Gå til innhold

Hvorfor ta med bleier på sydenferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ofte i Spania, og jeg tar med meg bleier hjemmefra. Ikke pga prisen, men da trenger jeg ikke "stresse" med å få tak i, og så er jeg nok litt sær. :-)

Har aldri fulle kofferter når vi reiser ned, så det er ikke noe ekstra stress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på i Hellas da Cornelia var 5-6 mnd. Hadde da med bleier, men de ble brukt opp så måtte kjøpe et annet merke der nede. Det endte i lekkasje hver dag:( Så da vi dro til Tyrkia nå i mai tok jeg heller med en ekstra pakke, kjedelig med bleier som lekker :s

Dessuten er det dyrt...

Skrevet

Vi har brukt å ha med, bare for å være sikre på å ha bleier i riktig str og med rett passform. Den plassen bleiepakkene tar i kofferten/sekken er kjekk å ha når man skal hjem igjen:) I år tok vi bare med en pakke, for over alt hvor vi har vært har de libero trusebleier i alle størrelser, koster ca 10 euro ja, men det er det ikke mye å si på når man er på ferie. Bruker mindre bleier i sydens land og...mi går i alle fall uten omtrent hele dagen. Kjekt å øve på å bli tørr når man kan gå naken eller i badebukse:)

Skrevet

I fjor satt jeg igjen med over 300stk feil kjøpte bleier for min da 2,5 åring var for stor til alle bleiene og jeg prøvde de fleste merkene jeg kom over, de er tydligvis veldig liten i spania. Så i år tar jeg med til han bruker bare om natten så blir bare en pk. Jenten er liten og tynn så da tar jeg ikke me annet enn til 1 dag.

Skrevet

har jo kommet mange gode grunner for å ha med bleier her.

prisen bryr jeg meg lite om.. er ikke så mye å spare på å ha med..

grunn til at vi har tatt med er at vi da vet hva vi får og slipper tenke på det når vi kommer dit.. og veldig kjekt med ekstra plass i kofforten på vei hjem!!:) så hvorfor ikke ta med så lenge man har plass til det?:)

Skrevet

mockanin:

I Tyrkia så heter Pampers Prima, det er samme bleier som Pampers, men heter Prima istedefor=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...