Mammaen til Isak Skrevet 20. juli 2008 #26 Skrevet 20. juli 2008 Hællæ måne ;o) så ille!!! Skulle ikke tru det var mulig...blei helt sjokkert her jeg. Er de der enda?
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #27 Skrevet 20. juli 2008 Ja, jeg føler meg helt overkjørt jeg! Nå har de dratt.. Ble nesten paranoid her jeg lå:-S Men, den sårt tiltrengte søvnen ble det dårlig med.. grrrr!!
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #28 Skrevet 20. juli 2008 Utrolig at det går an å være så frekk!? :-O Tror jeg hadde sendt en sms om at de må avtale på forhånd fordi det ikke alltid passer.
Mammaen til Isak Skrevet 20. juli 2008 #29 Skrevet 20. juli 2008 Huff føler med deg! Godt de dro igjen i allefall..tror du ho nevner det for deg når du snakker med ho igjen? at de har vært hos dere liksom?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. juli 2008 #30 Skrevet 20. juli 2008 Fytti.... har de vært der en halvtime uten at du har kommet ned....??? Hvorfor ikke bare ta hintet når du ikke lukker opp døra da?? Jeg hadde jo blitt så forbanna og vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort, men den å ringe politiet var faktisk ganske bra!!! Ta med deg tlf neste gang (på lydløs self) og ring politiet da, hvis det skulle skje igjen....
Mor di! Skrevet 20. juli 2008 #31 Skrevet 20. juli 2008 Er det faktisk folk som gjør slik??? Seriøst? ER jo megafrekt!
Trenger hjelp!! Skrevet 20. juli 2008 #32 Skrevet 20. juli 2008 Jøsses.Herregud...Jeg hadde gått ned og sagt at jeg sover,og må få sove videre...Her er det kun en dom får lov å gå rett inn til oss,uansett.Og det er min svoger,men han har nøkkel. :-) Resten får pent banke på...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. juli 2008 #33 Skrevet 20. juli 2008 Bare si at du ikke er helt i form og trenger og gå og legge deg litt, så de er velkommen tilbake en annen dag. Makan.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #34 Skrevet 20. juli 2008 Herregud så frekke de er! Foreslår at du alltid låser døra på verandaen heretter og evt ringer politiet neste gang. Dumme folk.
Torpekjærringa Skrevet 20. juli 2008 #35 Skrevet 20. juli 2008 Det er noe av det frekkeste jeg har hørt om...... godt de har dratt igjen - ellers skulle torpekjærringa dratt opp å kasta de ut ! ( skal den veien snart...opp på haflund å ta sol tenkte jeg - hihi ) Makan te folk a gett (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå