det mange >> En boxer? Som i truse? Nei, men bruker bare hipster så close >> En data? Ja selvfølgelig. Er jo DIB tilhenger HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Usj mange før jeg traff prinsen >> Løpt fra naboen? nei >> Møtt julenissen? Ja >> Blitt operert? Nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? Ja >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Jadaaaa >> Fått en 1'er på en prøve? Aldri >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? Ja, men ikke etter fylte 16 HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Hat >> Sommeren? Love it. >> Fotball? Kan være underholdende >> Britney Spears? uff tragisk >> Bimboer? Latterlige >> Gule tenner? Noen må jo ha det også >> Fjortisser? Det er også en periode. >> Playere? Slitsomt >> Skolen? Happy days >> Musikk? Liker høy musikk både i bilen og hjemme..... alene VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Har gjort, vil ikke gjøre det igjen >> Svømmet med delfiner? Aldri tenkt tanken >> Blitt en stand-up komiker? Nope >> Barbert deg skalla på hodet? Helst ikke >> Blitt det motsatte kjønn? Absolutt ikke >> Blitt modell? Er for lav hehehe >> Sunget solo på en fotballstadion? Ellers takk. >> Dratt til Afghanistan? Nei
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? ja >> Pen bukse til 2000kr? Nei >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Ja >> Driti deg ut? Ja >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt >> Bart/skjegg? Nei >> Allergi? Ja, mot klegg >> Piercing? Nei >> Tattovering? Nei EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Ja >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Ja >> Kredittkort? Ja >> En dress? Nei >> Pen kjole? Ja >> En rosa seng? Nei >> Et dyr? Nei >> En rose? Nei >> En boxer? Nei >> En data? Ja HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Nei >> Løpt fra naboen? Nei >> Møtt julenissen? Nei >> Blitt operert? Ja >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? Ja >> Møtt en kjendis? Ja >> Vært i utlandet? Ja >> Fått husarrest? Nei >> Fått en 1'er på en prøve? Nei >> Vært i en musikkvideo? Neu >> Slåss? Nei HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Elsker snø >> Sommeren? Bare det ikke er for varmt >> Fotball? Bare BRANN >> Britney Spears? Kul bilmusikk >> Bimboer? Lite hjerne, tenk Lene Alexandra >> Gule tenner? Ikke pent >> Fjortisser? Får helt noia >> Playere? Blæ >> Skolen? Er så lenge siden >> Musikk? Digger kul bil-musikk, listepop og sann VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Ja >> Blitt en stand-up komiker? Net >> Barbert deg skalla på hodet? Nei >> Blitt det motsatte kjønn? Nei >> Blitt modell? Ja >> Sunget solo på en fotballstadion? Kansje >> Dratt til Afghanistan? Nei
Potetstappe Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? ja >> Pen bukse til 2000kr? Nope, ser ikke nødvendigheten i det. >> En ipod? nei >> Kort eller langt hår? halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? jaaa >> Blondt, rødt eller brunt hår? Brunt >> Bart/skjegg? Øøøh, dame jeg da. Men teller skjegg på legga? >> Allergi? pollen, dyr, støv, frukt og grønnsaker >> Piercing? ikke nå, har hatt 2 >> Tattovering? 2 stk. EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? nei >> Mobil? Ofcourse. Jepp. >> Kredittkort? nei >> En dress? nei. >> Pen kjole? mange >> En rosa seng? nei >> Et dyr? nei >> En rose? Ikke nå >> En boxer? ja. >> En data? Ja selvfølgelig. Er jo DIB tilhenger HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? nei >> Løpt fra naboen? ja.. >> Møtt julenissen? Iallefall en som er utkledd >> Blitt operert? nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? ja.... >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Jadaaaa >> Fått en 1'er på en prøve? nei >> Vært i en musikkvideo? nei >> Slåss? mange ganger med eksen:S HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Så lenge den er hvit... >> Sommeren? herlig. >> Fotball? dritt >> Britney Spears? ugh >> Bimboer? bare et teng på dårlig selvtillit. >> Gule tenner? kvalmt >> Fjortisser? Det er også en periode. >> Playere? tragiske >> Skolen? skulle ønske jeg satsa mer på det! >> Musikk? for det meste på radioen. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? JA >> Svømmet med delfiner? Ja >> Blitt en stand-up komiker? ja! >> Barbert deg skalla på hodet? Om jeg måtte så... >> Blitt det motsatte kjønn? ikke for alltid, men gjerne en liten stuund! >> Blitt modell? Niks >> Sunget solo på en fotballstadion? stakkars publikum. >> Dratt til Afghanistan? aldri
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Ti fingre? ja >> Pen bukse til 2000kr? mange, men har ikke betalt de selv >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? flere ganger en jeg kan telle >> Blondt, rødt eller brunt hår? rødt >> Bart/skjegg? hehe.. nei >> Allergi? jepp, tåler ikke annanas >> Piercing? Nei, men har hatt i tunge, øre og navel >> Tattovering? 1 EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil, 1 stk >> Mobil? ja, 2 som brukes >> Kredittkort? Ja. >> En dress? nei >> Pen kjole? mange >> En rosa seng? nei, er du gal! >> Et dyr? bare frittgående edderkopper >> En rose? nei, jeg kaster slikt >> En boxer? Nei. >> En data? nei, (overasket nå?) HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Nei >> Løpt fra naboen? nei, jeg er generelt sett imot løping og tror aldri jeg har løpt i fra noen >> Møtt julenissen? jepp >> Blitt operert? nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? ja, mange ganger >> Møtt en kjendis? mange >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Ja >> Fått en 1'er på en prøve? nei >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? ja HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? digger vinter >> Sommeren? så lenge det ikke er for varmt >> Fotball? hater det >> Britney Spears? det var en gang en fin dame... >> Bimboer? kan man mene noe om folk basert på utsende? >> Gule tenner? ekkelt >> Fjortisser? det går over og jeg trenger ikke omgås dem >> Playere? så lenge alt er frivilig så greit for meg >> Skolen? hatet den i mange år. nå går ting bra >> Musikk? monajenten :-) VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? nei >> Blitt en stand-up komiker? Nei >> Barbert deg skalla på hodet? nei >> Blitt det motsatte kjønn? nei >> Blitt modell? har vært >> Sunget solo på en fotballstadion? nei >> Dratt til Afghanistan? Om jeg ikke hadde hatt barn så
WP-TLogPeanut Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Ja,heldigvis >> Pen bukse til 2000kr? Nope, ser ikke nødvendigheten i det. >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Nei >> Driti deg ut? Jadda >> Blondt, rødt eller brunt hår? Brunt >> Bart/skjegg? Nei >> Allergi? Ja,flere >> Piercing? Nei >> Tattovering? Nei,ikke enda EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Ingen av delene >> Mobil? ja, bruker 2 :s stress >> Kredittkort? Ja,uff...... >> En dress? Ja,har det den er bare litt trang akkurat no >> Pen kjole?Ja,jeg synes den er pen hvertfall >> En rosa seng? Dessverre ikke >> Et dyr? Nei >> En rose? Nei >> En boxer? Ja >> En data? Ja selvfølgelig. Er jo DIB tilhenger har en bærbar HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Neineineienei æææsj >> Løpt fra naboen? nei,har ingen naboer som er så skumle at jeg må løpe fra dem >> Møtt julenissen? mhm >> Blitt operert? Ja >> Sovet i telt? Ja,dessverre . Frister ikke til gjentakelse >> Snakket til deg selv? hehe, ja...hele tiden det >> Møtt en kjendis? jupps >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Nei..satt alltid med nesa i en bok,så straffa mi hvis jeg gjorde no gærent var å bli tvunget ut for å leke >> Fått en 1'er på en prøve? Aldri >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? Off ja... HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Hate it >> Sommeren? Love it. >> Fotball? heelt greit å se på pub på storskjerm. Øl og overvekt av mannfolk >> Britney Spears? har forfalt.. >> Bimboer? Artige de >> Gule tenner? Kjipt å ha. Ikke alltid noe man kan hjelpe for.. >> Fjortisser? Det er også en periode. >> Playere? Grow up >> Skolen? traumer enda >> Musikk? Masse goe gamle på mp3spilleren! VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei!! >> Svømmet med delfiner? Nei usj >> Blitt en stand-up komiker?Nei,er ikke den morsomme typen :s >> Barbert deg skalla på hodet? Ja,hvis jeg måtte. Gjort det før! Ikkeno prob..bare kjipt å vente på at det vokser ut når man vil ha det langt igjen! >> Blitt det motsatte kjønn? Neeeiii.. >> Blitt modell? Hadde jeg bare hatt utseende til det så >> Sunget solo på en fotballstadion? Neei,ville ikke utsatt publikum for det! >> Dratt til Afghanistan? Nope
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? En, to, tre..... ja, 10 stk. >> Pen bukse til 2000kr? Nei. Da vil jeg heller ha flere billigere. >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Kort-kort (tok litt av hos frisøren sist) >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Maaange ganger >> Blondt, rødt eller brunt hår? Sånn midt mellom blondt og brunt >> Bart/skjegg? Hvis legga telles, så har jeg det, hehe >> Allergi? Nopes >> Piercing? Nei. Men har hatt 3 stk >> Tattovering? 1 stk EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? I dusjen så ;o) >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Kan da ikke ikke ha det? >> Kredittkort? nei, det er skummelt det >> En dress? Ehm.. ja.. den har bare krympet litt.. kremt >> Pen kjole? Ja >> En rosa seng? Nei >> Et dyr? 2, en hund og en katt >> En rose? Nææh >> En boxer? Flere >> En data? Ja hadde fått abstinens ellers. HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? nei, men noen jeg har kysset har blitt frosker etterhvert. telles det? >> Løpt fra naboen? Som liten så (men jordbæra dems var sååå gode) >> Møtt julenissen? Nei >> Blitt operert? Nei. >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? Stadig vekk >> Møtt en kjendis? Sett et par på Ikea bare >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Nei, tror faktisk ikke det >> Fått en 1'er på en prøve? Nei >> Vært i en musikkvideo? Nups >> Slåss? Ikke som voksen. (bare mot gutta på skolen. de er frekke allerede da!) HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Fin, men så iiinnmari lang >> Sommeren? Fin-fin >> Fotball? Nei takk >> Britney Spears? Har mista no' på veien >> Bimboer? Jah... nok av de.. >> Gule tenner? Ææææsj >> Fjortisser? Gurimalla. Ja, man må jo gjennom det og. >> Playere? Nei takk der og gitt >> Skolen? var ikke noe moro . >> Musikk? mest i bilen og når jeg rydder. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei, aldri så lenge flyet virker >> Svømmet med delfiner? Absolutt! >> Blitt en stand-up komiker? nei >> Barbert deg skalla på hodet? njaaa... da skulle jeg fått litt for det ja >> Blitt det motsatte kjønn? Moro å prøve noen dager, men ikke permanent >> Blitt modell? Næh >> Sunget solo på en fotballstadion? Væææ. Nei... >> Dratt til Afghanistan? helst ikke
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Ja >> Pen bukse til 2000kr? Nei, >> En ipod? Ja >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Ja det har jeg nok >> Blondt, rødt eller brunt hår? Mørke brunt >> Bart/skjegg? nei, heldivis, hehe >> Allergi? Ja, dyrhår, pollen >> Piercing? Nei >> Tattovering? Nei EIER DU... >> En bh? Jepp >> Sangstemme? Niks >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Ja >> Kredittkort? Nei >> En dress? Nei >> Pen kjole?Nei >> En rosa seng? Nei >> Et dyr? Katt >> En rose? Nei >> En boxer? Ja >> En data? Ja HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? nei æsj! >> Løpt fra naboen? Ja mange ganger, men da jeg var liten da >> Møtt julenissen? Niks >> Blitt operert? Nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? Mange ganger >> Møtt en kjendis? Ja >> Vært i utlandet? Ja >> Fått husarrest? Jepp >> Fått en 1'er på en prøve? Ja >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? På barneskolen og ungdomskolen HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Så lenge det er snø så er det koselig >> Sommeren? Best >> Fotball? JAAAA >> Britney Spears? Tragisk >> Bimboer? synes ikke noe om de, får være slik hvis de vil! >> Gule tenner? Stygt >> Fjortisser? er vel en fase de fleste går igjenom, hehe >> Playere? Ja, det får de vel være ;o) >> Skolen? kjedelig >> Musikk? =) VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Ja, men hadde vel ikke turd det når jeg skulle til å hoppe >> Svømmet med delfiner? Ja >> Blitt en stand-up komiker? Nei >> Barbert deg skalla på hodet? Niks >> Blitt det motsatte kjønn? For en dag >> Blitt modell? Nei, men kunne gjerne hatt kroppen til en modell >> Sunget solo på en fotballstadion? Aldri i livet >> Dratt til Afghanistan? Hvis det hadde vært fred
Masaili <3 Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Ja, heldigvis!. >> Pen bukse til 2000kr? Nei, har ikke råd til så dyre klær! >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? midt i mellom, en bob ned til kinnet:) >> Kjørt i fylla? nei, har ikke lappen heller;) >> Driti deg ut? JA! >> Blondt, rødt eller brunt hår? Brunt >> Bart/skjegg? neeeei... >> Allergi? Ingen. >> Piercing? Nei, er livredd nåler!!! >> Tattovering? Huff.... nei! EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? nei >> Mobil? Yes >> Kredittkort? Ja >> En dress? Ja, men den henger pent i skapet, et bomkjøp på salg for noen år siden! >> Pen kjole? Mange >> En rosa seng? Nei! >> Et dyr? Ikke nå, men har hatt hund, katter, rotte, hamster, mus, marsvin og en skilpadde i mine yngre dager! >> En rose? nei >> En boxer? ja! >> En data? Ja, har faktisk to! HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Nei >> Løpt fra naboen? ikke min nabo, men venninna mi sin nabo! >> Møtt julenissen? Ikke den ekte, men mange andre;) >> Blitt operert? Ja, i munnen. >> Sovet i telt? Ja, masse! >> Snakket til deg selv? det gjør jeg ofte;) >> Møtt en kjendis? Jepp! >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Gjett om! >> Fått en 1'er på en prøve? Ja..... >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? ja HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Grusom! >> Sommeren? Elsker sommer og sol!!!! >> Fotball? Nei, Nei, NEi!!!! >> Britney Spears? Synes jeg synd på! >> Bimboer? *grøss* >> Gule tenner? ikke pent! >> Fjortisser? Been there, done that! >> Playere? Fysj! >> Skolen? Hatet grunnskolen, trives godt på Høgskolen >> Musikk? alt mulig! VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? ja, hvorfor ikke? >> Blitt en stand-up komiker? Nope >> Barbert deg skalla på hodet? nei! >> Blitt det motsatte kjønn? nei takk! >> Blitt modell? nei, er minst 20 cm for lav, og minst 30 kg for tung! >> Sunget solo på en fotballstadion? nei, takk! >> Dratt til Afghanistan? Ja
lillemor og lillebror Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Jepp >> Pen bukse til 2000kr? NEI! >> En ipod? Ja >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Nei >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt >> Bart/skjegg? Nei >> Allergi? Ja:( Pollen >> Piercing? Ja, i tunga. Har hatt i øyenbrynet også >> Tattovering? nei EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Ja >> Kredittkort? Ja >> En dress? nei. >> Pen kjole? Nei, dessverre... >> En rosa seng? Niks >> Et dyr? Fisker..? >> En rose? nope >> En boxer? ja >> En data? Jepp, klarer meg ikke uten ;P HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Nei >> Løpt fra naboen? Nei >> Møtt julenissen? Ja, klart ;p >> Blitt operert? jepp. >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? jepp >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? nope >> Fått en 1'er på en prøve? nei >> Vært i en musikkvideo? nei >> Slåss? Jepp HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Hmm.. Veldig forskjellig. Liker den av og til, men HATER den andre ganger. >> Sommeren? Elsker sommeren:) >> Fotball? Elsker fotball! >> Britney Spears? blææ... >> Bimboer? æsj >> Gule tenner? æsj >> Fjortisser? blææ >> Playere? hmm... >> Skolen? Huff... >> Musikk? Liker:) VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Ja, det er en drøm >> Blitt en stand-up komiker? Nei >> Barbert deg skalla på hodet? nei! >> Blitt det motsatte kjønn? Hadde det bare vært for èn dag... >> Blitt modell? nja... >> Sunget solo på en fotballstadion? nei! >> Dratt til Afghanistan? Nei!
PAVEEL Skrevet 21. juli 2008 #15 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? jepp >> Pen bukse til 2000kr? nei, men hadde jg hatt råd så.... >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? kort:-) blir ikke langt igjen før etter endt amming >> Kjørt i fylla? uff ja....angrer? ja.... >> Driti deg ut? hehe, jepp >> Blondt, rødt eller brunt hår? mørkt med striper >> Bart/skjegg? nei, men litt dun;-) >> Allergi? nada >> Piercing? ikke nå, men har hatt 4 >> Tattovering? nix og skal aldri ha det heller, blitt allemannseie. EIER DU... >> En bh? jepp, om de er fine er en annen sak.. >> Sangstemme? man synger med den stemmen man har sant??;-) >> Moped/bil? jepp, 7 seter >> Mobil? åå ja, samsung u 700 >> Kredittkort? Ja, men jeg har klipt d i stykker. for lett å bruke det. >> En dress? nei. >> Pen kjole?nei >> En rosa seng? nei >> Et dyr? en katt og fisker. >> En rose? nei, iallefall ikke nå >> En boxer? nei, men mannen har:-) >> En data? jepp! HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?æsj >> Løpt fra naboen? nei....... >> Møtt julenissen? nja...om det er den ekte er vel å overdrive da.... >> Blitt operert? aldri >> Sovet i telt? å ja, har masse barndomsminner;-) >> Snakket til deg selv?hver dag, får gode svar også:-) >> Møtt en kjendis? lokal kjendis det da hihi >> Vært i utlandet? jepp:-) >> Fått husarrest? jupp >> Fått en 1'er på en prøve? nei, men fått S >> Vært i en musikkvideo? nei!! >> Slåss? nei, men har gjort det i tankene flere ganger;-) HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? hvis det er snø så... >> Sommeren? deilig. >> Fotball? tja..... >> Britney Spears? stakkars:( >> Bimboer? ja, ja..... >> Gule tenner? ikke lekkert.... men skulle gjerne hatt litt mer hvit selv. >> Fjortisser? haha, grøss og gru! men spennende å være det selv:-) >> Playere? ohhhh.....ja ja..... >> Skolen? barndomsminne.. >> Musikk? rolling stones!! VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? ja, hvis jeg var modig nok.. >> Svømmet med delfiner? det hadde vært kult >> Blitt en stand-up komiker? haha, not! >> Barbert deg skalla på hodet? skulle ønska jeg passa i det:-) >> Blitt det motsatte kjønn? for en dag så... >> Blitt modell? aldri! >> Sunget solo på en fotballstadion? ja, m de ville det så hahahaha >> Dratt til Afghanistan? syden frister mere....
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. juli 2008 #16 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Joda >> Pen bukse til 2000kr? Nja >> En ipod? Nope >> Kort eller langt hår?Langt >> Kjørt i fylla? Nei >> Driti deg ut? Jepp >> Blondt, rødt eller brunt hår? Rødbrunt med blonde striper >> Bart/skjegg? nei >> Allergi? noen >> Piercing? åtte >> Tattovering? 9 (10 om tre dager) EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Ja >> Moped/bil? Nei >> Mobil? ja >> Kredittkort? Ja >> En dress? Nei >> Pen kjole?Jepp ett helt skap fullt >> En rosa seng? Nei >> Et dyr? Nope >> En rose? Ja >> En boxer? Ja >> En data? Ett par stk HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Nei >> Løpt fra naboen? ja, epleslang >> Møtt julenissen? hvert år >> Blitt operert? Ja >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? ofte >> Møtt en kjendis? nja en lokalkjendis og en annen kjendis >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Jepp >> Fått en 1'er på en prøve? ja >> Vært i en musikkvideo? Nei >> Slåss? Ja HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Hater den >> Sommeren?Digger den >> Fotball? Fisj >> Britney Spears? Synd i henne >> Bimboer? Vik fra meg >> Gule tenner? fiiiisj >> Fjortisser? Plagsomme >> Playere? uting >> Skolen? grusom >> Musikk? kan ikke leve uten VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Ja >> Blitt en stand-up komiker? Nei >> Barbert deg skalla på hodet? Gjort det før faktisk >> Blitt det motsatte kjønn? Tror jeg hadde blitt sexy da gitt >> Blitt modell? Hmm jeg står mye foran kamera men >> Sunget solo på en fotballstadion? Klart det, bare gi meg en flaske tequila først >> Dratt til Afghanistan?Never
Monajenten Skrevet 21. juli 2008 #17 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Jepp! >> Pen bukse til 2000kr? Nei, det har jeg ikke råd til:-O >> En ipod? Ja, men vet ikke hvor den er *sukk* >> Kort eller langt hår? Kort ? >> Kjørt i fylla? Nei >> Driti deg ut? Definitivt >> Blondt, rødt eller brunt hår? Nesten svart >> Bart/skjegg? Hihihi nei, heldigvis ikke:-P >> Allergi? Nei. >> Piercing? Én under leppen. >> Tattovering? 4 stk. EIER DU... >> En bh? Ganske mange. >> Sangstemme? Ja det håper jeg:-O >> Moped/bil? Ingen av delene, men kjæresten min har bil da. >> Mobil? Såklart. >> Kredittkort? Nei, bare visa. >> En dress? Ja tror det. >> Pen kjole? Mange. Elsker kjoler:-D >> En rosa seng? Hihi neeei. >> Et dyr? Kun hybelkaniner her også. >> En rose? Har noen tørkede. >> En boxer? Jepp. >> En data? Laptop. HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Nei:-O Har ikke planer om det heller;-) >> Løpt fra naboen? Neeeei, er det vanlig?? >> Møtt julenissen? Å jaaada. >> Blitt operert? Jepp. Mageplastikk og brokk. >> Sovet i telt? Ja. >> Snakket til deg selv? Ofte:-P >> Møtt en kjendis? JA:-D >> Vært i utlandet? Ja, en del ganger. >> Fått husarrest? *kremt* har vel det:-P >> Fått en 1'er på en prøve? Nei. >> Vært i en musikkvideo? Hehe nei, da hadde den aldri blitt sett:-P >> Slåss? Ja:-s HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Den er grei og fin og moro for ungene, men jeg liker best våren. >> Sommeren? Sommer er greit, men jeg hater alle perfekte lettkledde kropper rundt om kring:-( >> Fotball? <3 <3 <3 >> Britney Spears? Syns litt synd på henne. >> Bimboer? Liker dem ikke. >> Gule tenner? Ikke det peneste som finnes... >> Fjortisser? Moro å være der, tragisk å observere:-P >> Playere? Teit. >> Skolen? Den er praktisk. GLEDER meg til skole til høsten:-D >> Musikk? Avhengig. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? JA *drømmer* >> Svømmet med delfiner? Åhh det hadde vært noe. >> Blitt en stand-up komiker? Nei, men prøver å få kjæresten min til å bli det. >> Barbert deg skalla på hodet? Ville helst unngått det... >> Blitt det motsatte kjønn? Nei. >> Blitt modell? Det er alt for usannsynlig til at det er vits å tenke tanken en gang. >> Sunget solo på en fotballstadion? Ja. >> Dratt til Afghanistan? Har ikke tenkt på det.
Silker Skrevet 21. juli 2008 #18 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? jepp >> Pen bukse til 2000kr? Hhmm, det er jeg ikke sikker på >> En ipod? ja >> Kort eller langt hår? midt i mellom >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? hehe,nok >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt >> Bart/skjegg? Aim a læidiii >> Allergi? nei >> Piercing? Borte nå >> Tattovering? 2 EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Nei >> Moped/bil? Bil >> Mobil? js >> Kredittkort? nei >> En dress?nei >> Pen kjole?mange >> En rosa seng? hehe,nei >> Et dyr? Nei >> En rose? Ikke akkuratt nå nei >> En boxer? ja >> En data? Ja HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?yuk >> Løpt fra naboen? nei >> Møtt julenissen? jepp >> Blitt operert? nei >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? ja >> Møtt en kjendis? ja >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? nei >> Fått en 1'er på en prøve? faktisk ikke >> Vært i en musikkvideo? Nei... >> Slåss? Nei. HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? usj... >> Sommeren? Elsker sol og sommer >> Fotball? eLSKer >> Britney Spears? stakar >> Bimboer? ikke no formening om >> Gule tenner? æsj >> Fjortisser? Alt har sin sjarm >> Playere? Hehe >> Skolen? Snart klar igjen jeg! >> Musikk? altetende VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? nei >> Blitt en stand-up komiker? Nei >> Barbert deg skalla på hodet? nei >> Blitt det motsatte kjønn? gøy for noen timer... >> Blitt modell? nei >> Sunget solo på en fotballstadion? huff,det skal folk slippe. >> Dratt til Afghanistan? no thanks
idamor & lykketrollene Skrevet 21. juli 2008 #19 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Jepp >> Pen bukse til 2000kr? nei >> En ipod? avhengig av den >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? opptil flere ganger >> Blondt, rødt eller brunt hår? Brunt >> Bart/skjegg? nei >> Allergi? ikke noe å snakke om >> Piercing? ikke nå lengre >> Tattovering? 2 stk EIER DU... >> En bh? ja 1 bh..hihi >> Sangstemme? uff nei >> Moped/bil? nei >> Mobil? selfølgelig >> Kredittkort?frem til samboern min klipte det i to=) >> En dress? neida >> Pen kjole?nei >> En rosa seng? Nei >> Et dyr? kosedyr:) >> En rose? ja >> En boxer? nei >> En data? Må jo det..=) HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Nei >> Løpt fra naboen? ikke så ofte >> Møtt julenissen? ikke enda=( >> Blitt operert? nope >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? alltid >> Møtt en kjendis? nei >> Vært i utlandet? Ja >> Fått husarrest? nei >> Fått en 1'er på en prøve? sikkert >> Vært i en musikkvideo? haha..nei >> Slåss? Teller barneskoleslåssing? HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? kald >> Sommeren? deilig >> Fotball? ingen formening >> Britney Spears? >> Bimboer? vær sin smak >> Gule tenner? lekkert;) >> Fjortisser? små og søte >> Playere? >> Skolen? tung for øyeblikket >> Musikk? hadde ikke greid meg uten VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? mye mulig >> Svømmet med delfiner? tja.hvorfor ikke? >> Blitt en stand-up komiker? stakkars publikum >> Barbert deg skalla på hodet? ALDRI >> Blitt det motsatte kjønn? greit i visse tilfeller >> Blitt modell? Nei >> Sunget solo på en fotballstadion? da hadde fotballstadion blitt tom >> Dratt til Afghanistan? ALDRI I VERDEN
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 21. juli 2008 #20 Skrevet 21. juli 2008 >> Ti fingre? Ja >> Pen bukse til 2000kr? Nope >> En ipod? Ja >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Jepp >> Blondt, rødt eller brunt hår? Egentlig brunt, men nå er det et fargekart >> Bart/skjegg? Nope >> Allergi? Ingen. >> Piercing? En i overleppa >> Tattovering? 5 stk. EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? De sier så ja >> Moped/bil? Bil >> Mobil? Jepp. >> Kredittkort? Nope >> En dress? Jepp >> Pen kjole? Kjole er ikke meg >> En rosa seng? Nope >> Et dyr? Bare hybelkaniner >> En rose? Nope >> En boxer? Jupp >> En data? Ja HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Nei >> Løpt fra naboen? Hakke peiling >> Møtt julenissen? Iallefall en som er utkledd >> Blitt operert? Ja, blindtarmen og 2x katastrofesnitt >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? Kjendis og kjendis, men har 2 tremenninger som er litt kjent >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Jadaaaa >> Fått en 1'er på en prøve? Ja >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? Ja HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Hater den!!! >> Sommeren? Elsker den >> Fotball? Greit nok >> Britney Spears? Nei takk >> Bimboer? Tror de har noe som mannfolk vil ha >> Gule tenner? Blæh >> Fjortisser? Har vært det selv >> Playere? Njash >> Skolen? Greit >> Musikk? Ja takk!!! VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Ja, men ikke enkelt når man har vannskrekk >> Blitt en stand-up komiker? Niks >> Barbert deg skalla på hodet? Kun om det var nødvendig >> Blitt det motsatte kjønn? Hadde det bare vært for èn dag... >> Blitt modell? Nope >> Sunget solo på en fotballstadion? Hadde vært noe det ja >> Dratt til Afghanistan? Om det hadde vært fred...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 21. juli 2008 #21 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Jeeeees >> Pen bukse til 2000kr? Nei, men jeg har mange pene bukser >> En ipod? Ja...julegave >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? altfor ofte >> Blondt, rødt eller brunt hår? rødbrunt >> Bart/skjegg? nei ikke noe særlig av det , nei >> Allergi? Laktoseintolerant, overfølsom for nøtter, og pollen/støvallergi >> Piercing? Nei, men har hull i ørene (som ikke er i bruk) >> Tattovering? Nei EIER DU... >> En bh? Ja, opptil flere >> Sangstemme? Tja...folk flykter hvertfall ikke >> Moped/bil? 2 biler >> Mobil? who doesn't. >> Kredittkort? Nei, og ikke vil jeg ha det heller. >> En dress? Nei...bare halvdeler av de >> Pen kjole?Jada, et par faktisk, men ser etter flere >> En rosa seng? Nei men det hadde vært noe >> Et dyr? Katter >> En rose? nei >> En boxer? snakker vi hunden eller shortsen? >> En data? But of course HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?grøss..nei >> Løpt fra naboen? nei ikke hittil >> Møtt julenissen? tja..i alle sine former >> Blitt operert? Ja, et par ganger når jeg var liten >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? jeg har aldri IKKE snakket med meg selv >> Møtt en kjendis? Noen faktisk, veldig koselige >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Nei..men jeg har fått utestraff >> Fått en 1'er på en prøve? Ja, men han læreren mistet jobben >> Vært i en musikkvideo? aldri >> Slåss? ja.med eksen HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Jeg tolererer den frem til januar (liker den i desember) >> Sommeren? den er helt grei, men våren og høsten er best >> Fotball? Kan være veldig moro >> Britney Spears? vil helst ikke synes noe om henne >> Bimboer? kommer an på, er de blonde? >> Gule tenner? hvem har ikke litt gule tenner? >> Fjortisser? uff... >> Playere? Can't hate'em, just hate the game..eller noe sånt >> Skolen? Elsker skolen >> Musikk? Jeg er musikkjunkie VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? ALDRI >> Svømmet med delfiner? Ja >> Blitt en stand-up komiker? Kanskje >> Barbert deg skalla på hodet? tror ikke det >> Blitt det motsatte kjønn? nei >> Blitt modell? Niks >> Sunget solo på en fotballstadion? Ja for all del >> Dratt til Afghanistan? Når det blir fred så
malingus Skrevet 21. juli 2008 #22 Skrevet 21. juli 2008 HAR DU... >> Ti fingre? Jeg tror det... La meg telle... Jupp! >> Pen bukse til 2000kr? Nei, kunne ikke falt meg inn å bruke så mye penger på sånt tøv! >> En ipod? Joda har da visst det! >> Kort eller langt hår? Helt helt kort. >> Kjørt i fylla? Nei >> Driti deg ut? Å jada >> Blondt, rødt eller brunt hår? Hvitt >> Bart/skjegg? Bare på legga >> Allergi? Nei. >> Piercing? Ikke nå lengre, men har hatt diverse før i tiden >> Tattovering? 4 stk. Forhåpentligvis snart 5 EIER DU... >> En bh? Ganske mange. >> Sangstemme? Ikke for fem flate øre!!! >> Moped/bil? Hverken bil/moped eller lappen dessverre! >> Mobil? Hadde vel neppe klart meg uten... >> Kredittkort? Joa, det ligge nederst i en eller annen skuff -på trygg avstand fra meg! >> En dress? Niks! >> Pen kjole? En eller to tror jeg. Liker best bukser! >> En rosa seng? Nei og takk gud for det! >> Et dyr? Hverken dyr eller hybelkaniner. >> En rose? Har noen tørkede. >> En boxer? Hvorfor skulle jeg ha det? >> En data? Laptop. HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Nei, men de er veldig søte da! Hatt lyst mange ganger! >> Løpt fra naboen? Neeeei, er det vanlig?? >> Møtt julenissen? Nei det har jeg nok aldri! >> Blitt operert? Tatt mandlene og sydd uttallige sting pga selvskading! >> Sovet i telt? Ja. >> Snakket til deg selv? Sjeldent egentlig... >> Møtt en kjendis? Ja, men kunne godt vært foruten! >> Vært i utlandet? Ja, noen ganger. >> Fått husarrest? Ja, men de klarte ikke å holde meg inne... >> Fått en 1'er på en prøve? Det har jeg nok i en periode av livet. har til og med fått en 0! Og det skal godt gjøres! >> Vært i en musikkvideo? Nei huff og huff! >> Slåss? Ja, lekesloss iallefall! HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Så lenge det er snø, og våren kommer i februar, liker jeg den. >> Sommeren? Sommer er deilig. Godt for humøret. men kan ikke fordra alle de halvnakne mennene som løper omkring! Eller ekle bimboer... >> Fotball? Nei vettu hva... >> Britney Spears? Syns litt synd på henne jeg og! >> Bimboer? Har overbefolket jorda og gir oss mennesker som ligner dem, dårlig rykte! >> Gule tenner? Har jeg ikke fundert så mye over... >> Fjortisser? Tragisk, men heldigvis blir det bedre! >> Playere? Ler jeg godt av >> Skolen? Alltid morsomt å tilegne seg litt ny kunnskap! >> Musikk? Elsker, bare elsker god musikk! VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei, har jeg ikke noe spesielt ønske om! >> Svømmet med delfiner? Hvorfor skulle jeg det, når jeg kan svømme alene??? >> Blitt en stand-up komiker? Nei, den jobben får non andre ta. >> Barbert deg skalla på hodet? Har jeg gjort mange ganger! Kler det veldig godt! >> Blitt det motsatte kjønn? Nei. >> Blitt modell? Nei, ville aldri solgt kroppen min for penger! >> Sunget solo på en fotballstadion? Nei! >> Dratt til Afghanistan? Nei ellers takk!
Piken på landet Skrevet 21. juli 2008 #23 Skrevet 21. juli 2008 >> Ti fingre? jada >> Pen bukse til 2000kr? Nei, får meg ikke til å bruke så mye penger på et klesplagg.Selv om jeg har rå til det. >> En ipod? Ja >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Ehem... ung og dum... på moped >> Driti deg ut? Jada >> Blondt, rødt eller brunt hår? brunt >> Bart/skjegg? Vokser et par hår på et arr på haka, så da har jeg vel skjegg :-) >> Allergi? nei takk >> Piercing? Går hull i ørene under definisjonen piercing...? >> Tattovering? Nei, litt harry syns jeg.... EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? Ja faktisk >> Moped/bil? Ja begge deler. Og traktor å gravemaskin >> Mobil? Ja >> Kredittkort? Ja >> En dress? Ja >> Pen kjole? Ja >> En rosa seng? nei >> Et dyr? Nei ikke enda, men snart den stolte eier av 90 sugger >> En rose? nei, ikke for øyeblikket >> En boxer? Ja >> En data? jepp HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? nei >> Løpt fra naboen? ja tjihi >> Møtt julenissen? Ikke så jeg vet.... >> Blitt operert? Nei, men har svelgt slangen for det om :-( >> Sovet i telt? ja, ikke akkurat min favoritt syssel >> Snakket til deg selv? Åja, hver dag :-) >> Møtt en kjendis? Ja >> Vært i utlandet? jepp >> Fått husarrest? nei, betyr ikke at jeg har vært som et lam >> Fått en 1'er på en prøve? Ja, på vgs, så det er vel ikke akkurat noe bragd... >> Vært i en musikkvideo? nei >> Slåss? Nei ikke på ordentlig HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Gøy med snø, men det pleier det ikke å være så masse av i Stavanger liksom... >> Sommeren? Ahhhhh! >> Fotball? Idioti >> Britney Spears? Har det nok ikke bra stakkar... >> Bimboer? Blir flau på deres vegne... >> Gule tenner? Grøss... >> Fjortisser? Var en fantastisk morsom tid :-) >> Playere? Diskøsting >> Skolen? Både og... >> Musikk? Helt avhengig VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Ja det hadde nok vært stilig! >> Svømmet med delfiner? Hadde nok vært enda stiligere! >> Blitt en stand-up komiker? Er nok ikke så morsom nei... >> Barbert deg skalla på hodet? Nei ikke nå som jeg nærmer meg 30 >> Blitt det motsatte kjønn? Nei >> Blitt modell? Uff nei >> Sunget solo på en fotballstadion? Nei >> Dratt til Afghanistan? Står vel ikke på toppen av "must do" lista.
T**** mamma:) Skrevet 21. juli 2008 #24 Skrevet 21. juli 2008 >> Ti fingre? Jepp:) >> Pen bukse til 2000kr? Nei. >> En ipod? Ja. >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? Aldri >> Driti deg ut? Jeg var første mann opp en ganske bratt trapp når jeg skulle på jobb intervju. Presterte å snuble og nesten rive med meg hele følget bak meg. Svir enda litt når jeg tenker på det. >> Blondt, rødt eller brunt hår? Har farget det gyllenbrunt. >> Bart/skjegg? Litt redd for at jeg med tiden kommer til å få en liten bart som jeg må holde i sjakk. hehe. Gjerne ikke synlig for det blotte øyet men på dette området tar jeg ingen sjanser. >> Allergi? Ingen. >> Piercing? Nei, syntes jeg så litt harry ut med navlepiercing etter at jeg ble gravid. >> Tattovering? Ingen. EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? I karaokesammenheng funker den. Da gjerne kombinert med et godt beruset publikum;) >> Moped/bil? Bil. >> Mobil? Jepp. >> Kredittkort? Nei. >> En dress? Nei, men hadde vært litt kult å hatt en. >> Pen kjole? Jepp >> En rosa seng? Niks >> Et dyr? Har en hel flokk med kaniner under sengen vår. De spiser lite og klarer seg selv. Fyker til alle kanter når jeg trår til med støvsugeren. >> En rose? Nei, men fikk nettopp en forsoningsbukett av samboeren:) Aner ikke hva slags type det er, men blomster tas i mot med stor jubel uansett:) >> En boxer? Ja, men får ikke lov å gå med den. Samboeren har tangafetish. >> En data? Ja selvfølgelig. HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk? Det var på den måten jeg fant drømmeprinsen. >> Løpt fra naboen? Ikke min nabo. Var for pysete til å ha ring på spring i mitt eget nabolag. >> Møtt julenissen? Var veldig sikker på det når jeg vokste opp, men det viste seg å være en av onklene mine i forkledning. Snakk om skuffelse. >> Blitt operert? Fikk fjernet mandlene når jeg var lita og har fått plasert rør i ørene to ganger, men vet ikke om dette kvalifiserer som operasjoner. >> Sovet i telt? Ja. Tett oppfølgt av nervepirrende spøkelseshistorier. >> Snakket til deg selv? hehe, ja.. Flaut å ta en titt bak seg å finne ut at der går det en eldre dame. >> Møtt en kjendis? Tror jeg så hander på sportsnyhetene som drakk så mye cola på en strand i mandal når jeg var lita. Så har jeg truffet Bryan Adams. >> Vært i utlandet? Ja. Men langt ifra mange nok ganger. >> Fått husarrest? Var ei ganske snill lita jente jeg. Var lillesøsteren min som sto for rampestrekene hjemme hos oss. >> Fått en 1'er på en prøve? Tror jeg har fått det en gang. På en tyskstil. Egentlig ikke så rart når jeg bare direkte oversatte fra ordboka. >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? Nei. Det er jeg for pysete til. HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Så lenge den er hvit.. Etter julen er over gleder jeg meg egentlig bare til sommeren. >> Sommeren? Når vi virkelig får sommer er det kjempedeilig, men synes ikke at det sopihopet av vår og høst, som denne årstiden pleier å være mest preget av, ikke er så mye å skryte av. >> Fotball? Neeeeeeeeei. >> Britney Spears? Stakkars jente. Tror hun hadde hatt det mye bedre om hun kunne fått takle problemene sine i fred. >> Bimboer? Ang!! >> Gule tenner? Råsexy. >> Fjortisser? Heldigvis er det forbipasserende. Hos de fleste da. >> Playere? Mannfolk som ikke helt klarer vokse opp og ta ansvar. >> Skolen? Den dagen jeg er ferdig utdannet lærer skal jeg komme tilbake til dette. >> Musikk? Johnny cash! hehe.. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Hadde sikkert vært kjekt. >> Blitt en stand-up komiker? Er av den typen som aldri klarer å få en vits til å bli særlig morsom, så tror jeg hadde vært veldig fortvilet om jeg hadde endt opp som stand-up komiker. >> Barbert deg skalla på hodet? Nei, nei, nei. >> Blitt det motsatte kjønn? Er veldig fornøyd med å være jente. ville ikke byttet bort det å kunne være gravid mot noe. >> Blitt modell? Nei. >> Sunget solo på en fotballstadion? stakkars publikum. >> Dratt til Afghanistan? Kommer på MANGE andre steder jeg ville reist til først.
mockis me Skrevet 21. juli 2008 #25 Skrevet 21. juli 2008 >> Ti fingre? ja >> Pen bukse til 2000kr? niks >> En ipod? Nei >> Kort eller langt hår? Halvlangt >> Kjørt i fylla? kremt..en gang.veldig lokalt.. >> Driti deg ut? yyess!! >> Blondt, rødt eller brunt hår? Blondt >> Bart/skjegg? et hvitt skjeggpå haken;) >> Allergi? Ingen. >> Piercing? ja enpluss hull i ørene.Har hatt tre >> Tattovering?1 stk. EIER DU... >> En bh? Ja >> Sangstemme? ja for såvidt , gullet mitt holder seg ikke for ørene >> Moped/bil? Bil, >> Mobil? jau >> Kredittkort:niks >> En dress? ja men den er for stor >> Pen kjole?flere >> En rosa seng? nei >> Et dyr? nei >> En rose? nei >> En boxer? mange >> En data? Ja selvfølgelig. Er jo DIB tilhenger HAR DU NOEN GANG... >> Kyssa en frosk?Neineineienei >> Løpt fra naboen?nei >> Møtt julenissen? Iallefall en som er utkledd >> Blitt operert? ja to ganger.mandler/falsk polypp >> Sovet i telt? Ja >> Snakket til deg selv? hehe, ja... >> Møtt en kjendis? jobbet med kristoffer Joner =) artig. >> Vært i utlandet? Ja. >> Fått husarrest? Ja 1 gang >> Fått en 1'er på en prøve? Aldri >> Vært i en musikkvideo? Niks >> Slåss? ja HVA SYNTES DU OM... >> Vinteren? Så lenge den er hvit... >> Sommeren? Love it. >> Fotball? ikke alt for intr >> Britney Spears? poor girl.. >> Bimboer? hver sin smak >> Gule tenner? oppsøk tannlegen >> Fjortisser? Vi har alle vært fjortisser >> Playere? Joa...om de tror de er det så... >> Skolen? sosial tid med både gode og dårlige minner =) >> Musikk? for det meste på radioen. VILLE DU NOEN GANG... >> Hoppet fallskjerm? Nei >> Svømmet med delfiner? Ja, >> Blitt en stand-up komiker? Niks >> Barbert deg skalla på hodet? aldri >> Blitt det motsatte kjønn? tja om magi var reelt så kanskje noen timer? >> Blitt modell? Niks >> Sunget solo på en fotballstadion? no way >> Dratt til Afghanistan? gjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå