Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Action: husker deg ja, fra forrige periode. Gikk ikke så bra her heller. Men satser på at den sitter. Har vært kvalm konstant siden ca 3-4 dager etter el.

Og de siste dagene er det murringer i mage og rygg. Men slapper av og venter foreløpig, men håper selvfølgelig. Ikm 1 uke og snart to dager unna :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi Icerus, dette blir spennende! Vi er i samme situasjon igjen. Vi får krysse fingrene at spirene sitter denne gangen. Jeg kjenner meg annerledes enn normal (dvs. litt kvalm og litt svimmel), men tør ikke håpe og lurer på om jeg innbilder meg det hele...! Har du IKM 3. august da?

Skrevet

Action: stemmer nok det :) Ligger 2 dager etter deg, men skal teste den 1 eller 2 uansett pga at vi er invitert på sommerfest...

Hos meg er kroppen kjempe rar. Men stoler ikke på at det er symptomer. Og kommer heller ikke til å tro at jeg er gravid før en test lyser positivt i ansiktet mitt.. Så venter i spenning her :):)

1 Uke igjen til testing....

Skrevet

Jeg stoler heller ikke på kroppen min. Noen ganger føler jeg at kvalmen blir mindre igjen. Kanskje den ikke har overlevd? Har ikke kjent murringer i magen siden i går. Jeg tester 1. aug, på IKM. Vi skal i et bryllup den 2. aug., så det er viktig å vite om jeg kan drikke. Men, jeg føler ikke at det blir klaff denne måneden heller...

Skrevet

ja nå er det like før. i morgen er ikm for meg og jeg sitter med en kriblende følelse. vet ikke om deter en liten spireeller ikke men er noe utålmodig kan man si. kommer noktil å testei morgentidlig. men er litt redd den blir negativ og attr kommer på ettermiddagen i morgen. men å vente helt til i overimorgen med å taste blir nok for tungt. så i morgen bitti da skal det tisses og testes.

symtomer: til og fra uggen, tisser ofte, magen er også festelig, litt hard litt bløt og hard og bløt osv. småøm i brystene(de er litttil og fra de også, litt små kvalm men ikke så jeg er i nærheten av å spy, som om jeg har kjørt karusell erforesten litt svimmel. men alt kan forklares med at tr er forventet i morgen og at det er for varmt ute og jeg drikker da også mye mer enn vanlig. åååååååååh det er vont å gå slik å håpe og viteat det er dumt å få for høye forventninger.og likevel greier man det ikke helt.

foresten det er varmt, det er helvetes varmt ja jeg vet vi ikke skal klage over en varmende sol men er ikke spes begeistret over å svette i hele ansiktet. det er rett og slett ubehagelig varmt og jeg sitter inne og gjemmer megfor ute er det for varmt.blir helt ør og uggenn av varmen

håper uka gir positive svar til oss alle.

Skrevet

Jeg går rundt og kjenner på at jeg verken har synptomer på mens eller graviditet!! Helt merkelig...ikke mensmurringer engang, kun noen småtak som slipper etter 7-10 sekunder.

Ikke er jeg trøtt, ikke har jeg vondt i hodet som jeg pleier å få før mens. Og mannen min spurte i stad om jeg har glemt å være sint og sur denne perioden...

Ikke noe brystspreng, mannen syns bare at jeg har fått INNMARI store brystvorter. ;o)

Treg mage? Stikk motsatt her i gården, men det godskriver jeg på varmen..

Kvalm? Tja, har våknet noen netter og vært kvalm, ikke på morgenen..

Utflod? Lys, litt hvitaktig, minner nesten om el-slim.

Så vi får se på tirsdag...hvis ikke tanta har kommet med et brak i mellomtiden.

Skrevet

Dette blir spennende! Høres litt ut som graviditetssymptomer begge to...

Skrevet

jeg har da abosullt ingen symptomer på noe.. tok en test i går og den var negativ, men mulig at det var litt tidlig ¨teste. men regner nok med at tr kommer til uka...

Skrevet

Nå hadde jeg plutselig noe slik lysebrun utflod/slim...aldri opplevd før verken i forbindelse med mens eller tidligere graviditeter.

Var bare litt i trusa, ikke kommet noe mere.

Nei dette er en mystisk periode!

Skrevet

Uff, håper det ikke betyr kommende mens.....

Skrevet

Regner med det er den som kommer ja...da er jeg nede i 24 dagers sykluser..

Skrevet

Hei igjen dere

Jeg bestilte tester fra billige-teste.dk på fredag. Regner med de kommer i morgen eller på tirsdag. Jeg kjøpte 21 el-tester og 5 grav.tester... Håper jeg ikke trenger el-testene...!! hehe.

Forelpig har jeg halsbrann til TUSEN, men det trenger ikke å ha noe med saken å gjøre.

Jeg skulle spise et rundstykke (nystekt i morges) med smør på til middag, også plutselig kjente jeg det lukta mugg av det! hehehe... gubben trodde jo jeg hadde blitt gal.

Pleier å få veldig vonde pupper og mensmurringer i ganske god tid før mensen, dette er fullstendig fraværende nå. Så i morgen og tirsdag blir spennende..!!

Skrevet

Nå har jeg begynt å blø litt, akkurat som forrige måned, på dag 10. Dette ender opp med ingenting igjen...:-( Lykke til til dere andre!

Skrevet

Huff Action. Det var ikke sånn det skulle gå..... Krysser fingrene for at det ikke er lenge til det er din tur uansettXXXXXXXXXXXXXXX

For min del er det fremdeles de samme symptomene. Verken sterkere eller svakere. Fremdeles småkvalm hele tiden. Fremdeles murringer og stikkninger. Fremdeles dårlig smak i munnen... Det er nå 5 dager til jeg skal teste, og 6 dager til ikm

Skrevet

Jeg går også med småblødninger, synes ikke på noe bind ennå, kun da jeg tørker meg. Men braker nok løs snart...

Skjønner ikke hvorfor syklusene mine blir to dager kortere for hver periode jeg???? Nå kom det blødning på dag 23...Strange..

Lykke til alle dere andre da hvertfall.

Skrevet

Tok en test i dag morges, 4 dager før ikm og der kom det jaggu opp en svaaaak svak strek..

Skrevet

Åj!!! Så spennende!!!

Drister meg litt til et lite grattis, jeg! :) Hehe.

Skrevet

Spennende Icerus, håper du har bedre hell enn meg :)

Skrevet

hei jenter

ja så vardagen min kommet.

tok ikketeseni dag morrest, fant ut atjeg villegi tr en sjanse. så jeg vet jo ikke lenger men kommer nok til å teste i morgen om ikke tr kommerfør det. medandre ord foreløpig ingen tr.får krysse fingrene for at hun ikke dukker opp i det hele tatt.

symtomer: mye vonter her og der, svimmel og småkvalm(litt bilsyk rett og slett) fortsatt den der blod etal smaken i munnen. den har verdt der hele tiden.

Skrevet

glemte jo å skrive at det er jeg so er drømmer om. bare låner en pc.

Skrevet

fortsatt noen diffuse små symptomer og IKM fredag.

Men var ganske skremmende akkurat nå, at jeg nesten begynte å grine for ingenting.. bare en prat hjemme om når vi skulle invitere svigers. hehe.. pleier ikke å være så hormonell altså. :-/ :-)

muligens litt nervøs for både positiv og negativ test.. vet ikke helt hva jeg føler lenger..

Skrevet

:( ikm i går men negativ test i dag morres. tr har jeg ikke sett snurten av. men kroppen og vontenen minner nå mer og mer om kommende mens. har vel håpet så sterkt at jeg har utsatt tr i all spenningen.

lykke til til dere andre. jeg venter nå på tr slik at jeg kan komme i gang med 2pp. kunne jo ikke regne med å bli gravid på første pp hvor vi ikke engang fikk utnyttet sjansene skikkelig heller da kosemulighetene var relativt få.

Skrevet

Må bare snike meg tilbake hit.....!!!! Jeg har sluttet helt å blø og er kvalmere for hver dag som går. Jeg har IKM på fredag. Jeg skal teste i morgen, jeg klarer ikke å vente! Jeg føler meg veldig gravid. Men er redd for å bli skuffet selvfølgelig, som forrige måned.....

Skrevet

Hei!

Jeg hadde ikm i går og tok en test i dag tidlig, den var positiv!! Vi har prøvd i 6-7 måneder nå, med el-tester stort sett hver måned, men denne gangen tok jeg ingen tester. Har hatt mange (innbilte) symptomer på graviditet tidligere, denne gangen ingen, hadde bare en bestemt følelse av at jeg var gravid. Slik var jeg forrige gang også husker jeg. Vi har en gutt på 2 1/2 år og vil gjerne at han skal få en søster eller bror. Nå føles det så utrolig lenge siden sist jeg var gravid, men kjenner allerede nå hvordan engstelsen for alt som kan gå galt komme krypende.

Skrevet

Åh... Action, da er du fremdeles med i "gamet" da ;);)

Høres for meg ut som du er gravid :) Spennede å se når du tester på fredag. Jeg har bestemt meg for å ikke teste før lørdags morgen. Men har kjøpt inn en first respons test.

(trodde at det var to i pakken, men der tok jeg feil)

Skal på fest på lørdag og vil være sikker på at det ikke er noe før jeg bestemmer meg for om jeg skal drikke eller ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...