Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca. 10. Kunne godt vært fler uten at jeg hadde skammet meg av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skamme seg skal man da ikke gjøre uansett! ;)

Før synes jeg det var litt sjokkerende med folk som hadde hatt tosifret anntal partnere. Men tatt i betraktning at jeg selv har hatt 7 i min 7 års lange seksuelle karriere, der jeg har vært i et forhold i 5 av årene, så skjønner jeg at damer i 30 årene som har vært mye singel kan komme opp i tresifrete tall og jeg!!

Skrevet

5 stk - 2 var "one night stands"

Skrevet

et fotball-lag med noen innbyttere. Ikke samme lag, da:)

Skrevet

uhm... ca 25...

Får vel pepper nå, men det får jeg tåle :oD

Gjort er gjort..

Skrevet

Over 10 og under 15. Gidder ikke gå gjennom alle for å finne d nøyaktige svaret. Er glad det verken er flere eller færre :)

Skrevet

10 stk! :) Helt sånn passelig! ;) hehe.......;)

Skrevet

her var det mange prektige damer gitt!! Sikkert flere enn jeg har fingre og tær!!!

Skrevet

Én, mannen min.

Og jeg grubler ikke på om gresset er grønnere osv;)

Skrevet

Hi, hi, hi! :-) For min egen del er jeg glad jeg har litt "erfaring". :-)

Skrevet

he he, morsomt spørsmål..Men hvem gidder å svare seriøst på en sånt spørsmål..

Akkurat som det er nøye hvor mange jeg har hatt meg med..

Nei, jeg gir meg over ;))))))

Skrevet

Ehm..30-35 kan jeg tenke meg..Hadde en periode som 16 åring der jeg var veldig løs av meg...

Synest nesten det er bra gjort jeg...20 år, og har hatt sex med 35 forskjellige ! Huuff..Blir litt flau ja :o

Skrevet

Tja, fler enn jeg kan telle på en fot og to hender, usikker på om jeg trenger hele den andre foten dog...

Av diss er det faktisk bare en onenighter, jeg er elendog op det... Ble liksom aldri bare med den ene gangen...

Skrevet

2

Skrevet

(S)TinkerBelle <3; prektighet? Hm, vet ikke om det skal kalles det.

Jeg fks, kunne hatt sex med utrolig mange flere.Men jeg så aldri vitsen med å gå til sengs bare for å ha meg et nyp.

Jeg ville ha et "ordentlig" forhold før jeg gikk neste skritt. Og ser ikke på det som prektig.

Heller fornuftig ;o)

Skrevet

10 som jeg kommer på..

Skrevet

Sikkert noen som synes det er skikkelig "løst", men jeg har had ca 20stk, og flere var faktisk jævlig gode, 5 var kun en gang opplegg....var vankelig å få noe skikkelig inntrykk av dem. Å ja, gud forby, jeg har t.o.m had sex med ei jente på toppen....anser meg selv som heterofil, var nysgjerrig. Endel år sia....og hadde vel neppe gjort det nå.....lenge leve galskapen i ungdomstida....moro var det i hvertfall.

Samboeren vet om alt og han synes det ikke er negativt, for jeg er vel det mest hemningsløse kvinnfolket han har vært borti....hehe

Hvorfor skjems folk så fort de har ligget med flere enn 3-4stk???? Er man singel og bruker vett, sjekker seg ofte, bruker beskyttelse og har lyst så kan man for fanden ha sex med så mange man vil vel????

Jeg har heller ikke noe problem med å være trofast, utroskap er nedrig.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ugl@, du syns ikke behovet for å forsvare deg nå, ble litt vel stort? ;) Hehe :o)

Jeg har hatt sex med 16 stk, pluss noen av det samme kjønn :o)

Skrevet

hehe.....slett ikke.....synes alt for mange poengterer veeeeldig at kun han de lever med duger i senga....veeeeel....jaja....dette er jo ikke første tråden av denne type her inne. Kjenner jeg blir litt oppgitt.

For all del ikke noe galt i ha had 1 eller 3 heller, men man er ikke noe bedre menneske av den grunn ;-)

Skrevet

jeg har bare hatt to. Men skulle ønske jeg hadde hatt noen fler.. men jeg var litt luremus som trakk meg i siste liten.. haha =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, der er vi enig! Jeg har hatt mye bra sex, helt til jeg traff sambo... da var den "bra sexen" ikke fullt så bra lenger! For han er jo himmelsk! ;o)

Nei, man er ikke no bedre menneske... Greit med litt erfaring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...