Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så enig med deg, Ugla! Sex er vel i år 2008 ikke lenger noen "synd" - så lenge det er frivillig, er det jo en glede og nytelse. :-)

Kan overhodet ikke se problemer med å ha hatt flere sexpartnere, og ihvertfall ikke at man skal måtte være flau over det. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 stk. Synes ikke det er for mange, og synes heller ikke at jeg har gått glipp av noe.

Skrevet

Det er ikke mange. Jeg har aldri hatt one-night stand.Sex er for meg noe jeg gjør i forhold\en jeg dater, og ikke med ukente folk.

Men, jeg er en jævel på å sitte trappevakt når folk har sex da:-O

Skrevet

Er vel ca 10stk tenker jeg.

Greit å ha litt erfaring og :-)

Skrevet

Ca 20.

Singel i mange år før jeg møtte mannen min ;o)

Skrevet

Jeg trodde det faktisk var ganske vanlig å ha 5+++ Men så har du sånne som meg da med laaaaaaange forhold. Første kjærligheten varte i 5 år og dette i 13 så da begrenser antall partnere seg litt. For jeg har jo enda ikke fylt 50:)

Skrevet

Et sted mellom 18 og 20 tenker jeg :)

Hadde sex første gang to uker etter jeg fylte 14 år...

Skrevet

hehe..selvsagt, noen finner kjærligheten tidlig så da begrenser det seg selvsagt. Jeg har jo ikke had langvarige forhold tidligere siden jeg ikke fant den rette før jeg var 25år :-)

Skrevet

Helt enig med ugla over her, men synes jo forøvrig ikke at hun har hatt så veldig mange heller.

Men forstår ikke hvorfor det liksom skal være bedre å ha hatt 3 partnere enn 30. Vi har forsjellige erfaringer, men betyr jo langt i fra at det ene er bedre enn det andre.

Vært mye mer singel enn i forhold siden jeg hadde sex første gang som 14 åring, så da blir det noen med årene.

Skrevet

Men er det noen som har påstått at det er bedre med færre? Av de argumentene jeg kan lese her er det jo heller for flere.... at man da har mere erfaring og ikke lurer på om gresset er grønnere. Jeg tror heller det er slik at man er happy ut fra den kvalitative erfaringen man har og ikke den kvantitative. Man kan jo ha sex med 50 stk som ikke gir deg noe annet enn en dose sperm:) Er man happy med partneren sin lurer man ikke på om naboen er bedre i senga.... eller?

Skrevet

kansje jeg har misforstått tonen i innleggene...? Men det er jo feks flere som bruker ordet skam..som om flere partnere er noe å skamme seg over.

Skrevet

har ikke telt de siste åra, men mer enn 10 mindre enn 20, raskt gjennom tenkt trur jeg det er 16 stk! skammer meg ikke... det er en del av livet mitt og ferdig med det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...